Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-03, 21:03
  #1
Avstängd
llars67s avatar
Rubriken talar sitt tydliga språk. Jag har gjort det mesta men som 56 åring så är nog detta den största utmaningen i mitt liv. Jag är ingen författare snarare en vanlig metallarbetare.
Jag har mött en kvinna via en kontaktannons och känt henne i 5 månader, hon bor i en by och jag ska bo i hennes hydda /skjul med plåttak vi ska gifta oss om några veckor.
Mitt mål är nog mest själva utmaningen? En ung kvinna som är väldigt vacker hon skiter i att jag varken har hus eller körkort.
Jag är tjock och fattig den här resan kan gå på två sätt jag dör eller så får jag ett äventyr.?
Häng kvar Jag börjar resa i helgen.
Citera
2022-02-03, 21:07
  #2
Medlem
knark-kungens avatar
Alltså Lars, du fattar väl att du kommer bli rånmördad.

Din knegarlön är liksom en årslön där nere.
Citera
2022-02-03, 21:11
  #3
Avstängd
llars67s avatar
Min första överraskning var nog den att man behöver så många sprutor. Gula febern var ett krav. När man har 16 000 i månaden efter skatt så är en kostnad på 3000 kr for alla vaccinationer en extremt hög kostnad. Jag har så klart en hemförsäkring så en extra kostnad på 300 kr på den är billig med tanke på att jag har högt blodtryck förmaksflimmer och diabetes.
Citera
2022-02-03, 21:12
  #4
Medlem
Hamleyss avatar
DEt är farligt att göra som du är på väg att göra. Folk är fattiga på ett sätt som man inte kan föreställa sig.

Du är som en blek smällkaramell laddad med pengar.
Möjligheten finns att det går riktigt dåligt
Citera
2022-02-03, 21:12
  #5
Medlem
Var försiktig är mitt råd.

Annars blir det nog spännande.

Följer din tråd
Citera
2022-02-03, 21:13
  #6
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Häng kvar Jag börjar resa i helgen.
Släng upp några bilder när du kommer till Arlanda(?) så vi vet att du inte bara trollar. Finns massor med sidor där du kan ladda upp bilder utan konto.

Men ja, lycka till. Det finns så många fattiga i världen och många kvinnor är beredd att sälja sig för ett bättre liv. Men inse samtidigt att du inte är mer för henne än en plånbok på två ben. Har sett alldeles för många vita snubbar bli ekonomist utnyttjade och sedan lämnade efter ett år eller två.
Citera
2022-02-03, 21:16
  #7
Avstängd
llars67s avatar
Alla som känner mig säger du är galen. Du är urtypen för en fet 55/56 åring. MEN du är väldigt modig.
Jag har talat med min läkare sedan 94 och hon säger att jag kan klara resan om jag inte stressar upp mig eller sover dåligt? Resan tar 16 timmar.
Citera
2022-02-03, 21:18
  #8
Medlem
Vore det inte bättre om du ordnade det så att hon kunde resa hit till dig istället?
Citera
2022-02-03, 21:24
  #9
Avstängd
llars67s avatar
Jag har laddat för något som detta mentalt i flera år. I mitt liv så händer inget jag har samma kläder i dag som jag hade 2010 samma jacka samma t.shirts osv. Jag är död men jag existerar ändå
Jag har redan betalat för en registrering för giftemål (3000kr)
Tjejen som jag ska besöka har sett mig via Skype och whatsApp. Hon är 37 år och jobbar som lärare.
Hon frågade första veckan vi chattade om vi skulle ha sex via telefonen och jag sade så klart NEJ. Jag är blyg.
Citera
2022-02-03, 21:28
  #10
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emeliya
Vore det inte bättre om du ordnade det så att hon kunde resa hit till dig istället?

Nej det går inte, då tar dom pengarna och hoppar till nästa gubbe! Skickar man en biljett så blir det problem någonstans under resan och du måste hjälpa henne ur detta genom att skicka 1000 USD.
Citera
2022-02-03, 21:32
  #11
Medlem
hockexs avatar
Är det värt det? I bästa fall efter hon tagit alla resurser och vetskapen om att du kommer få aids etc så kommer även hennes sexansikte likna en gorilla.

Fan vad osexigt
Citera
2022-02-03, 21:33
  #12
Avstängd
llars67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emeliya
Vore det inte bättre om du ordnade det så att hon kunde resa hit till dig istället?

Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Alla som känner mig säger du är galen. Du är urtypen för en fet 55/56 åring. MEN du är väldigt modig.
Jag har talat med min läkare sedan 94 och hon säger att jag kan klara resan om jag inte stressar upp mig eller sover dåligt? Resan tar 16 timmar.

Man kan inte skaffa en kvinna på "postorder" alla fattiga länder har ett krav på sig VISA för inresa til Europa / Schengen.
Jag har flera söner. Hade jag bara haft mig själv att tänka på så hade jag hellre skrivit om detta på Facebook för det här är något som är extemt kul att dela med sig till andra.
En ekonomiskt svag person 55+ som drar ensam rakt ut i "buchen"
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3390931

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback