Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-01-06, 13:05
Medlem
RektumDestroyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeAndTheDevil
Det är bättre att du tar ditt liv.
Det är vad Gud hade velat. Tänk så.

Tänker inte ta mitt liv, utan njuta bakom galler när personen lider. Sen när du läser om mig i tidningen kan du hälsa din gud att rättvisa har skett, vilket din gud står för och är därmed med mig när 28e slaget i ungjävels huvud utdelas.
Citera
2022-01-06, 13:06
Medlem
MeAndTheDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RektumDestroyer
Tänker inte ta mitt liv, utan njuta bakom galler när personen lider. Sen när du läser om mig i tidningen kan du hälsa din gud att rättvisa har skett, vilket din gud står för och är därmed med mig när 28e slaget i ungjävels huvud utdelas.

Gud är ett samlingsbegrepp.
Hur många tror du tycker om barnmördare?
Citera
2022-01-06, 13:11
Medlem
RektumDestroyers avatar
Citat:
Gud är ett samlingsbegrepp.
Hur många tror du tycker om barnmördare?

Tror du jag BRYR mig hur många som tycker om mig när jag sitter isolerad i en cell? Så länge personen lider resten av sitt liv kan jag stå ut med vad som helst, en riktig jävla tattarsnål fitta är vad han är som spottar på en när man gör personen en tjänst, tror sedan att jag han ska få komma undan med det utan bekymmer? Hade han gjort samma sak om jag var en 120kgs neger med tattueringar? Ska han spotta på mig som om jag är en jävla dörrmatta för att jag är svensk? Nej. Han ska få vridas av brutal ångest till sitt sista andetag för någon hundralapp.
Citera
2022-01-06, 13:16
Medlem
RektumDestroyers avatar
UPPDATERING

Ringde personen nyss och sa att jag kommer döda hans dotter eller bränna ner hans hus, det är redan försent och han inte längre betala, inte ens om han skulle betala för den dyrare möbeln, tåget har redan gått. Han la på stört.

Sitter nu på SJ och kollar avgångar, 2022-01-08 kl. 8.46 går tåget. Imorgon inhandlas bensin för molotoven, baseball trät ligger redan på hatthyllan i hallen och väntar.

Håll koll på nyheterna kring 16.00 tiden, skämtar inte detta är droppen.
Citera
2022-01-06, 13:17
Medlem
MeAndTheDevils avatar
Citat:
Tror du jag BRYR mig hur många som tycker om mig när jag sitter isolerad i en cell? Så länge personen lider resten av sitt liv kan jag stå ut med vad som helst, en riktig jävla tattarsnål fitta är vad han är som spottar på en när man gör personen en tjänst, tror sedan att jag han ska få komma undan med det utan bekymmer? Hade han gjort samma sak om jag var en 120kgs neger med tattueringar? Ska han spotta på mig som om jag är en jävla dörrmatta för att jag är svensk? Nej. Han ska få vridas av brutal ångest till sitt sista andetag för någon hundralapp.

Hur fan tänker du människa. Det är personen du ska bestraffa. Inte någon annan. Barnet har inte gjort nånting.
Citera
2022-01-06, 13:23
Medlem
MeinKampfs avatar
Citat:
Rapporterad för trams och offtopic.

Mer sannolikt att din tråd hamnar i papperskorgen, dvs där den hör hemma. GLHF!
Citera
2022-01-06, 13:25
Medlem
RektumDestroyers avatar
Citat:
Hur fan tänker du människa. Det är personen du ska bestraffa. Inte någon annan. Barnet har inte gjort nånting.

Jag bestraffar personen BÄST genom horungen hans. Om jag ger mig på honom pratar vi om fysiskt smärta i vadå, max 30 minuter innan jag lär torska! Det är INTE tillräckligt. Det värsta psykologiska lidande livet ut får nog honom att tänka om ifall hans barn var värt några hundralappar.

Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Mer sannolikt att din tråd hamnar i papperskorgen, dvs där den hör hemma. GLHF!

Fan också! Då kan jag inte sitta och njuta av den med min mobil som jag kommer ha tillgång till i cellen! NEJ!!! ....

Tack föresten, kommer njuta av varje slag i horungens huvud.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in