2006-01-27, 00:16
Medlem
canibuss avatar
Hörde i dagens efterlyst att leif gw inte skall medverka denna säsong
förra veckan sa dom att han inte finns med i detta program, och nu att han inte skall vara med alls under säsongen. så ngt måste ha hänt under veckan.

nån som har ngn ide om varför? har han blivit sur på nasse, sjukdom eller vad?

själva meningen med efterlyst är ju att höra hans klarsynta analyser och resonemang om brotten och polisen.
blir inte samma sak med denna advokat, hon är ju iofs är söt, men svarar så undvikande och diplomatiskt som bara advokater kan göra.
Citera
2006-01-27, 00:17
Medlem
Konrad Haifas avatar
Tystad av PK-maffian?

Citera
2006-01-27, 00:20
Medlem
Mikaeldwights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canibus
förra veckan sa dom att han inte finns med i detta program, och nu att han inte skall vara med alls under säsongen. så ngt måste ha hänt under veckan.

själva meningen med efterlyst är ju att höra hans klarsynta analyser och resonemang om brotten och polisen.
blir inte samma sak med denna advokat, hon är ju iofs är söt, men svarar så undvikande och diplomatiskt som bara advokater kan göra.

Saknar GW med, brillorna upp och ner ... cool kille.
Citera
2006-01-27, 00:29
Bannlyst
Och hans tunga andning!

"Jag läser hellre "Ahhhh (andas) " Kitty... än min egen bok! "

(Komedi från God Afton Sverige)
Citera
2006-01-27, 07:46
Medlem
TEOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canibus

Han kanske helt enkelt har något annat projekt på G som han tycker är bra mycket intressantare än efterlyst. Svårare än så behöver det inte vara.
Citera
2006-01-27, 07:57
Medlem
KönsKlass avatar
Kanske håller på med nån bok, eller så kanske han är involverad i nåt fall eller liknande. Fan, jag vill också bli en GW och hänga med alla de "balla" galningarna. Tycker de kan ta bort den där modevisningen de har i hans ställe. Passar inte in alls och hon är uppenbarligen bara där för att få synas.
Citera
2006-01-27, 08:51
Medlem
Lyckholms avatar
Ja, ersättaren var ju inte så intressant.

GW är väl inte sjuk?
Citera
2006-01-27, 10:30
Medlem
Radio Hårds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckholm
Ja, ersättaren var ju inte så intressant.

GW är väl inte sjuk?

Ersättaren var ju fruktansvärd!
Hade dom inte förberett snacket med Hasse alls? Hon verkade ju inte begripa vad han menade. Hasse gjorde ett par försök till men poletten ville liksom aldrig trilla ner. Nu skiter jag i Efterlyst och koncentrerar mej på Crime Night utan att zappa mellan trean och Discovery.
Citera
2006-01-27, 14:09
Medlem
Saltets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Tystad av PK-maffian?
Jag har länge varit förvånad över att GW har fått visa sig i rutan och tala klarspråk. Ibland har han varit ruggigt politiskt inkorrekt. Kritiserat polisen m m.
Jag har gått och väntat på ett byte till en mesig PK-fanatiker, precis en sån tråkig typ som TV3 har hittat nu.
Citera
2006-01-27, 14:32
Medlem
MeatAbstracts avatar
Han kanske sa en sanning som inte var förenlig med hur media ser världen?

Världen är ju i högsta grad subjektiv, speciellt när det rör sig om ren fakta
Citera
2006-01-27, 14:43
Citat:
Ursprungligen postat av Saltet
Jag har länge varit förvånad över att GW har fått visa sig i rutan och tala klarspråk. Ibland har han varit ruggigt politiskt inkorrekt. Kritiserat polisen m m.
Jag har gått och väntat på ett byte till en mesig PK-fanatiker, precis en sån tråkig typ som TV3 har hittat nu.

Jag minns att han faktiskt var tveksam till att medverka i Efterlyst eftersom han tyckte att det kunde visa en snedvriden bild av invandrare (i och med att det inte finns tid att gå in på djupet i frågor), och jag minns att han brukade vara lite omständlig i början. Är det pga någon korrekthetsiver han inte är med tycker jag det är synd- det är en sak att försköna sanningen och en helt annan att bara säga som det är.
Citera
2006-01-27, 19:32
Medlem
contrerass avatar
Kan dom inte sätta in den gamle åklagaren Brynolf Wendt igen? Han hade riktigt skojiga kommentarer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in