• 1
  • 2
2022-02-01, 13:13
Medlem
Ladd o tjack funkar inte längre på mig efter 3 års växelvis ganska hårt missbruk.
Jag är orkeslös och måste komma igång med jobb osv. Behöver ingen uppläxning nu, utan undrar vad jag bör prova härnäst? Vill bli alert, pigg, fokuserad och utan ångest.
Har adhd utan hyperaktivitet, om de behövs nämnas.
Citera
2022-02-01, 13:18
Medlem
Clay Allisons avatar
Jag föreslår heroin. Inte för att du kanske blir pigg och företagsam, men det kommer du inte uppleva som något problem alls.
Citera
2022-02-01, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Jag föreslår heroin. Inte för att du kanske blir pigg och företagsam, men det kommer du inte uppleva som något problem alls.

Ha-ha.

Jag tål inte opiater heller.
Citera
2022-02-01, 13:24
Medlem
Oldberrys avatar
Har du adhd så se till att få någon centralstimulantia utskriven för det i stället, det är väl en bättre långsiktig lösning.
Citera
2022-02-01, 13:27
Medlem
Ja, håller med. Jobbar på det men behöver en lite kortsiktig lösning så länge.
Citera
2022-02-01, 13:59
Medlem
0xmans avatar
Du behöver ingen kortsiktig lösning.
Du intalar dig du behöver det.
Du behöver en långsiktig lösning. En lösning som håller i längden.
Citera
2022-02-01, 14:10
Medlem
watangSkilleSbeeSs avatar
kanske spela på hästar eller satsa pengar på fotboll samtidigt som du tar en starköl
Citera
2022-02-01, 14:13
Medlem
Kanske det vore bra med Strattera som är en adhd-medicin som verkar på noradrenalin (signalsubstans som ökar vakenhet). Den är inte heller narkotikaklassad.
Citera
2022-02-01, 15:55
Medlem
Vad menar du, funkar inte?
Du får ju öka dosen givitvis.
Citera
2022-02-01, 19:27
Medlem
Tror du behöver metaamfetamin
Citera
2022-02-01, 19:29
Medlem
GanjaFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison

Av en lagom dos heroin blir man faktiskt pigg och "företagsam", men jag skulle ändå rekommendera kratom till TS. Billigt och ger ett lagom "rus" som inte märks för omgivningen men botar ångest och ger en energi. Dessutom otroligt liten risk för "överanvändning" eftersom ett för högt intag endast leder till illamående och ett sämre rus.
Citera
2022-02-01, 19:31
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Av en lagom dos heroin blir man faktiskt pigg och "företagsam", men jag skulle ändå rekommendera kratom till TS. Billigt och ger ett lagom "rus" som inte märks för omgivningen men botar ångest och ger en energi.

Ja jag tänkte skriva ’i längden’.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in