Flashback bygger pepparkakshus!
  • 9
  • 10
2024-09-17, 17:41
Medlem
Pippikoftans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurvixen
Och han lser vldigt bra profiler som man vill veta mer av. S sluta vara s ytliga..

Fast det spelar ju ingen roll nr man r totalt vrdels p att intervjua.

Om s Jesus skulle komma nerstigande skulle intervjun bli vrdels om min femring fick stlla frgorna till honom.

Att mnga av karaktrerna han drar dit r intressanta hller jag med om. Tyvrr sliter man i regel bara sitt hr nr man lyssnar p avsnitten och frgar sig varfr ingen som KAN intervjua hade ftt ta sig an dem istllet.
Citera
2024-09-18, 11:33
Medlem
Haha, tycker onekligen att det r underhllande att se vad vissa skriver hr. Ni har sjukt fel om Alex hur han r som person. Och han r omtnksam, genuin och en fantastisk vn! Vi umgs inte idag, sm tjtar ibland men fan jag diggar honom.

Men hur som helst s r det verkligen underbart underhllande att se vad en del helt wacko folk skriver, man ser ganska tydligt att det inte finns ngra studieskulder dr inte.

Alex r tung p att ta kritik, men p ett korrekt stt. Nr det blir provocerade, phoppande eller personangrepp, ja d r vl ingen bra p kritik????
r man dremot rak, tydlig och konkret men med en trevlig ton, ja d r han jttebra p att ta kritik! Han ser det som feedback.

Frvrigt lskar jag podden (inte bara fr jag knner honom privat utan jag tycker genuint om podden och blir positivt verraskad hela tiden). Han har in folk som ingen annan vill ta in😁
Citera
2024-10-04, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GuldtandsPodcast
Fan va fegt att sitta och prata om 3e part som inte ens r med i podden. Haha vilken jvla loser du r.
Bara fr du lyckats med din katastrofen till podd.
r du ingen vinnare. Folk lyssnar p din podd pga dina gster. Du r dock vrdels. Tror du sjlv du kunnat bli en uppskattad poddare ? Utan dina gster
Ulf Brunnberg som gst. Ska lyssna men du suger.
Citera
2024-10-14, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Bara fr du lyckats med din katastrofen till podd.
r du ingen vinnare. Folk lyssnar p din podd pga dina gster. Du r dock vrdels. Tror du sjlv du kunnat bli en uppskattad poddare ? Utan dina gster
Ulf Brunnberg som gst. Ska lyssna men du suger.

Jag har vunnit fr lngesen. Snart slpps en ny podcast. Undra vem som har huvudrollen i den? Vem kommer vinna dubbelt upp? 🤑🤑🤑
Citera
2024-10-14, 11:43
Citat:
Jag har vunnit fr lngesen. Snart slpps en ny podcast. Undra vem som har huvudrollen i den? Vem kommer vinna dubbelt upp? 🤑🤑🤑

Cyril Hellman? Snlla, sg Cyril Hellman!
Citera
2024-10-23, 16:31
Medlem
Citat:
Bjud in Tony Olsson eller ngon. Vem fan bryr sig om nn random brud p Onlyfans.
Citera
2024-11-23, 15:36
Medlem
Kom in pga intervju serien med nmr Pr.

Men allts vilken skmskudde det r att lyssna p intervjuaren som navid modiri frn wish.
Citera
2024-12-11, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Kom in pga intervju serien med nmr Pr.

Men allts vilken skmskudde det r att lyssna p intervjuaren som navid modiri frn wish.
Vem bryr sig om Pr? Ljligt verskattad av Flashback.
Negern Guldtand och du kan runka ihop. Och spruta p idol bilder av Pr.
Citera
2024-12-15, 10:28
Medlem
Citat:
Du lyssna inte p avsnittet det hr jag som spela in det 😂😂 plockar saker ur sitt sammanhang! 😂😂

Jag lyssnade p allting, ingenting r taget ur sitt sammanhang. Och det r inte frsta gngen jag har lst kommentarer i diverse sociala medier dr lyssnare har uppmrksammat en lite mrklig ton frn du som intervjuare. Ta det som konstruktiv kritik istllet fr att bara skjuta bort det. Jaja, du sger att du kr din hrdare stil, vi censurerar inget osv, vilket r bra, men det lt bara jvligt mrkligt alltihop.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in