Flashback bygger pepparkakshus!
2021-12-19, 14:44
Bannlyst
Läst TS posthistoria, pratas om depression och olika psykofarmaka. Vet inte hur sånt fungerar men kanske kan göra en gränslös.

Kan ju också vara så att ts hade tur, gjorde tråden och sedan sköt någon av slumpen ihjäl en ordningsvakt i ett geografiskt närliggande område. Då bestämde sig ts för att inte logga in på den här användaren mer för att trolla oss.

Personligen tror jag faktiskt att det är ts som skjutit en ordningsvakt, dels för att man ska hata slumpen men också för att jag gärna vill att det ska vara så.
Citera
2021-12-19, 14:51
Medlem
george-nadas avatar
Ja gör det TS. Mörda ordningsvakten. Vilken fantastisk och genomtänkt idé, han dör och du får sitta inne ett tag. Win-win.
Citera
2021-12-19, 15:00
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttSjuktFanskap
Läst TS posthistoria, pratas om depression och olika psykofarmaka. Vet inte hur sånt fungerar men kanske kan göra en gränslös.

Kan ju också vara så att ts hade tur, gjorde tråden och sedan sköt någon av slumpen ihjäl en ordningsvakt i ett geografiskt närliggande område. Då bestämde sig ts för att inte logga in på den här användaren mer för att trolla oss.

Personligen tror jag faktiskt att det är ts som skjutit en ordningsvakt, dels för att man ska hata slumpen men också för att jag gärna vill att det ska vara så.

Vart har man dödat en vakt?
Citera
2021-12-19, 15:14
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans

Kan ju vara detta:

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/up...kjuten-i-benet

Citat:
Ursprungligen postat av SVT
Polisen larmades klockan 23.16 på lördagen om att en vakt blivit skjuten i benet. Polisen har inlett en förundersökning om försök till mord samt grovt vapenbrott. En man i 20-årsåldern är gripen.
Citera
2021-12-19, 15:14
Medlem
Tropexs avatar
Citat:

Uppsala, kolla under nyheter så hittar du tråden!
Citera
2021-12-19, 15:15
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Kan ju vara detta:

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/up...kjuten-i-benet

Ej död
Citera
2021-12-19, 15:16
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ej död

Och inte på stureplan.
Citera
2021-12-19, 15:19
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Uppsala, kolla under nyheter så hittar du tråden!

Nej finns ingen vakt som DÖTT
Citera
2021-12-19, 15:21
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Nej finns ingen vakt som DÖTT

Läste fel skjuten i benet "bara".
Citera
2021-12-19, 15:27
Medlem
TordesPungs avatar
Men jösses vilken lipsill du är TS, du fick ju inte ens en omgång stryk, skärpning.
Citera
2021-12-19, 15:28
Bannlyst
Citat:

Stämmer fick fel där, såg nu att han bara vart skjuten i benet.

Misstänker dock att det kan vara ts i farten.
Citera
2021-12-19, 15:56
Avstängd
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LosOrroz
För någon helg sedan blev jag misshandlad av ett gäng ordningsvakter.
En vän till mig blev utkastad från en nattklubb för att påståtts vara för full. Jag tog min vän i försvar och började argumentera med vakten och vädjade att han skulle ändra sitt beslut. När vi kommer till utgången drar han ut mig från stället och säger åt mig att lämna platsen. Jag påpekar att jag och min vän betalat 400 spänn för att komma in på stället och att det inte finns några belägg för att kasta ut mig. Efter någon minuts argumenterande tar vakterna ett kraftigt grepp om mina armar, jag skriker ”släpp mig” och försöker dra mig loss. Då säger den ena vakten ”du har slagit en ordningsvakt”, vilket var en ren och skör lögn. Jag skriker åt vakten att sluta ljuga. Vakterna trycker då upp mig mot en skylt, drar min Axel ur led bryter nästan min tumme. Jag skriker så hela Stureplan hör.
Polisen kommer med piketbuss, jag får handfängsel och skjutsas till gullmarsplan.
Väl inne i polisbilen berättar jag vad som hänt för polisen, som ber mig vara tyst och vara tacksam för att jag slipper åka in i häktet. Jag frågar polisen om de kan köra mig till SÖS, men det hade de inte tid med och släpper av mig med armen helt förstörd. Hatet och ilskan inom mig börjar växa, trots det tar jag mig till SÖS som hade över 100 patienter före mig och rekommenderar mig att åka till ett annat sjukhus. Efter några timmars väntetid får jag mina skador dokumenterade, men hatet inom mig har inte lämnat mig.
Jag har gjort en polisanmälan av situationen men misstänker att de kommer komma undan. Har därför tänkt förbereda mig för att utföra straffet på egen hand. Har inga kriminella kontakter så behöver leta reda på någon som kan lösa en lätt pistol. Vad tycker ni jag ska göra? Bör jag straffa eller skona denna onda varelse?

400kr??!! Gå på Golden Hits i stället. Kostar bara 170kr. Och där får du garanterat ligga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in