Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2022-01-21, 13:25
Medlem
Vilka kändisar tror ni är resultatet av inavel, motivera gärna varför?

Vad finns det för kännetecken för inavel?

Underbett, stora huvuden, långa näsor?

Jag drar till med Jay Leno för sitt säregna utseende.

Lite fakta om kunglig inavel: https://illvet.se/manniskan/du-ar-en-produkt-av-inavel
Citera
2022-01-21, 13:52
Bannlyst
Angelina Jolie måste vara inavlad. Det är omöjligt att vara så jävla ful och äcklig utan att ens bror också är ens pappa.
Citera
2022-01-21, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pajasnajas
Angelina Jolie måste vara inavlad. Det är omöjligt att vara så jävla ful och äcklig utan att ens bror också är ens pappa.
Märkligt att du tycker att hon inte är attraktiv. Som jag har förstått det anser de flesta män att hon är snygg, vacker, attraktiv och sexig med sina kuksugarläppar!
Citera
2022-01-21, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gundebald
Vilka kändisar tror ni är resultatet av inavel, motivera gärna varför?

Vad finns det för kännetecken för inavel?

Underbett, stora huvuden, långa näsor?

Jag drar till med Jay Leno för sitt säregna utseende.

Lite fakta om kunglig inavel: https://illvet.se/manniskan/du-ar-en-produkt-av-inavel
Jag tittade på Jay Leno. Jag vet inte om han skulle vara en ättling av inavel. Däremot ser han ut att ha en mildare form av Downs syndrom.
Citera
2022-01-21, 14:11
Medlem
Adam Sandler, både ser inavlad ut samt låter och beter sig som att han är antingen det eller något annat fel.
Citera
2022-01-21, 14:21
Medlem
Victoria Silverstedt ser ut som resultatet från generationer av kusingifte, kommer från en liten stad, Bollnäs.
Citera
2022-01-21, 14:22
Medlem
bomhulls avatar
Demi moore och bruce willis avkommor ser inavlade ut i alla fall den äldsta dottern.
Stort huvud ,små ögon ,konstig tunn näsa ,liten mun och enorm haka
Citera
2022-01-21, 14:25
Medlem
bomhulls avatar
Citat:
Victoria Silverstedt ser ut som resultatet från generationer av kusingifte, kommer från en liten stad, Bollnäs.
Det var ju intressant. Konstigt att hon kunde bli fröken sverige och leva på sitt utseende hela livet
Citera
2022-01-21, 14:36
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endmymisery
Adam Sandler, både ser inavlad ut samt låter och beter sig som att han är antingen det eller något annat fel.

Han är jude. Dom ser ut så.

Citat:

Om du kollar på hur hon såg ut som ung innan operationerna så såg hon ganska normal ut.

Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Demi moore och bruce willis avkommor ser inavlade ut i alla fall den äldsta dottern.

Ja jävlar. Kan inte vara kul när hennes föräldrar ändå såg ganska bra ut som unga.
Citera
2022-01-21, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull

Var tvungen att googla men håller med dig, mycket konstiga proportioner. Samma med Peg Parneviks ansikte, ser ut som en gammal inavlad prinsessa på 1700 talet.
Citera
2022-01-21, 14:39
Medlem
Silvstedt
Citat:
Citera
2022-01-21, 14:46
Medlem
Kalle Moraeus ser konstig ut tycker jag. Om det beror på inavel eller inte har jag ingen aning om...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in