Flashback bygger pepparkakshus!
2022-02-11, 13:52
Medlem
sodamans avatar
Ännu en svensk tv-profil tagen på bar gärning vid sexköp. Vem kan det röra sig om denna gång?

Från Kvällsposten:
Citat:
I mitten av november slog polisen till mot en lägenhet i Malmöstadsdelen Hyllie där man fått uppgifter om att det pågick prostitution.

En känd tv-personlighet greps vid insatsen och har nu fått ett strafföreläggande för köp av sexuell tjänst.

https://www.expressen.se/kvallsposte...uerad-i-malmo/
Senast redigerad av sodaman 2022-02-11 kl. 13:57.
Citera
2022-02-11, 13:53
Medlem
Finnj-vels avatar
Gissar på Dr Mikael. Resonemanget från GM tyder på en liten ynklig fitta som han.
Citat:
I mitten av november slog polisen till mot en lägenhet i Malmöstadsdelen Hyllie där man fått uppgifter om att det pågick prostitution.
En känd tv-personlighet greps vid insatsen och har nu fått ett strafföreläggande för köp av sexuell tjänst.
När han greps försökte han fly och bad senare polisen ”se mellan fingrarna”.
Citera
2022-02-11, 13:55
Medlem
Gamlestads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sodaman
Ännu en svensk tv-profil tagen på bar gärning vid sexköp. Vem kan det röra sig om denna gång?

https://www.expressen.se/kvallsposte...uerad-i-malmo/

SVT har en redaktion i Malmö. Även Tv4 tror jag.
Citera
2022-02-11, 13:55
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Gissar på Dr Mikael. Resonemanget från GM tyder på en liten ynklig fitta som han.

Är det inte han som har ihop det med Lotta Engberg? Det har jag svårt att tro att han skulle köpa fitta när han har en så fin kvinna som Lotta
Citera
2022-02-11, 13:56
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Är det inte han som har ihop det med Lotta Engberg? Det har jag svårt att tro att han skulle köpa fitta när han har en så fin kvinna som Lotta
Tror du verkligen Lotta låter han doppa? Jaja, vi får väl se.
Citat:
I polisförhör berättar han att hans samarbete med den tv-kanal han jobbat för har avslutats efter att han berättat om händelsen. Det gäller bland annat inspelningen av en stor produktion.
Citera
2022-02-11, 13:56
Medlem
Henssons avatar
Tråkigt att dom inte kör en Paolo på honom också
Citera
2022-02-11, 13:57
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Verkar sjukt korkat att gå till horor i Malmö, när det tar en halvtimme till Köpenhamn där det finns lagliga bordeller.
Citera
2022-02-11, 13:59
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hensson
Tråkigt att dom inte kör en Paolo på honom också

Paolo outade ju sig själv. Eftersom han begrep att det ändå skulle komma fram förr eller senare. Det lär ju det här göra också.
Citera
Medlem
CalzoneItalias avatar
Gissar på han Robin
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Vi fortsätter i Kändisskvaller.

Aktuella brott och kriminalfall --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera
Medlem
Henssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Paolo outade ju sig själv. Eftersom han begrep att det ändå skulle komma fram förr eller senare. Det lär ju det här göra också.

Sant, hade glömt
Citera
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamlestad
Ah, tunna blå linjen spelas in i Malmö just nu. Började väl sent i höstas. Säkert nån jävel därifrån...
Vilka är med i den produktionen? Ska leta, men den som vet kanske kan svara snabbare än jag.

Dessa är med i produktionen: (Arbete pågår för att sortera bort kvinnor) (Arbete pågår inte längre för att sortera bort kvinnor då det tar förjävla tid och det finns namn som jag inte ens hört förut)
Senast redigerad av Finnj-vel 2022-02-11 kl. 14:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in