Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-02-14, 14:06
  #25
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankgwagner
Skrattar så jag gråter.

En lågbegåvad poddare intervjuar lågbegåvade gäster. Det finns nåt här. I små doser. Högst 5 min. Annars åker man in på psyket.
Martin Saxlind som han har intervjuat i de två senaste avsnitten är då verkligen inte lågbegåvad. Christian Peterson som var gäst för ett par månader sedan är inte heller han någon korkad person.
Citera
2024-02-14, 14:31
  #26
Medlem
frankgwagners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Martin Saxlind som han har intervjuat i de två senaste avsnitten är då verkligen inte lågbegåvad. Christian Peterson som var gäst för ett par månader sedan är inte heller han någon korkad person.

Finns säkert någon eller några som motbevisar min tes. Men dom två tjejer jag lyssnade på a´5 minuter vardera gjorde det inte.
Citera
2024-02-21, 15:54
  #27
Medlem
Varför inte bara ge han en chans? Han tar upp ämnen som ingen annan vill ens titta åt.

Skön snubbe och lyssna på tycker jag
Citera
2024-02-21, 17:08
  #28
Medlem
Extremt tråkigt att lyssna på när det bara är massa frågor men inget riktigt samtal
Citera
2024-02-25, 22:30
  #29
Medlem
manskrafts avatar
Lyssnade på avsnittet med Saxlind efter att ha fått veta om poddens existens via Sista måltiden. Vet inte vad jag ska säga: kanske den sämsta intervjuaren någonsin. Ställde han en enda följdfråga? Samtidigt drogs jag kvar och lyssnade klart på båda delarna, så något måste jag fått ut av skiten.
Citera
2024-02-26, 07:04
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enkoping
Varför inte bara ge han en chans? Han tar upp ämnen som ingen annan vill ens titta åt.

Skön snubbe och lyssna på tycker jag

Jag håller med jag diggar han och hans gäster!
Citera
2024-02-26, 07:46
  #31
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enkoping
Varför inte bara ge han en chans? Han tar upp ämnen som ingen annan vill ens titta åt.

Skön snubbe och lyssna på tycker jag
Ämnen…? Det är 80% porr, resten diverse nazister, mördare, etc. Just nu är han mitt i en trestegsraket med nån prostituerad.

Tycker fortfarande att det är uselt att han hela tiden ska köra samma ”från barndomen till idag”, för det blir sällan bäst att hålla allting kronologiskt. Särskilt när det gäller nån hora som inte en jävel hört talas om.

Ibland har jag försökt googla mig till vilka dessa horor egentligen är, men hittar sällan nånting. Jag vet kanske inte var man ska söka.
Citera
2024-02-28, 15:43
  #32
Medlem
Pippikoftans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manskraft
Lyssnade på avsnittet med Saxlind efter att ha fått veta om poddens existens via Sista måltiden. Vet inte vad jag ska säga: kanske den sämsta intervjuaren någonsin. Ställde han en enda följdfråga? Samtidigt drogs jag kvar och lyssnade klart på båda delarna, så något måste jag fått ut av skiten.

Haha ja han är helt värdelös. Han följer slaviskt sina frågor han skrivit ned efter kronologi. Minns när han intervjuade någon tjej som sent i intervjun berättade hur hon hade utsatts för övergrepp när hon var barn. Guldtands reaktion var att fräsa typ ”Och varför kunde du inte säga det när vi pratade om din barndom?”
Citera
2024-03-30, 16:01
  #33
Medlem
Guldtands fru är i alla fall jävligt snygg
Citera
2024-04-08, 20:02
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Guldtands fru är i alla fall jävligt snygg
Hmm, och? Lika korkad som han också hahaha
Podden är lika uppstyrd som vanligt. Lyssnade ett nyligen avsnitt. Underhållande pinsamt
Citera
2024-04-08, 21:37
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Hmm, och? Lika korkad som han också hahaha
Podden är lika uppstyrd som vanligt. Lyssnade ett nyligen avsnitt. Underhållande pinsamt

Jag känner varken han eller henne. Men snygg är hon i alla fall. Han verkar i alla fall vara Asperger. Och väldigt intresserad av sex.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback