Mycket pensionärssex? Får man se hängpattarna vina i luften när Sarah Jessica Parker tas bakifrån av Mr Mister?
Vad gulligt att killar följer denna serie. Jag tror inte att det visas några tuttar i Sex and the City faktiskt? Fokuset är väl mer på männen i en serie för kvinnor?
Så frågan kanske är om man får se några manboobs, stinna kulmagar och sladdriga hängpungar eller om dom går för yngre män denna gång?
I den ålder dom är i nu är det inte så amart att välja äldre män eftersom äldre än 50 är lika med pensionärsgammal och död i hjärtattack.
Vad gulligt att killar följer denna serie. Jag tror inte att det visas några tuttar i Sex and the City faktiskt? Fokuset är väl mer på männen i en serie för kvinnor?
Så frågan kanske är om man får se några manboobs, stinna kulmagar och sladdriga hängpungar eller om dom går för yngre män denna gång?
I den ålder dom är i nu är det inte så amart att välja äldre män eftersom äldre än 50 är lika med pensionärsgammal och död i hjärtattack.
Fokus verkar vara på helt andra saker, som familjeliv, sorg, arbete etc. Och saker som jag spoilat längre upp.
Ibland är den briljant. Som slutscenen i avsnitt tre ”and just like that, I walked my way home..” och så går hon in i sin gamla lägenhet.
Kan inte inte se serien. SATC var viktig för mig när jag växte upp, och AJLT ger mig också fjärilar i magen.. Men att Miranda nu kanske blir flata och att Charlottes dotter helt plötsligt kanske är icke-binär, och hela den stand-up grejen, det är lite cringe.
Låt mig få ha mode, män, cocktails och lite heteronormativitet, låt mig slippa politiserande av en av mina favoritprogram, snälla?!
Ibland är den briljant. Som slutscenen i avsnitt tre ”and just like that, I walked my way home..” och så går hon in i sin gamla lägenhet.
Kan inte inte se serien. SATC var viktig för mig när jag växte upp, och AJLT ger mig också fjärilar i magen.. Men att Miranda nu kanske blir flata och att Charlottes dotter helt plötsligt kanske är icke-binär, och hela den stand-up grejen, det är lite cringe.
Låt mig få ha mode, män, cocktails och lite heteronormativitet, låt mig slippa politiserande av en av mina favoritprogram, snälla?!
Håller med. Man är så sabla tvättad redan av allt PL-skit så jag vill ha ytligheter med mode och flärd.
Matt-tuggande står inte högt mot att få vila ögonen på Birkin väskor och snygga kläder.
F ö så är det INTE för sex-biten jag någonsin sett på SATC utan endast för humorn och modet.
Sex är så sabla uttjatat överallt så det kan jag vara utan att se.
Lite för många klyschor för att vara passa in i PK mallen.
Enda chocken var faktiskt
Att Big dog så plötsligt.
Ha ha, råkade se ditt inlägg längre upp att du skrivit allt det jag skrev nu.
Fniss, läste ditt inlägg 'big dog' på engelska och tänkte, men så hette han väl ändå inte..
Iallafall så är Mr. Big inpetad för 8st avsnitt ser jag, men tvivlar på att det är sant.
Ibland skriver dom så även om dom bara visar upp ett foto i serien liksom.
Ger serien låga poäng, inget för mig - out.
Senast redigerad av DragonOnWall8 2021-12-23 kl. 22:27.
Fniss, läste ditt inlägg 'big dog' på engelska och tänkte, men så hette han väl ändå inte..
Iallafall så är Mr. Big inpetad för 8st avsnitt ser jag, men tvivlar på att det är sant.
Ibland skriver dom så även om dom bara visar upp ett foto i serien liksom.
Ger serien låga poäng, inget för mig - out.
Stor hund kanske kan stämma efter vad tidningarna skriver om honom nu, fast det är väl kränkande mot hundar.
F ö så missar du inget av denna sanslösa dynga av PK:trams. De slänger in allt som ska vara sä äckligt PK så man får en överdos och det blir bara motbjudande trist.
Senaste avsnittet var mer att genomlida men jag somnade gott efter det.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!