Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2022-01-02, 23:09
Medlem
efter ett flera år stadigt heteroförhållande, vill jag försöka lyckas få en prostata orgasm. sambon lyckades inte, buttplug eller prostataleksak (utan vibration)funkade inte heller. någon som har upplevt samma och lyckats här? eller har jag analvåldtagit mig själv? någon som kört upp något med vibration och lyckats?
Citera
2022-01-02, 23:11
Medlem
icuesofty20s avatar
Har själv försökt hundra gånger men lyckas inte.
Citera
2022-01-02, 23:24
Medlem
Lyckades inte heller. Men använde en väldigt liten dildo med vibrator när jag försökte.
Citera
2022-01-02, 23:25
Medlem
Silltunnas avatar
Tror att det är en modern myt.
Citera
2022-01-02, 23:27
Medlem
KarlFarbmans avatar
Jag har lyckats. Det var dock när jag tagit syra.
Citera
2022-01-02, 23:28
Medlem
GanjaFarbrors avatar
Har försökt med ett gäng olika vibratorer utan någon framgång. T.om provat att inte runka under 3 månader för att "bygga upp" det så att det skulle bli lättare men det slutade istället med en våt dröm och att jag kom i sömnen.

Citat:
Ursprungligen postat av KarlFarbman
Jag har lyckats. Det var dock när jag tagit syra.

Detaljer tack!
Citera
2022-01-03, 00:45
Medlem
over9ks avatar
Du är bög
Citera
2022-01-03, 01:08
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarbror
Har försökt med ett gäng olika vibratorer utan någon framgång. T.om provat att inte runka under 3 månader för att "bygga upp" det så att det skulle bli lättare men det slutade istället med en våt dröm och att jag kom i sömnen.

Detaljer tack!

Jag låg naken på badrumsgolvet med 2 eller 3 fingrar i mig och fick orgasm och utlösning.
Citera
2022-01-03, 10:32
Medlem
Jag har lyckats ett antal gånger, som jag började prova då jag också kan få orgasm utan runkerier eller annan stimulans. Alltså utan händer. Den orgasmen man får då är betydligt mer utdragen och djup, känner mig nästan hög efteråt, så jag tänkte att det skulle gå att få fram en sån orgasm även om man kom åt prostatan.

Jag måste vara duktigt kåt så att man får försats och grejer, som att prostatan är på hugget. Sen ska man gärna ha ett böjt föremål som liksom går in i röva och sen kurvat mot pungen till. Sen ska man hitta rätt spot och liksom långsamt trycka av/på/av/på där.

Men hela grejen bygger nog lite på att man kan visualisera fram en orgasm eller iallafall vara duktig på att kontrollera musklerna där omkring. Man får jobba framåt mot klimax.

För mig är det nästan omöjligt utan att titta på något som gör mig rejält upphetsad.

Själva orgasmen är ju trevlig som liksom knådas fram utdraget lite spastiskt. Jag hade inte haft något emot att bli knullad i röven i ett mörkt rum om jag slapp se och höra killen. Bara för att få orgasma ur röven.
Citera
2022-01-03, 10:48
Medlem
details avatar
Jag har försökt många gånger och lyckats en gång.

Jag tror det har med mindset att göra. När jag lyckades var jag otroligt kåt, hade inte fått utlösning på kanske två veckor och var otroligt taggad på att få runka när jag äntligen skulle bli ensam under en kväll.

Runkade och edgeade väldigt länge med glidmedel och porr, kanske i 2h. När det var dags att spruta blev jag sugen på att köra lite analt innan då det brukar ge skönare sprut. Denna gång kändes det dock annorlunda, när jag körde upp min leksak gick det något slags rus genom kroppen jag inte kännt förut, en varm känsla i hela kroppen. Jag fortsatte och hela kroppen började smått vibrera/skaka och det började rinna sperma.

Jag hade kanske kunnat komma enbart från detta men jag var så extremt kåt och kunde inte hålla mig så började runka samtidigt som jag använde leksaken. Slutade iallafall med en helt galen orgasm, hela kroppen skakade och det blev nästan svart för ögonen av njutning. Efteråt fick jag nästan en chock över hur mycket jag sprutat, var nästan som en pöl av tjock sperma på magen.

Jag har försökt fler gånger efter detta man aldrig lyckats. Får inte den där känslan igen.
Citera
2022-01-03, 13:09
Medlem
Trebcrews avatar
Min fru brukar sätta på mig med en strapon med en hyfsat stor dildo, när jag riden den så får jag alltid prostataorgasmer. Jag har även vibratorer för ändamålet, finns dock många dåliga så man får köpa på sig lite och prova sig fram. Men nån roterande variant är att föredra. Lycka till! 🙌🏼
Citera
2022-12-19, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KurtKoblaja
Jag har lyckats ett antal gånger, som jag började prova då jag också kan få orgasm utan runkerier eller annan stimulans. Alltså utan händer. Den orgasmen man får då är betydligt mer utdragen och djup, känner mig nästan hög efteråt, så jag tänkte att det skulle gå att få fram en sån orgasm även om man kom åt prostatan.

Jag måste vara duktigt kåt så att man får försats och grejer, som att prostatan är på hugget. Sen ska man gärna ha ett böjt föremål som liksom går in i röva och sen kurvat mot pungen till. Sen ska man hitta rätt spot och liksom långsamt trycka av/på/av/på där.

Men hela grejen bygger nog lite på att man kan visualisera fram en orgasm eller iallafall vara duktig på att kontrollera musklerna där omkring. Man får jobba framåt mot klimax.

För mig är det nästan omöjligt utan att titta på något som gör mig rejält upphetsad.

Själva orgasmen är ju trevlig som liksom knådas fram utdraget lite spastiskt. Jag hade inte haft något emot att bli knullad i röven i ett mörkt rum om jag slapp se och höra killen. Bara för att få orgasma ur röven.

Du är på rätt väg. Muskelkontroll och att träna knipmusklerna är knepet. PC-muskeln det kanske är en muskel som du inte vet så mycket om men det är den muskel du använder när du ska avbryta din kisstråle. Att träna denna kan ge dig ökad känslighet och därmed ge dig starkare och mer intensiva orgasmer.
Börja med att knipa så snabbt du kan och så många gånger du kan.
Bli starkare genom att knipa så hårt du kan, några få gånger.
Prova att hålla ditt knip lite längre för att testa din uthållighet
är din bäckenbotten blir starkare kan du göra övningarna svårare.

Öka längden av dina knip. Kom ihåg att du ska hålla paus lika länge som längden av ditt knip. När du är redo för att hålla i 10 sekunder ska din paus också vara 10 sekunder.
Prova andra ställningar.
Du kan prova att göra dina övningar medan du gör andra saker som att dammsuga.
Gör dem när du är ute och går eller springer.
Det är viktigt att du kommer ihåg att hålla pauser annars kan din bäckenbotten bli överspänd istället för smidig.
Sedan när du lärt dig knipa kan du testa att köpa en Aneros prostata stimulator. Den populäraste heter Aneros Helix som jag skaffade och när jag testade den första gången och knep med den så fick jag min första handsfree prostata orgasm utan utlösning. Nu kan jag få prostata orgasm bara genom att knipa pc muskeln och göra Kegel övningar. Du kan förhöja njutningen genom andningsövningar, genom koncentrationen tex. Neil Slade - tickle the amygdala, Mantak chia -boken: multiple orgasmic man. Semen retention, dvs. spara på utlösning hjälper mycket också för att få multipla prostata orgasmer utan utlösning. Prostata orgasmen utan utlösning är en annan sorts orgasm som på sätt och vis är skönare då man kan få orgasm efter orgasm så länge man orkar i många minuter. Det är mannens sätt att få multipla orgasmer som kanske liknar kvinnans multipla orgasmer då det är en helkroppsorgasm med mer spasmer för hela kroppen och inte bara spasmer i kuken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in