Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-20, 15:06
Medlem
DayNites avatar
Män har många kinks, jag är nyfiken på om du träffat en riktigt pervers tjej/ kvinna samt vad var hennes önskan att ni gjorde?
och gjorde du det?
Citera
2021-12-20, 15:14
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Män har många kinks, jag är nyfiken på om du träffat en riktigt pervers tjej/ kvinna samt vad var hennes önskan att ni gjorde?
och gjorde du det?

Jag var en period ihop med en tjej som hade blivit av med jobbet pga sin kåthet.
En annan ville att jag skulle strypa henne, med följd att hon nästan tuppade av helt när vi praktiserade det vid något enstaka tillfälle.

Kvinnor är mer perversa än män, åtminstone de som släpper ut sin sexualitet. Sedan finns det ju de som är väldigt frigida också, som knappt vill/vågar ta in upplevelsen av att ha sex, som inte ens kan ta ordet i sin mun, utan refererar till samlag som att "mysa".

Spridningen vad gäller karaktäristiken på kvinnlig sexualitet är ENORM!
Citera
2021-12-20, 15:19
Medlem
Jag kan berätta om min mest perversa kink om du berättar din först.
Citera
2021-12-20, 15:22
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Inväntar massa inlägg som aldrig har hänt.

Själv vette tusan om det var hennes kink men hon ströp mig några gånger när jag kom, ganska så skönt.
Citera
2021-12-20, 15:36
Medlem
knapptriks avatar
Jag har varit med om det mesta och är rätt "sjuk".
Bara som dom. dock.
Men tjejer som vill bli airtight, fan vad äckligt.
Citera
2021-12-20, 15:40
Medlem
GanjaFarfars avatar
Det här med att bli misshandlade som förspel verkar vara någonting unikt för kvinnor överlag, var en gång på en förfest där jag och en kvinna hamnade i nån slags dispyt varpå hon örfilar mig. Och feminist som man är så är jag inte sämre än att jag ger på henne en lavett tillbaka. Det hela eskalerar och vi örfilar varandra ett par gånger till, varpå hon helt sonika går ner på knä och ber om tillåtelse att suga min kuk. Resten är historia men det bör väl kvalificera sig som någon slags kink.
Citera
2021-12-20, 16:36
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Det här med att bli misshandlade som förspel verkar vara någonting unikt för kvinnor överlag, var en gång på en förfest där jag och en kvinna hamnade i nån slags dispyt varpå hon örfilar mig. Och feminist som man är så är jag inte sämre än att jag ger på henne en lavett tillbaka. Det hela eskalerar och vi örfilar varandra ett par gånger till, varpå hon helt sonika går ner på knä och ber om tillåtelse att suga min kuk. Resten är historia men det bör väl kvalificera sig som någon slags kink.

Ja, kvinnor tycker det är sexig när en man tar för sig och står för det han tycker.
Sen att det gick till så snabbt som du får det att låta vet jag inte.
Citera
2021-12-20, 16:40
Medlem
GanjaFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Ja, kvinnor tycker det är sexig när en man tar för sig och står för det han tycker.
Sen att det gick till så snabbt som du får det att låta vet jag inte.

Ja det där har jag faktiskt bara vart med om en gång, min hjärna var ju mer inställd på att snart kommer nån av dom andra männen på festen och ska börja slåss för att jag örfilade tjejen men hon vart tydligen mer än nöjd med behandlingen.
Jag tror inte att det är en bra idé att börja örfila random brudar för att få dom i säng ska tilläggas, jag tror utfallet oftare blir att man får ligga i cellen/på asfalten än i sängen.
Citera
2021-12-20, 17:44
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koule
Jag kan berätta om min mest perversa kink om du berättar din först.
En tjej ville kalla mig pappa och jag skulle berätta att hon var mycket skönare än mamma.
En annan ville ha på sig blöjja och suga på napp, en tredje ville prova ha analen smutsig vid analknull, en fjärde ville sova i bur brevid min säng.
En annan ville ha en vinflaska i fittan och hälla upp vin, en mänsklig bag in box, sjukt hett och det funkade med lite träning.
En ville ha sperma sprutad på mackan som hon sedan åt upp, sjukt sexigt.
En ville bli knullad i sin mörka hall där hon stod i ögonbindel utan att se mig.
En ville ha rape play i en park vilket jag inte gör igen.

Samt lite annat smått och gott som hänt under åren =)
Senast redigerad av DayNite 2021-12-20 kl. 18:00.
Citera
2021-12-20, 18:02
Medlem
NaZdravis avatar
Det mest perversa var väl en tjej som envisades med att slicka och kyssa min röv i princip en hel helg.
Hon var ganska störd på andra sätt också
Citera
2021-12-20, 18:04
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaZdravi
Det mest perversa var väl en tjej som envisades med att slicka och kyssa min röv i princip en hel helg.
Hon var ganska störd på andra sätt också
låter som en keeper, rimming tjejer är sällsyta
Citera
2021-12-20, 23:38
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
låter som en keeper, rimming tjejer är sällsyta
Hon var dock inget att ha i övrigt så det blev spottloska i hennes ansikte och sen skicka hem henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in