2021-11-22, 12:15
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrunVonSchlitz
Andra inlägget och jag fick redan tvärstopp.
Det kanske inte framgick tydligt att TS skriver om arbetslösa och du börjar med ens yra om arbetskollegor.
Ja jag kan ju såklart ha missuppfattat dig och du menar den arbetslöses avrunkningskollegor men... jag chansar på att du är dum i huvudet och återgår till att läsa inlägg 3 och så vidare!
Det kanske inte framgick tydligt för dig att detta underforum heter arbetsliv och arbetsmarknad så när TS skriver om extraknäck, alltså inte arbetslösa, samt att "tjejer och arbetslösa kvinnor" (alltså inte "arbetslösa tjejer och kvinnor") borde prostituera sig så antyder det att trådstarten handlar om tjejer/kvinnor överlag, såväl anställda som arbetslösa.

Formuleringen är iof tvetydig men... jag chansar på att du är dum i huvudet och rekommenderar du återgår till att läsa from. inlägg 1 om igen.
Senast redigerad av tilsammansnu 2021-11-22 kl. 12:28.
Citera
2021-11-22, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
Det här är redan verklighet i Las Vegas. Du är ute och går samtidigt som det kommer upp en tjej vid sidan av dig och frågar om du har lust att hänga med henne på hotellet för lite sex. Säger inget om pengar, men har man mer än två hjärnceller vakna så fattar man att det är prostitution det handlar om.
Du får även en hel del komplimanger då jänkare över lag är väldigt trevliga.

I många länder...

För ca 25 år sedan var jag på Grand Canaria och där hände precis detta. Extremt trevlig och charmig tjej som inte ville ge sig innan hon fick göra mig sällskap till bungalowen. Grejjen här var ju att hon kunde välja själv vem hon ville sälja till och hon plockade de som såg bra ut....
Och min uppfattning är att hon var mer en vanlig tjej än ett proffs.

Så på frågan;
Citat:
Varför stannar inte arbetslösa eller extraknäckande tjejer random ensamma män på stan och på köpcentrum, och erbjuder sex mot betalning?

Det gör dom, men inte häruppe i norr.
Senast redigerad av MrStreamer 2021-11-22 kl. 13:33.
Citera
2021-11-22, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dumpenpunktse
Tråden ligger i Arbetsliv och arbetsmarknad! inte i psykologi eller dylika forum.
Det tror inte jag. Jag tror det handlar om oförstånd, att tjejer inte tänker på möjligheten. Blyghet. Inte tänkt tanken.
Givet en etablerad kundkrets med ordentliga herrar hade det bara tagit ett par dagar att jobba ihop 50 000 kr rakt ner i plånböckerna per arbetslös ung tjej.

Det ser inte bra ut i ens CV. Så därför väljer många att ta ett mer socialt accepterat arbete.

Jag driver bara. Skulle säga att det beror på att dom inte vill sälja sin kropp helt enkelt. Svårare än så är det inte dude.
Citera
2021-11-22, 13:50
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
I många länder...

För ca 25 år sedan var jag på Grand Canaria och där hände precis detta. Extremt trevlig och charmig tjej som inte ville ge sig innan hon fick göra mig sällskap till bungalowen. Grejjen här var ju att hon kunde välja själv vem hon ville sälja till och hon plockade de som såg bra ut....
Och min uppfattning är att hon var mer en vanlig tjej än ett proffs.

Så på frågan;

Det gör dom, men inte häruppe i norr.

Kan tänka mig att det är rätt många ställen i världen där upplägger ser ut på det här sättet.
Tog upp Las Vegas för att jag varit där och sett det IR samt att scenariot där mest liknar vad T.S. beskrev.
Sedan har du söndagar i Wai Chan, Hongkong. Där får du fanimej ha bra skärp i brallorna, annars får du dem nerdragna av söndagslediga hushållerskor som extraknäcker
Citera
2021-11-22, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dumpenpunktse
Mig veterligen händer det aldrig att tjejer och arbetslösa kvinnor stannar och frågar män om de är sugna på sex.
Att sälja sex är lagligt. Varför stannar inte arbetslösa eller extraknäckande tjejer random ensamma män på stan och på köpcentrum, och erbjuder sex mot betalning?

Hej, telefonnummer och "Messa mig om du vill spruta" (bara det räcker).
Jag är övertygad att nästan alla män hade sparat numret, och en hel del män messat dem tillbaka senare vid tillfälle.

1000 kr avrunkning med olja, 1500 avsugning med kondom, ev. samlag. Ett sms 1500 spänn. 15 minuter.
Förstå så många kunder tjejer från 18 år och upp hade fått.. Varför inser inser inte tjejer och arbetslösa kvinnor detta?
Varför är det så ovanligt i Sverige? Hur många kunder, och hur tror ni jobbet hade gått?

Det lät dyrt det där, finns ju ryskor som tar analsex med kondom för det priset.
Citera
2021-11-22, 15:55
Medlem
PerniWhas avatar
TS, har skickat ett pm...
Citera
2021-11-22, 22:16
Medlem
LeifD2s avatar
Det förekommer ju, men dom går inte runt till random snubbar på stan utan använder olika kontaktsidor på Nätet. Dels finns sidor som inriktar sig speciellt till s.k. Sugar Daddys. Officeillt handlar det om sällskap bara, men alla fattar ju att det är prostitution det är frågan om. Sedan har vi ju tinder och andra kontaktsiter som också används som kanal. Då kan ju damerna betydligt enklare välja sina kunder istället för att bara ta någon random snubbe på stan.
Citera
2021-11-23, 01:03
Medlem
GanjaFarfars avatar
För att svara på frågan räcker det egentligen med ett ord: Stigmatisering
Citera
2021-11-23, 04:11
Medlem
Ja elelr så gör man som de flesta tjejer och ”lockar” med den där avsugningen, och manipulerar folk att anställa henne, ge pengar, etc etc. Varför suga av 100 främlingar och få aids när man kan manipulera dom istället?
Citera
2021-11-23, 04:20
Medlem
Jävlar.jag bor i uk här horor a snarare tar 10 tusen
Citera
2021-11-23, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
För att svara på frågan räcker det egentligen med ett ord: Stigmatisering

Instämmer.
Betydligt fler än vad man tror säljer sex men dom skyltar inte med det eftersom dom inte orkar med moralpolisen.
Citera
2021-11-23, 10:32
Medlem
FriedrunVonSchlitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
Det här är redan verklighet i Las Vegas. Du är ute och går samtidigt som det kommer upp en tjej vid sidan av dig och frågar om du har lust att hänga med henne på hotellet för lite sex. Säger inget om pengar, men har man mer än två hjärnceller vakna så fattar man att det är prostitution det handlar om.
Du får även en hel del komplimanger då jänkare över lag är väldigt trevliga.
Det är en väldigt stor skillnad på att uppträda trevligt och att vara trevlig.
Ragga upp en iranska och träffa henne 3-4 ggr så får du se vad jag menar. Där får man däremot tömma helt gratis och mycket så den vägen använder dom inte i generellt för att tjäna pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in