Hej flashback, har funderat lite på att sälja/donera sperma. Tycker mig ha rätt schyssta gener, är lång, rätt bra byggd, rätt smart (iallafall högutbildad
) och ser rätt bra ut. Borde således ha rätt bra förutsättningar att skapa en vettig unge. Att donera sagge är dock ganska tråkigt, runka i en kopp och inte få något för det, kanske en macka eller något om kliniken känner sig generösa. Funderade därför på om det går att sälja saggen svart istället. Kvinna ger mig några kronor, vi båda testar oss för könssjukdomar, jag tömmer i henne tills hon blir gravid och sedan hörs vi aldrig igen. Givetvis håller vi oss båda anonyma under denna processen för att jag inte ska komma tillbaka och störa familjelivet och för att hon inte ska kunna påstå att jag är fadern.
Tror ni att det finns någon marknad för detta? Det är väl ganska lätt att få tag på sagge som kvinna, ett snabbt besök till krogen eller tinder så får man lätt lite i sig. Dock kommer det från något slumpmässigt krogenslusk. Tänker mig att det finns en viss efterfrågan efter vettig sagge från en vettig person för att säkra att avkomman blir vettig.
Hur skulle man leta upp kunder? Stå och ragga utanför en fertilitetsklinik? Annons på blocket?
Vad säger lagen? Bryr mig inte jättemycket, men känns som att det faller farligt nära prostitution.