Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-29, 20:06
  #1273
Medlem
Lars är avstängd, undrar om vi nånsin kommer få något svar om den här historien. Var allt bara fejk från början, man börjar ju att fundera.
Citera
2024-04-30, 15:27
  #1274
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Vem hade kunnat tro att det är en scam när man träffar en Nigerianska på Afrointroductions.com !!?!
Citera
2024-04-30, 21:42
  #1275
Medlem
gammgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Lars är avstängd, undrar om vi nånsin kommer få något svar om den här historien. Var allt bara fejk från början, man börjar ju att fundera.
Han är avstängd i en månad för ohörsamhet.

Personligen tror jag det är en trolltråd. Ingen väntar så här länge på besked. Man kan dessutom begära att ett ärende avgörs, MV måste då antingen fatta ett beslut eller avslå begäran vilket jag upplyste TS på. Han verkar dock inte ha följt rådet utan klagar vidare på långsam handläggning.
Citera
2024-04-30, 23:23
  #1276
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gammgubbe
Han är avstängd i en månad för ohörsamhet.

Personligen tror jag det är en trolltråd. Ingen väntar så här länge på besked. Man kan dessutom begära att ett ärende avgörs, MV måste då antingen fatta ett beslut eller avslå begäran vilket jag upplyste TS på. Han verkar dock inte ha följt rådet utan klagar vidare på långsam handläggning.

Jag börjar oxå luta åt att det handlar om trolleri. Lars har ju - enligt sig själv - skickat rätt hiskeliga pengar till henne. Hur fixar han alla de stålarna? (Han utger ju sig vara en utblottad sjukpensionär… )

Varför detta trolleri? Uppmärksamhets-behov?
__________________
Senast redigerad av Alonen 2024-04-30 kl. 23:25.
Citera
2024-05-01, 22:30
  #1277
Medlem
Grinfarbrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Jag börjar oxå luta åt att det handlar om trolleri. Lars har ju - enligt sig själv - skickat rätt hiskeliga pengar till henne. Hur fixar han alla de stålarna? (Han utger ju sig vara en utblottad sjukpensionär… )

Varför detta trolleri? Uppmärksamhets-behov?
Den observante kan även finna inlägg där han uppenbarligen har missat att logga om till sitt ordinarie Flashbackkonto och gett sig in i allehanda tekniska och datorrelaterade diskussioner på sakkunnig nivå.
__________________
Senast redigerad av Grinfarbror 2024-05-01 kl. 22:33.
Citera
2024-05-01, 22:41
  #1278
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gammgubbe
Han är avstängd i en månad för ohörsamhet.

Personligen tror jag det är en trolltråd. Ingen väntar så här länge på besked. Man kan dessutom begära att ett ärende avgörs, MV måste då antingen fatta ett beslut eller avslå begäran vilket jag upplyste TS på. Han verkar dock inte ha följt rådet utan klagar vidare på långsam handläggning.

Ja, fast det finns risker med det. Blir MIG pressade på det sättet, finns stor risk att de bara säger "nej", för att det är enklast. Och för att de känner sig trängda och blir irriterade och vill jävlas...
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3390931

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback