Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2024-09-16, 23:05
Medlem
GTAmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Är den bra, får man hårda orgasmer av den? I så fall ska den beställas hem till leksaks lådan.
Den fanns i tre olika storlekar. Så chansade på den i large eftersom jag är närmare 190 cm lång. Jag upplevde min orgasm som längre och skönare än vid ett vanligt runkande. Kan ju också ha varit första gången med som jag testade en sådan här prostate massager. Sen var det ju en fördel att det var snygga unga flickor som blev påsatta i filmen.
Citera
2024-09-17, 06:36
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTAmannen
Den fanns i tre olika storlekar. Så chansade på den i large eftersom jag är närmare 190 cm lång. Jag upplevde min orgasm som längre och skönare än vid ett vanligt runkande. Kan ju också ha varit första gången med som jag testade en sådan här prostate massager. Sen var det ju en fördel att det var snygga unga flickor som blev påsatta i filmen.

Ja du riktigt så lång är inte jag, jag är lite kortare än genom snittet. 177 cm. Vad kul att du fick en sån bra upplevelse av den, jag kanske ska ha medium om jag ska ha en, jag kan ju alltid byta upp mig om det skulle behövas. Tack.
Citera
2024-10-19, 06:10
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag låg å höll på med anal dildon igår å just innan det gick så blev jag stel i kroppen men fortsatte envist, å när det gick så gick det utav helvete. Jag fick gåshud å det pirrade i hela mig, jag tappade nästan fattningen, så skönt var det. Efteråt låg jag helt slö men nöjd, orgasmen var så hård att jag inte orkade fortsätta att eventuellt ge mig ytterligare fler orgasmer. WOW tänkte jag när jag låg där helt utslagen, jag sov gott i natt å ska upp å jobba snart. Jag ska eventuellt köra ikväll igen, för orgasmen var något i hästväg. Fy faan så skönt det var.
Citera
2024-10-22, 02:49
Avstängd
Yoloswag55s avatar
Detta var en riktigt härlig bögig tråd själv har ja ingen dildo men använder skruvmejsel med en frys påse över handtaget o en massa oliv olja mkt bra 🥰 👍
Citera
2024-10-24, 06:21
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoloswag55
Detta var en riktigt härlig bögig tråd själv har ja ingen dildo men använder skruvmejsel med en frys påse över handtaget o en massa oliv olja mkt bra 🥰 👍

Så bra att det funkar för dig, har skruvmejseln smalt eller grovt handtag? Jag borde gå igenom verktygslådan å se om jag hittar något bra där.🙂
Citera
2024-11-29, 22:56
Medlem
Marsnalls avatar
Jag har provat mååånga gånger att komma till prostata orgasm. Jag har några gånger fått orgasmiska känslor från prostatastimulans ensamt, vilket är fantastiskt. Men detta har varit någorlunda torra orgasmer. Visst sädesvätska har kommit ut och så men inte liksom den fulla orgasmen med sperma.
Men! Jag har lyckats en gång. Stod på alla fyra och min fru gav sig tusan på att det skulle gå med en dildo. Uppbyggnaden var fantastisk och den var långsam och följsam. Hon körde på ett ganska lungt tempo ändå, och det var mycket skönt på alla sätt. Men inte jätteintensivt på något sätt då hon helt plötsligt utbrister lite retsamt och fnissande "nämen!". Jag tittar in mellan mina ben och ser att min kuk tömmer sig helt. Det läskigaste är att jag inte känner orgasmen. Den liksom bara kör på utan mig... Snacka om ett antiklimax. Denna fulla prostataorgasm jag jagat i alla år, är en ruined orgasm. Men jag ger den fortfarande 4 av 5 för skoj det var det!
Citera
2024-11-29, 23:40
Medlem
Har fått det en gång när tjejen pullade mig, men det var i början på våra anala lekar.
Men vilken känsla, och spruta utan att nudda kuken.
Senast redigerad av Salvas 2024-11-29 kl. 23:47.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in