• 1
  • 2
2022-02-12, 07:51
Medlem
Handlar av den lokala kranen, iprincip första gången jag gör det, testat lite olika hit och dit men det har alltid varit kompisar som fixat..hur som haver.
Skulle köpa tjack, som kranen sa att det var.. drog lite smålinor då och då under kvällen, tänker egentligen inte något speciellt, mer än att jag blir uppåt, som man ska bli i min värld, får sen ett sms av kranen att oj... Du har fått meta..

Till frågan, hur länge håller detta i? 8 på morgonen och inte ett jävla dugg trött.. hann kanske dra 0.1-0.3mg innan jag fick veta..
Vad kan jag förvänta mig?
Citera
2022-02-12, 08:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zone900
Handlar av den lokala kranen, iprincip första gången jag gör det, testat lite olika hit och dit men det har alltid varit kompisar som fixat..hur som haver.
Skulle köpa tjack, som kranen sa att det var.. drog lite smålinor då och då under kvällen, tänker egentligen inte något speciellt, mer än att jag blir uppåt, som man ska bli i min värld, får sen ett sms av kranen att oj... Du har fått meta..

Till frågan, hur länge håller detta i? 8 på morgonen och inte ett jävla dugg trött.. hann kanske dra 0.1-0.3mg innan jag fick veta..

Halveringstiden är mycket längre på meta än på amfetamin. De va därför britterna använde amfetamin istället för meta som tyskarna drog under andra världskriget.

Så få inte i dig för mycket bara, för det tar längre tid innan det går ut.

Sen e ju skiten starkare med. Va även försiktig med empatin Då meta tar bort den delen typ. Så skriv nu inte elaka meddelanden till alla, så du inte ångrar dig sen när det gått ut.
Citera
2022-02-12, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung666
Halveringstiden är mycket längre på meta än på amfetamin. De va därför britterna använde amfetamin istället för meta som tyskarna drog under andra världskriget.

Så få inte i dig för mycket bara, för det tar längre tid innan det går ut.

Sen e ju skiten starkare med. Va även försiktig med empatin Då meta tar bort den delen typ. Så skriv nu inte elaka meddelanden till alla, så du inte ångrar dig sen när det gått ut.

Ok, så det är bara att glömma att sova idag alltså?
Tog litegrann för 2-3 timmar sen senast..
Citera
2022-02-12, 08:19
Medlem
link71s avatar
Du kommer nog vara vaken idag och hela dagen imorgon!
Mvh
Citera
2022-02-12, 08:21
Bannlyst
Citat:
Ok, så det är bara att glömma att sova idag alltså?
Tog litegrann för 2-3 timmar sen senast..

Tyskarna hade ju det problemet, det var därför britterna kunde sova mellan fighterna pga de olika halveringstiderna.

Asså om du vill kunna sova ikväll så skulle jag nog inte ta mer lol. Meta sitter I skit länge.
Citera
2022-02-12, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung666
Tyskarna hade ju det problemet, det var därför britterna kunde sova mellan fighterna pga de olika halveringstiderna.

Asså om du vill kunna sova ikväll så skulle jag nog inte ta mer lol. Meta sitter I skit länge.

Ahh nej, har inte tagit nå mer sen jag fick veta att det var meta..
Citera
2022-02-12, 08:38
Medlem
Folketstempels avatar
Jag ska svara ärligt då jag känner med dig, det är skit att få meta när man inte vill ha det.
Meta är fantastiskt att röka, men då krävs rena produkter, som du knappast fått.

Räkna med att vara vaken i tre dygn fast du är seg och försöker sova allt vad du kan.
Så illa är det, jaga benzo om du har kontakter.
Citera
2022-02-12, 09:01
Medlem
Citat:

Lyssna inte på dem som skriver här, total skitsnack, märker att ingen har erfarenhet av metamfetamin.
Du kommer kunna sova ikväll utan problem, bara du inte tar något mer utav det.
Senast redigerad av IgOh 2022-02-12 kl. 09:10.
Citera
2022-02-12, 09:01
Bannlyst
Citat:
Ahh nej, har inte tagit nå mer sen jag fick veta att det var meta..

Blir du RIKTIGT desperat på sömn så tror jag antipsykotisk medicin kan få dig att somna. Men bara av den typen du blir trött av som ex Zyprexa eller helst Truxal. Truxal e svårt att hitta dock.

Dessa Hämmar dopamin receptorerna. Men aa, jag skulle helst inte leka med dessa.

Dom har funkat utmärkt för mig att somna på när jag varit sönder tjackad.
Citera
2022-02-12, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IgOh
Lyssna inte på dem som skriver här, total skitsnack, märker att ingen har erfarenhet av metamfetamin.
Du kommer kunna sova ikväll utan problem, bara du inte tar något mer utav det.

Så det är bara att gilla läget idag alltså, sen förhoppningsvis kunna somna ikväll..

Är det normalt att kuken är som ett hopskrynklat russin? 😆
Senast redigerad av Zone900 2022-02-12 kl. 09:10.
Citera
2022-02-12, 09:07
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Jag ska svara ärligt då jag känner med dig, det är skit att få meta när man inte vill ha det.
Meta är fantastiskt att röka, men då krävs rena produkter, som du knappast fått.

Räkna med att vara vaken i tre dygn fast du är seg och försöker sova allt vad du kan.
Så illa är det, jaga benzo om du har kontakter.

Helvete vad drygt, hade aldrig orkat ta någon drog som håller en vaken i så många timmar..!
Citera
2022-02-12, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Helvete vad drygt, hade aldrig orkat ta någon drog som håller en vaken i så många timmar..!

Nej...planen var att dra lite tjack för att förgylla kvällen lite, sen dra hem och sova vid 3...sket sig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in