Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-01-30, 19:38
Medlem
trevligt.s avatar
Hej,

Jag är inte som alla andra. Jag har alltid stuckit ut ur mängden. Skulle själv säga att jag har över medelsnittet i IQ men orkar inte läsa böcker eller träffa folk (förutom när jag är ute och raggar). På fritiden spelar jag istället League of Legends med folk världen över och kör bil.

Många snackar om man är alfa eller beta men jag passar inte in på någon. Kollade på en TikTok här om dagen och då var det en kille som förklarade vad "sigma" är. Förutom en grekisk bokstav så har det samma betydelse som alfa och beta. Det är bara mindre än 1% av världen som är det och jag tror att jag är det.

Tjejen min träffade jag på en raggarmack på den tiden när man körde epa-traktor. När jag berättade detta för henne så bara skrattade hon åt mig och åkte hem. Jag har aldrig grinat så hårt i hela mitt liv. Hon tror liksom att hon är något trots att hon är grovt överviktig. Ska jag göra slut med henne eller? Hatar att ta skit från folk och att leva som en sigma känns som något för mig. Tror hon inte på mig? Hur ska jag i så fall bevisa det för henne?

Tack.
Citera
2022-01-30, 19:41
Medlem
hahaha wtf är en sigma..?
Citera
2022-01-30, 19:43
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Varför ska du bevisa något ö h t?
Citera
2022-01-30, 19:48
Medlem
trevligt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yOuNgEXpAt
hahaha wtf är en sigma..?

Sluta skratta. Googla "sigma male". Betyder typ "Sigma male is a slang term used in masculinist subcultures for a popular, successful, but highly independent and self-reliant man. Another term for a sigma male is a lone wolf."
Citera
2022-01-30, 19:49
Medlem
trevligt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Varför ska du bevisa något ö h t?

För att tjocka tjejer som henne gör mig förbannad... Varför ska allt vara ett helvete hela tiden!!!
Citera
2022-01-30, 19:51
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevligt.
För att tjocka tjejer som henne gör mig förbannad... Varför ska allt vara ett helvete hela tiden!!!

Men skit i henne och gå vidare. Det är en rätt dålig start s a s.
Citera
2022-01-30, 19:53
Medlem
neuron-drones avatar
Vill du dela in folk i tre grupper och sedan är det bra så gör det men håll det för dig själv eftersom det är sjukt beteende.

Du skriver att du inte läser men läs detta och inse att din indelning är baserad på nonsens.

https://www.forbes.com/sites/danidip...ale-explained/
Citera
2022-01-30, 19:53
Medlem
trevligt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Men skit i henne och gå vidare. Det är en rätt dålig start s a s.

Men hon är typ skyldig mig lite pengar så vill inte göra slut bara så där. Dessutom kommer hennes kompisar att skratta åt mig och det vill jag inte. Om hon förstår att jag är sigma kommer hennes kompisar att fatta det och då kommer dom gilla mig om jag gör slut med henne. Eller? Jag hatar tjejer och hela den här världen. Alla är bara korkade.
Citera
2022-01-30, 19:56
Medlem
trevligt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Vill du dela in folk i tre grupper och sedan är det bra så gör det men håll det för dig själv eftersom det är sjukt beteende.

Du skriver att du inte läser men läs detta och inse att din indelning är baserad på nonsens.

https://www.forbes.com/sites/danidip...ale-explained/

Men kolla här! Den här källan är mer trovärdig enligt mig.

https://theadultman.com/love-and-lust/sigma-male/
Citera
2022-01-30, 20:00
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevligt.
Men kolla här! Den här källan är mer trovärdig enligt mig.

https://theadultman.com/love-and-lust/sigma-male/

Pseudovetenskap. Inte förankrat.

Tror du att du är en jävla varg?
Citera
2022-01-30, 20:10
Medlem
trevligt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Pseudovetenskap. Inte förankrat.

Tror du att du är en jävla varg?

Nej men hierarkin som vargar har är identiskt med vårat samhälle. Du förstår väl att jag inte är en varg, eller? Jesus alla här är också korkade, som väntat...
Citera
2022-01-30, 20:20
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Dunning-kruger in da house...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto