Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-21, 09:02
Avstängd
Fitt-Harrys avatar
Och folk säger att cannabis inte är en ingångsdörr till tyngre droger... Ni snackar nålar och knivar som riktigt tunga narkomaner och ni inser det inte ens.
Citera
2022-02-21, 09:41
Medlem
fittslems avatar
Om du har en petflaska och lite folie så kan du alltid göra en enkel fattigmans water gravity bong.

Då jävlar går inget till spillo.
Citera
2022-02-21, 09:49
Medlem
jewclaws avatar
Och ni säger att cannabis inte är beroendeframkallande, bättre än alkohol etc Titta på er själva.. "röka folie".. Tunga pundare allihop!
Citera
2022-02-21, 11:35
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Och ni säger att cannabis inte är beroendeframkallande, bättre än alkohol etc Titta på er själva.. "röka folie".. Tunga pundare allihop!
Är man mindre alkis för att man dricka sina billiga bärs ur glas istället för direkt ur burken?
Citera
2022-02-21, 11:55
Medlem
s44ms avatar
Citat:

Spelar ju ingen roll om han röker i folie. På en sked eller mest pundigaste sättet.Faktum kvarstår att cannabis är mildare än spriten du vräcker i dig varje Fredag & LÖR. Ni e hjärntvättade av staten som påstår detta e dödsdrogen. Men alchohol fullt OK.

Systembolaget är inte som andra företag och har inte rea priser osv osv minns ni reklamen???
Nu vill dom förlänga öppettiderna och erbjuda hemleverans..Sup ner folket och ta kontrollen mer och mer. Inte konstigt dagens barn blir morgondagens alkisar när man följer med mamma o pappa varje helg till systemet efter storhandeln. Finns en anledning varför sprit bara säljs på systemet. Svenskarna skulle inte klara av att hålla tillbaka om det fanns överallt. I FINLAND kan vi sänka 1L VODKA och va på jobbet 07.00. en kaffe och allt OK!!
Citera
2022-02-21, 11:59
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Ett blad ur en psalmbok funkar bra som ciggpapper.
Citera
2022-02-21, 12:17
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Är man mindre alkis för att man dricka sina billiga bärs ur glas istället för direkt ur burken?
Poängen var snarare den att det inte bör vara så jävla svårt att avhålla sig rökat om papperen är slut? Men Jo, det ska meckas bong av dammsugare och allt möjligt. #kris

Huruvida rökat inmundigades är ju mindre viktigt, men jag kan ju säga att de gånger jag drack alkohol dracks det direkt ur burk, tappade jag den på golvet fick jag moppa och se glad ut, men visst finns det dom som skulle slicka upp det - precis som det finns dom som letar små-smul på golv och i mattor. Allt för sitt rus, right?
Citera
2022-02-21, 12:21
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Poängen var snarare den att det inte bör vara så jävla svårt att avhålla sig rökat om papperen är slut? Men Jo, det ska meckas bong av dammsugare och allt möjligt. #kris
Det var ju ett kreativt sätt att uttrycka den åsikten på om inget annat. Kudos.

Citat:
Huruvida rökat inmundigades är ju mindre viktigt, men jag kan ju säga att de gånger jag drack alkohol dracks det direkt ur burk, tappade jag den på golvet fick jag moppa och se glad ut, men visst finns det dom som skulle slicka upp det - precis som det finns dom som letar små-smul på golv och i mattor. Allt för sitt rus, right?
Cool beans.
Citera
2022-02-21, 12:22
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s44m
Spelar ju ingen roll om han röker i folie. På en sked eller mest pundigaste sättet.Faktum kvarstår att cannabis är mildare än spriten du vräcker i dig varje Fredag & LÖR. Ni e hjärntvättade av staten som påstår detta e dödsdrogen. Men alchohol fullt OK.

Systembolaget är inte som andra företag och har inte rea priser osv osv minns ni reklamen???
Nu vill dom förlänga öppettiderna och erbjuda hemleverans..Sup ner folket och ta kontrollen mer och mer. Inte konstigt dagens barn blir morgondagens alkisar när man följer med mamma o pappa varje helg till systemet efter storhandeln. Finns en anledning varför sprit bara säljs på systemet. Svenskarna skulle inte klara av att hålla tillbaka om det fanns överallt. I FINLAND kan vi sänka 1L VODKA och va på jobbet 07.00. en kaffe och allt OK!!
Dödsdrog? Vad yrar du om? Cannabis är lika rubbat som alkohol. Man kan använda båda ansvarsfullt och mindre ansvarsfullt, men faktum kvarstår att båda har potential att förvandla dig till en sunk-pundare som skulle kunna sälja sin farmors själ för ett rus.

OnT: Gör en pipa av ett äpple.
Senast redigerad av jewclaw 2022-02-21 kl. 12:27.
Citera
2022-02-21, 13:39
Medlem
Eurypteridas avatar
Rök äpple.
Skär ut halva kärnhuset och skär en kopp ovanför.
Skruva isär en vattenkran och ta filtret, bränn filtret och stoppa i koppen. Gott som fan.
Citera
2022-02-21, 19:28
Medlem
Izzardkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedballer
Fan har bara ett jointpapper kvar här och man vill ju kunna röka en till innan godnattish minst så här har vi knall.

Kan jag använda papper från en tömd cigg? Behöver jag byta ut filter? Är det en waste att röka såhär jämfört med ocb?

Eller vad göra för att röka haschen?

se till att byta filter bara! mycket viktigt!!
ta å rulla ett sånt filter som du har till joint å tryck in den i cigghylsan..
de funkar bra å definitivt din bästa möjlighet
Citera
2022-02-22, 10:37
Medlem
Stenad-af-Ograss avatar
Använd ffs aldrig plast eller stanniol till rökning, då kan ni lika gärna sniffa lim.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in