• 1
  • 2
2021-12-19, 04:27
Medlem
nopaleas avatar
Alltså, bara nyfiken. När jag och kompisar tar både ladd och tjack så får de superstora pupiller men inte jag, mina ser helt vanliga ut. Vad beror det på och vad är skillnaden mellan oss då?
Citera
2021-12-19, 04:38
Medlem
Mina blir inte stora heller om jag inte då kör typ ett tjackrace men en kväll på ladd e dom typ normala
Citera
2021-12-19, 04:43
Medlem
nopaleas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alzo90
Mina blir inte stora heller om jag inte då kör typ ett tjackrace men en kväll på ladd e dom typ normala

tycker fortfarande det är konstigt. Är det något fel på oss? vill bara veta varför vissa av oss inte få stora pupiller.
Citera
2021-12-19, 04:58
Medlem
Kan kanske va tolerans ingen aning faktiskt inget jag tänkt på så, är bara positivt egentligen
Citera
2021-12-19, 05:06
Medlem
nopaleas avatar
Citat:
Kan kanske va tolerans ingen aning faktiskt inget jag tänkt på så, är bara positivt egentligen

men gud ja "vi döljer skiten utan att vi rår för det" hahahha!!
Citera
2021-12-19, 05:57
Medlem
Haha helt maxad just nu o inga särskilt stora pupiller rätt skumt faktiskt just på den mängden man tagit också
Citera
2021-12-19, 09:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nopalea
Alltså, bara nyfiken. När jag och kompisar tar både ladd och tjack så får de superstora pupiller men inte jag, mina ser helt vanliga ut. Vad beror det på och vad är skillnaden mellan oss då?

Hur blir du då?

Om du vet hur en katt blir som får sina pupiller vidgade som just när den är fokuserad och upphetsad, kan du på något sätt spegla din upplevelse till något detta?

För om du inte känner dig laddad och fokuserad på de sättet, så beror det kanske på det.
Jag tror det kan ha lite med vad man har för aktivitet för sig i övrigt om man ska känna sig laddad och på hugget.

Om detta var en gåta så kanske svaret skulle vara att du har mörkbruna ögon.
Citera
2021-12-19, 09:42
Medlem
link71s avatar
Intressant.
Får endast mega pupiller medans min bästa pundar vän bara fått knappnåls pupiller. Samma dos. Väldigt konstigt.
Citera
2021-12-19, 09:56
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av link71
Intressant.
Får endast mega pupiller medans min bästa pundar vän bara fått knappnåls pupiller. Samma dos. Väldigt konstigt.

Kan ju bero på att den personen går på sub/är med i laro eller helt enkelt har något annat i sin dos
Citera
2021-12-19, 13:02
Medlem
st33rs avatar
I dagsljus har mina pupiller aldrig varit stora på tjack.

Däremot om man varit vaken länge eller det är metamfetamin kan de se stora ut om det är lite halvskum belysning. Allas pupiller är ju större då iofs. Men extra.

Tycker det kanske är lite större under avtändning.
Plus att de växlar om långsammare om du går från ett mörkt rum till ett ljusare.

Men det är framförallt Ectasy jag förknippar med stora pupiller
Senast redigerad av st33r 2021-12-19 kl. 13:05.
Citera
2021-12-26, 23:10
Medlem
nopaleas avatar
Citat:
Haha helt maxad just nu o inga särskilt stora pupiller rätt skumt faktiskt just på den mängden man tagit också

Har tagit en del ladd i kväll och fortfarande inte stora pupiller. Fattar inte grejen. har aldrig fått stora pupiller av det och det är ju en av de "stora" biverkningarna man hört. skumt.
Citera
2021-12-26, 23:13
Medlem
nopaleas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cat-mind-jedi
Hur blir du då?

Om du vet hur en katt blir som får sina pupiller vidgade som just när den är fokuserad och upphetsad, kan du på något sätt spegla din upplevelse till något detta?

För om du inte känner dig laddad och fokuserad på de sättet, så beror det kanske på det.
Jag tror det kan ha lite med vad man har för aktivitet för sig i övrigt om man ska känna sig laddad och på hugget.

Om detta var en gåta så kanske svaret skulle vara att du har mörkbruna ögon.

Men alltså får det här stirrandet men aldrig att pupillerna blir stora. Har ljusgröna ögon så borde synas sjukt mycket på mig. Dock funderar jag på om det har med någon diagnos att göra. Add och adhd får ju inte samma effekt av centralstimulerande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in