Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-19, 21:05
  #1
Medlem
Ja nyss hemkommen efter en helg i Frankfurt igen. Pga coronaläget skiter jag i FKK besök då det bara betyder stress och jag föredrar lugn och ro. I frankfurt var jag vid roomers och det är ju helt annorlunda där efter coronan. Baren där var ju proppad med damer förr och nu endast ett fåtal. Annars brukade jag plocka sällskap vid Vodka Bar men vet inte ens om det har öppet längre? Var ju en höjdare förr i tiden.
Blev en del dricka på oreilys och valet stod mellan Meine perlen i offenbach eller lollipopp i mainz.

Gick på känsla och valde lollipopp. Bokade en timme per telefon med Lea. Ankom till stället som ligger bredvid en italiensk supermarket i ett industriområde.

Knatade in upp för trappan och var tvunge att testa mig där trots medhavt test från frankfurt tidigare på dagen.

Förvirringen var stor och Lea visste inte om min bokning trots att jag bokat per telefon.

Hon verkade sur och stressad och jag funtade på att dra min kos till kitties i bürstadt på väg hem där jag brukar ha lyckan med mig.

Jag valde att stanna och gav Lea 130 eur för en timme.

Hon var sur som en citron och jag tänkte jippie men what the hell. Kan ju bara gå åt fanders. Efter duschen var man taktik att massera Lea japanese style vilket till min förvåning fick henne att tina helt. Fittan blev plaskvåt och jag kom under knullandet vilket e sällsynt.

Jag kan rekomendera Lea även om hon är svår. När hennes kåthet tar över får du det du vill ha. Bilderna stämmer till 100%. När jag gick såg jag Heidi som jag blev sugen på till nästa gång.

Happy fucking
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback