Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-11-29, 11:24
  #1
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
En kille som heter Alex och kallar sig Guldtand har en podcast där han intervjuar jättekonstiga människor. Allt från porrbrudar och swingers till Göran Lambertz och AFA-huliganer.

Citat:
Guldtands Podcast, en podcast där Alex "Guldtand” där han träffar intressanta gäster och diskuterar allt om allt. Gästen pratar alltid till punkt, trots åsikt! Glöm dina bekymmer, imorgon kommer det nya. ”Man ska inte vara blyg, det kommer man inget vart med”

Podcast: https://anchor.fm/guldtandspodcast

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC2c...4G55PTlVML1xBA
Citera
2021-11-29, 16:20
  #2
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
En kille som heter Alex och kallar sig Guldtand har en podcast där han intervjuar jättekonstiga människor. Allt från porrbrudar och swingers till Göran Lambertz och AFA-huliganer.



Podcast: https://anchor.fm/guldtandspodcast

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC2c...4G55PTlVML1xBA
Det hela föll på dennes utseende o uppsyn..papperskorgen.
Citera
2021-11-29, 17:14
  #3
Medlem
Dr.Feelgood.s avatar
Idén med hans podd och valet av gäster är inte så dumt, men det faller ofta på guldtands irriterande röst och att man hör att han tycker det är coolt att han har så "edgy" gäster och ämnen.
Citera
2022-02-07, 07:47
  #4
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Han är ganska dryg i sitt sätt att intervjua, jobbigt att lyssna på. 90% av det han säger är mmmm, eeehhhhhh, och så vidare. Vore bra om han kunde fila på intervjutekniken, och kanske inte alltid köra allting i kronologisk ordning.
Citera
2022-02-19, 10:03
  #5
Avstängd
FarliKorvs avatar
Som den podknarkare jag är så är jag på ständig jakt efter nya podcasts, hittade denna Guldtand i morse, lyssnat en halvtimma på det här avsnittet nu, en kärring som är bedragerska.
https://poddtoppen.se/podcast/151425...5-bedragerskan

Finns det någon flashbacktråd om kärringen som sitter och gråter ut och hävdar att hon endast gjort några små få bedrägerier men att folk passade på att anmäla henne för lite alla möjliga bedrägerier som hon är "oskyldig" till......, sen gnälls det om allt möjligt, att det är kallt om stjärten för en kvinna att sitta på cell-toaletten och en massa annat snyft.

Finns det tråd, vad heter eländet?

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Ett annat avsnitt som jag redan lyssnat igenom, Izza Landoria, Sexbarnsmamma och sexdrottning precis som avsnittet heter så är det en sexbarnsmor som jobbar som strippa och cam-hora.

Hon berättar att hon har valt det lite tyngre artilleriet när det kommer till porr-camandet, hon håller på med bland annat mensporr där hon leker med mensiga tamponger även att hon pissar ner sig och runkar av sin man med fötterna.

Hahahaha vilket jävla fölk dä finns

Porren har jag inga länkar till men jag hittade att hon har en egen Youtubekanal där hon visar upp sina ungar och karln hon runkar av med fötterna

Editerade bort youtubekanalen, jag skriver lite för fort ibland är ju fan synd om barnen, hur tänker man egentligen som mamma här?

Självklart ser jag nu att Izza har en egen Flashbacktråd

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Känner på mig att den här podden kommer bjuda mig på mer skratt och det ligger uppe 79 avsnitt så det finns lyssning så det räcker till oss alla hela helgen.
Har ni något avsnitt ni kan tipsa om?
__________________
Senast redigerad av FarliKorv 2022-02-19 kl. 10:15.
Citera
2023-04-12, 20:06
  #6
Medlem
Lyssnat igenom ett par avsnitt. Ett där ett par jobbade inom porr, mest onlyfans och sådant och fokus på deras jobb och lite om deras uppväxt. Ganska lättsamt och inga tunga ämnen som togs upp.

Därefter bjöd han in en tjej som också var verksam inom porr, onlyfans och cam men där hon däremot haft en hemsk barndom med missbrukande morsa, blivit kidnappad, mobbad, våldtagen, stalkad etc.

Gästen var öppen och sårbar, förmodligen för att de kände varandra sedan innan.
Men den här Guldtand hade så jäkla märkliga reaktioner överlag på hennes berättelse. När hon satt och pratade om våldtäkter och mobbing och annan skit som hände i hennes barndom och i tonåren så sitter den här Guldtand med en glad ton i rösten istället för att känna empati inför sin gäst. Han bemötte hennes fruktansvärda trauman på en jäkligt märkligt sätt, som om hon typ berättat att hon hade varit och spelat padel en timme, när hon i själva verket berättar om när hennes ex låste in henne i ett rum i flera dagar och inte ens lät henne gå på toa. Han ställde in en hink som hon fick göra behoven i, som han inte ens bytte...typ "okej så efter att du blivit våldtagen i röven då vad händer sen i livet"
Citera
2023-04-16, 15:14
  #7
Medlem
JuniorDahlens avatar
Idén är ju småkul men Guldtand är ju verkligen en helt värdelös intervjuare. Han är totalt oförmögen att plocka upp roliga sidospår osv och går efter sin stolpiga lista.
Citera
2023-04-16, 18:01
  #8
Medlem
Verkar ha dille på att bjuda in porrskådisar osv.
Vem är ens tönten som driver podden? Hade kanske varit intressant med någon som faktiskt kan driva en sån här typ av podcast framåt.
Citera
2023-04-16, 19:40
  #9
Medlem
En helpantad norrlänning med en osund fascination för porrbrudar/horor är det hela syftet till varför han driver podden för att få prata med dessa eller? Får sånna äckliga vibbar.
Citera
2023-04-16, 21:37
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society
En helpantad norrlänning med en osund fascination för porrbrudar/horor är det hela syftet till varför han driver podden för att få prata med dessa eller? Får sånna äckliga vibbar.
Knappast norrlänning va? Oavsett, fullständigt olyssningsbart. Hoppar kors och tvärs med frågorna. Obildad. Otroligt dåligt flyt i intervjun pga alla osäkra läten han skriker ut när det är dags för nästa fråga. Sveriges sämsta intervjuare?
Citera
2023-04-19, 10:43
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society
En helpantad norrlänning med en osund fascination för porrbrudar/horor är det hela syftet till varför han driver podden för att få prata med dessa eller? Får sånna äckliga vibbar.
Förmodligen har han förhoppningen att få ligga med dessa
Om med en skickliga intervjuare hade det kanske varit roligt en eller två gånger
Men han är värdelös och har en skara ganska ointressanta gäster. Jag lyssnade på typ 4 avsnitt och gav upp.
Citera
2023-05-08, 11:52
  #12
Medlem
SylarQQs avatar
Nya avsnittet idag med ludo är ett nytt low. En 19 åring som haft en semi-emo period och inte vet ett skit om livet. Har han slut på gäster?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback