Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-10, 20:16
  #13
Medlem
Guldtand är så bonnigt Svennig. Och tror att sexualsadisten skulle blivit mördad om han satt på Kumla. Sexmördaren lyckades enligt egen utsago spela psyksjuk. Och hamnade på rättspsyk där han suttit sen 1997. Grattis, du hade förmodligen varit en fri man. Om du tagit fängelsestraff. Sedan Janne Tomula blir en runk i hur antisocial hans sambo var.
Guldtand bara runkar ikapp och hoppas han gjort någon som på allvar sparkar in dörren till hans sjunkade skepp.
Citera
2023-08-23, 16:57
  #14
Medlem
Han måste också hävda innan podden. Att han lever drömmen. Att hans mål var att leva på podcast vilket han gör.
Först i världshistorien med detta i en podcast.
Plus alla vet att du drömmer om det. Sen Sanna Rough som låter kåt i din reklam? Smart?
Väx upp och gör det du kan. Poddar är inte din grej alls.
Citera
2023-08-23, 17:33
  #15
Medlem
KuReLuBs avatar
Undrar varför det sket sig med Guldtand och Patrik Sjöbergs samarbete.

"Guldtand och Sjöberg. Så ska Patrik Sjöberg och Alexander "Guldtand" Sahlins nya podd heta. När den kommer att spelas in och släppas står ännu oklart, men duon sätter ribban högt."

Tyvärr betallänk:
https://www.ttela.se/noje/patrik-sjo...6-820438f133c9
Citera
2023-09-12, 00:46
  #16
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KuReLuB
Undrar varför det sket sig med Guldtand och Patrik Sjöbergs samarbete.

"Guldtand och Sjöberg. Så ska Patrik Sjöberg och Alexander "Guldtand" Sahlins nya podd heta. När den kommer att spelas in och släppas står ännu oklart, men duon sätter ribban högt."

Tyvärr betallänk:
https://www.ttela.se/noje/patrik-sjo...6-820438f133c9
Jag antar att Dumpen fick för stort fokus för Sjöberg. Det, kombinerat med att Guldtand i övrigt bara snackar om porr hela tiden, det funkar ju inte.
Citera
2023-12-17, 21:10
  #17
Medlem
Sjukt dålig intervjuare men ändå roligt att lyssna på. I 5 minuter. Introt är ju så roligt/skämskudde att man tappar allt hopp.

Inga relevanta gäster vill väl vara med i hans podd så det är bara massa sexsnack. Tröttsamt. Och Göran lambertz. Oväntat minst sagt att han dyker upp

Avsnittet med en yrkeskriminell var lite intressant. Inte så ofta som såna individer låter sig intervjuas.
Citera
2023-12-19, 19:58
  #18
Avstängd
Skaraboos avatar
Fan vad jag stör mig på denna importerade svartskalle som ska försöka spela så tuff hela tiden.
Grabban väger ju lika mycket som en räka för helvete.
ey, ey, ey ey. Visst han har ett stort intresse för porr , undrar just hur många av de trasiga OF brudar som varit i studion som han satt på. Ey, ey, ey. Jag är marknadschef på.....det är väl en bra dejtinglinje Sanna Rough?
Jösses
Citera
2024-01-12, 15:41
  #19
Medlem
Är ens CP Collin medveten om han hängs ut som peddo? Dummare än en åsna
Citera
2024-01-12, 16:07
  #20
Medlem
brianpedersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Är ens CP Collin medveten om han hängs ut som peddo? Dummare än en åsna
Haha, ja, kan man undre sig, utroligt dumt menneske
Citera
2024-02-13, 15:20
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraboo
Fan vad jag stör mig på denna importerade svartskalle som ska försöka spela så tuff hela tiden.
Grabban väger ju lika mycket som en räka för helvete.
ey, ey, ey ey. Visst han har ett stort intresse för porr , undrar just hur många av de trasiga OF brudar som varit i studion som han satt på. Ey, ey, ey. Jag är marknadschef på.....det är väl en bra dejtinglinje Sanna Rough?
Jösses
Klart han pippat runt i gästlistan
Asiatiska köttbullen.
Citera
2024-02-14, 11:52
  #22
Medlem
frankgwagners avatar
Skrattar så jag gråter.

En lågbegåvad poddare intervjuar lågbegåvade gäster. Det finns nåt här. I små doser. Högst 5 min. Annars åker man in på psyket.
Citera
2024-02-14, 12:48
  #23
Medlem
SaboMuggades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankgwagner
Skrattar så jag gråter.

En lågbegåvad poddare intervjuar lågbegåvade gäster. Det finns nåt här. I små doser. Högst 5 min. Annars åker man in på psyket.
Har bara hört intervjun med Saxlind och han framstår då inte som lågbegåvad.
Citera
2024-02-14, 14:06
  #24
Medlem
YuriOrlovs avatar
Ja…han håller sig till manus. Onekligen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback