För oss som växte upp med SATC så kan det ju vara kul att se hur deras liv ramlar på nu när de är gamla.'Jag har sett de två första avsnitten och chocken var där.
Mer kan jag inte spola utan ser om det ens finns intresse för tråden.
När scenen med de blå skorna började så fick jag en dålig känsla. När Lily började spela piano och B satt med Allegra, då började jag gråta, då visste jag. Fuck.
För oss som växte upp med SATC så kan det ju vara kul att se hur deras liv ramlar på nu när de är gamla.'Jag har sett de två första avsnitten och chocken var där.
Mer kan jag inte spola utan ser om det ens finns intresse för tråden.
Det finns absolut ett intresse för tråden.
När större saker händer är det såklart det som får all utrymme.
Men det måste få finnas forum där vi pratar om STEVE VERKIGEN alltid talar på det där viset.
En man som ser på sex and the city? Vad e dessa kärringarna nu 60?
Jag är dock inte man.
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Kim Catrall är 65 dock är hon inte med i serien och de andra är kring 55 år gamla.
Tyvärr är inte Kim med.
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched7055
Chock!
När scenen med de blå skorna började så fick jag en dålig känsla. När Lily började spela piano och B satt med Allegra, då började jag gråta, då visste jag. Fuck.
Det byggdes upp så man insåg att det skulle gå åt fanders.
Citat:
Ursprungligen postat av milianna
Det finns absolut ett intresse för tråden.
När större saker händer är det såklart det som får all utrymme.
Men det måste få finnas forum där vi pratar om STEVE VERKIGEN alltid talar på det där viset.
Steve kändes lite dement nästan och ibland behöver man andrum som att diskutera om ytligheter som SACT eller som det nu heter AJLT.
Det är helt okej att se på som underhållning innan läggdags så det duger. Nu var ju första avsnittet en överraskning man inte förväntat sig så vi får väl se hur det artar sig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!