• 1
  • 2
2022-01-29, 12:45
Medlem
Fred Friendlys avatar
Idag kickar vi igång vår försäsong med match borta i Uppsala med Sirius. En hel del skador, sjukdomar och kommunal har gått ut i strejk.

Göteborg lirar mot något danskt lag 14.00 om jag inte missminner mig.

Äntligen igång igen. Tror vi sålt runt 500 biljetter till dagens match..
Citera
2022-01-29, 13:50
Medlem
TheJackets avatar
Blåvitts match är flyttad till måndag 14.30 pga den arabiska stormen
Citera
2022-01-29, 14:55
Medlem
Fred Friendlys avatar
Fredrik Hammars halvlek bådar gott. Kommer bli en mkt bra ledare för HTFF och Demirol.
Citera
2022-01-29, 15:02
Medlem
Zeidan är alldeles för bra för oss. Tvättäkta försäsongsmatch annars, med mer vilja än kvalitet.

Fruktansvärt ironiskt att provspelaren på mittbacken går av skadad direkt, inte för att jag är sugen på Liverstam, men det gör ju att vi spelar med exakt 0 renodlade mittbackar på planen med resultat därefter.
Citera
2022-01-29, 15:32
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Zeidan är alldeles för bra för oss. Tvättäkta försäsongsmatch annars, med mer vilja än kvalitet.

Fruktansvärt ironiskt att provspelaren på mittbacken går av skadad direkt, inte för att jag är sugen på Liverstam, men det gör ju att vi spelar med exakt 0 renodlade mittbackar på planen med resultat därefter.
Trodde han spelade för er. Ironi much indeed.
Citera
2022-01-29, 15:52
Medlem
Ruggigt svag andra halvlek av oss, först kvarten av A-lagsspelarna och sen även junisarna. Bajenkidsen var jävligt mycket hetare i närkamperna och återövringen. Killen som lassade in långskottet såg ut som 30 men var tydligen 19. I övrigt bjussar Mathisen på två mål genom äckligt nonchalant spel.
Citera
2022-02-04, 16:25
Medlem
Keldons avatar
Vi ligger under mot ett danskt tredjedivisionslag. Detta blir nog Europaplats!
Citera
2022-02-04, 16:42
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
MFF - Lokomotiv Moskva 0-1 just nu borta i Spanien. Hammarby är också på samma ställe.
Citera
2022-02-04, 16:45
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Denna tråden har jag helt missat. HIF spelar imorgon mot danska Hvidovre IF, men jag kommer vara på plats så förvänta er inga live-rapporter.
Citera
2022-02-04, 17:30
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Fylleinlägg men jag försöker skriva som om det var aktuellt, dvs som att matchen hade spelats nyligen.

Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Zeidan finns givetvis på min radar och det är ännu en spelare som vi inte får förlora till bajen men i det stora hela tycker jag inte att han gjorde så bra ifrån sig som han brukar. Prestationen innan målet sticker ju ut ändå, men tappade han inte väldigt mycket efter det?
Citera
2022-02-04, 17:31
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
MFF - Lokomotiv Moskva 0-1 just nu borta i Spanien. Hammarby är också på samma ställe.

Skönt att vi har en riktig Patriot i laget. Han gjorde 1-1 i 54'.
Citera
2022-02-04, 17:49
Medlem
bagarn29s avatar
Gall kom in 80' så undrens tid är inte förbi.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in