Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-13, 22:48
Medlem
Hej FB

Strosar runt på FB och försöker hitta intressanta ämnen eller FUP:ar att läsa. Kan någon rekommendera någon bra som finns att tillgå? Kollat den stora tråden om FUP:ar men många är inaktuella.

Om tråden ligger i fel ämne så får moderator gärna hjälpa mig att lägga den rätt.
Citera
2022-01-13, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hepsibal
Hej FB

Strosar runt på FB och försöker hitta intressanta ämnen eller FUP:ar att läsa. Kan någon rekommendera någon bra som finns att tillgå? Kollat den stora tråden om FUP:ar men många är inaktuella.

Om tråden ligger i fel ämne så får moderator gärna hjälpa mig att lägga den rätt.

Vad är intressant och spännande för dig?

En omfattande och väl genomarbetad fup är exempelvis målet Södertörns TR B 1794-20.

(FB) Gryningsräd mot nätverk för knarkhandel, Vårberg Stockholm/Huddinge 2020-02-17
Citera
2022-01-13, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Vad är intressant och spännande för dig?

En omfattande och väl genomarbetad fup är exempelvis målet Södertörns TR B 1794-20.

(FB) Gryningsräd mot nätverk för knarkhandel, Vårberg Stockholm/Huddinge 2020-02-17

Såklart, det är ju svårt att veta när jag inte specificerar det alls. Ber om ursäkt för det.

Tack för FUP:en/tråden. Precis sådant jag menar men även försvunna personer, mord/grova brott, gängkriminalitet osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in