Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-01-22, 10:32
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Gillar svenska folket att läsa på Flashback? Alltså såna som är ointresserade av att själva bidra men gärna läser det vi snillen publicerar här? Känner ni några såna typer som har Flashback som sin favoritlektyr?
Citera
2022-01-22, 10:34
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Gillar svenska folket att läsa på Flashback? Alltså såna som är ointresserade av att själva bidra men gärna vill läsa det vi snillen publicerar här? Känner ni några såna typer som har Flashback som sin favoritlektyr?
Givetvis.
Flashback är känt för att kunna producera skvaller. På gott och ont.
Citera
2022-01-22, 10:36
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Givetvis.
Flashback är känt för att kunna producera skvaller. På gott och ont.
Är det kanske fler som läser än skriver på Flashback?
Citera
2022-01-22, 10:36
Medlem
Fredde och Mickan i Solsidan är beundrare. Liksom Ulf Adelsohn
Citera
2022-01-22, 10:37
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Är det fler som läser än skriver på Flashback?
O jaa, det ser du på hur många som är inloggade.
Det är bara ett fåtal personer som skriver samma i loop som regel.
Citera
2022-01-22, 10:38
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Fredde och Mickan i Solsidan är beundrare. Liksom Ulf Adelsohn
Ulf Adelsohn? Låter rimligt då han själv var väldigt frispråkig när det begav sig.
Citera
2022-01-22, 10:47
Medlem
FloppyAsHells avatar
Flashback är en källa till oändlig information och kunskap. Jag själv läste på Flashback i många år innan jag blev medlem.
Behöver man veta nåt, kolla Flashback. Det är inte bara massa skitsnack och trolleri som skrivs här.
Många trådar är även underhållande på olika sätt och vis och jag skrattar nog åt något jag läser här varje dag.
Flashback är fan bäst.
Citera
2022-01-22, 10:48
Medlem
Citat:
Gillar svenska folket att läsa på Flashback? Alltså såna som är ointresserade av att själva bidra men gärna läser det vi snillen publicerar här? Känner ni några såna typer som har Flashback som sin favoritlektyr?

Jag har gjort det förr.

Jag var medlem här för många år sedan, närmre 20 år sedan. Då satt jag bara främst och läste trådar, kan inte minnas att jag någonsin skrev något. Efter en tids inaktivitet så glömde jag bort både lösenord och användarnamn. Sedan har jag läst på Flashback sporadiskt, mer eller mindre frekvent i perioder därefter, utan att vara medlem. Så kom pandemin och jag startade upp medlemskap igen.
Citera
2022-01-22, 11:12
Medlem
Visst är Flashback ett fantastiskt forum. Man lär sig mycket. Gäller bara att koppla på någon form av ” skräpfilter och vara lite källkritisk. Jag vet många som använder fb.
Politiska partier för att känna av vindriktningen. Journalister för att få snabb information. Lobbyister för att söndra o härska. Skulle inte förvåna mig om även SÄK håller ett öga på vissa trådar.

Så har vi alla vi vanliga med olika åsikter som gärna tar del olika trådar. En blandning av läsare o skrivare.
Citera
2022-01-22, 11:48
Medlem
Absolut. Långt innan jag skaffade konto läste jag. Tråden om Raffa var något av det roligaste jag läst.

Känner många som också läser men inte är medlemmar.
Citera
2022-01-22, 12:00
Medlem
Trollfeeders avatar
Det finns absolut dom som läser här men som inte har ett konto.
Citera
2022-01-22, 12:04
Medlem
JustTheFactss avatar
Citat:

Givetvis. Jag själv satt och läste här i många år, från och till, innan jag skapade konto.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in