• 2
  • 3
2024-01-12, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Jag har rökt, gjort te, ätit och druckit blå lotus med rom.

Fick aldrig nån effekt av den, fast jag blev full på romen.

Men hur gör man? Köper man de torkade blommorna och smular i tobaken?
Citera
2024-01-20, 14:14
Medlem
Blå lotus är till för att göras te av sen dricka innan man lägger sig och då får man oftast klardrömmar.
Beror på var man köper in dom oxå för finns mycket skit där ute .
Citera
2024-11-02, 13:15
Medlem
Testat BL vid tre tillfällen nu som alternativ till kratom.
Är ändå hyfsad nöjd med resultatet. Liknar kratom med generellt stämningshöjande effekt och avslappning, dock klart mindre potent och dyrare. Behöver ungefär en halv te-kula med plockade blad som jag krossar i mortel för att märka någon effekt. Behöver ligga i teet och laka ganska länge, 5-10 min.
Citera
2025-01-08, 20:24
Medlem
Nyfiken på denna växt. Är det olagligt att inta den ? Var köper man den billigaste. Hur doserar man extrakt ? inte jätte sugen på att röka det och te verkar vara vara dyrt. Om det fungerar kan jag prova odla eget för det är la lite olagligt ?
Citera
2025-01-08, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillikungen
Nyfiken på denna växt. Är det olagligt att inta den ? Var köper man den billigaste. Hur doserar man extrakt ? inte jätte sugen på att röka det och te verkar vara vara dyrt. Om det fungerar kan jag prova odla eget för det är la lite olagligt ?
Kommer inte gå att odla. Det är ju som en näckros . Är lagligt att förtära skulle ja tro
Citera
2025-01-08, 21:30
Medlem
Ska gå i en span med vatten och en pump för att syresätta vattnet. Beställt 50x1 extrakt nu hur mycket ska man använda och ska även extrakt står och dra sig i te får bli det då jag inte dricker alkohol.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in