2025-01-06, 20:11
Medlem
Norrbagg79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrKrall
Om man får slut på ammo så får man köra Carmageddon istället:

https://www.instagram.com/reel/DEfmn...BwaXh4dWZqcjl1

”Ukrainian Stryker armored personnel carrier, which has run out of ammunition, crushes Russian infantry in the Kursk region”
Whats antitank doing?
Citera
2025-01-06, 20:14
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leach
Härliga gossar!

BREAKING: An unexpected "alliance"

Aleksey Milchakov, the commander of the Russian neo-Nazi group "Rusich," recorded a video with Apti Alaudinov, a general of Kadyrov's TikTok troops, whose activities he had previously criticized.
In the video, the so-called neo-Nazi looks very frightened, as if he had been threatened.
They say they "developed a common position on cooperation in this war, resolving conflicts, and building personal relationships."
Milchakov's post featuring Alaudinov caused an angry reaction among his followers.
https://x.com/nexta_tv/status/1876287678108352884

Fantastiskt att den här dök upp här! Jag tror att 99% av Flashback inte riktigt kan ta in hur sinnesskjut kul den här filmen är Man behöver vara rätt så duktigt insatt i historiken för att uppskatta Alekseys ansiktsuttryck fullt ut.

Hint: Han har det inte skitkul där i rummet och han har inte haft så mycket att säga till om kring deras "gemensamma" uttalande. Det är som taget ur en komedi!
Citera
2025-01-06, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koll99
Ja att det finns ett litet antal svenska misslyckade individer och blöjnazister som hejar på Putin är ju nästan det mest svårförståeliga av allting. ”Patrioter”?

Iofs så är väl låg begåvning ett tvingande rekvisit för rysslandssympatier så att det är just de lägst stående i kommentarsfälten är ju inte förvånande.

Hehe ja dessa svagbegåvade individer har fått för sig att Ukraina är 100 procent woke av nån anledning😂😂 idioter helt enkelt
Citera
2025-01-06, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutVodka12
Krig startas inte utan goda skäl, för det kostar att kriga. Ryssland har tvingats skydda sina gränser mot fientlig framryckning.
Vilken fiende och vilka gränser ryckte denne fiende fram över? Den ende som haft väldigt svårt att hålla sina trupper på rätt sida av landets gränser de senaste åren är väl revanschist-ryssland, ja och den där gången på 90-talet när Schweiz av misstag invaderade Liechtenstein men civiliserade länder kan lösa sådant sinsemellan utan att någon behöver stupa.
Citera
2025-01-06, 20:23
Medlem
Medvetenommycketxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wadi
The telegraph🤣🤣 du förstår inte själv hur dum du är. Stackars människa.
Haha men du själv länkar ju till The Telegraph, förstår du inte hur dum du är, stackars människa 🤣🤣
(FB) Putin beordrar styrkor att gå in i Ukraina - INVASION NU (2022-02-24)

Men annars går det bra i Kursk nu?
Ukraina utkörda ännu?
Citera
2025-01-06, 20:26
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Hehe ja dessa svagbegåvade individer har fått för sig att Ukraina är 100 procent woke av nån anledning😂😂 idioter helt enkelt

Kolla kommentarfälten på samnytt. Extremt svagbegåvade svenskar som blir grundlurade av ryssavlönade afrikaner som sitter med google translate i Abuja, Accra eller något annat afrikanskt skithål.
Citera
2025-01-06, 20:28
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skalman1973
Det här var nog det mest oroande faktiskt . Att Biden administrationen skulle lämna en bajsmacka åt Trump var väntat . Men att Macron skulle börja svikta ? Frågan som uppstår då är ju varför han gör det . Kan det vara så att oron i Tyskland spiller över till Frankrike ? Eller är det att Frankrike mer eller mindre blivit utsparkade ur Afrika ?

Jag säg det..?

Hur som det sporrar Putin att Macron börjar visa upp detta, och köra för allt vad tygen håller och lite till. Vad hände med allt snack om att stå sida vid sida med Ukraina, så länge det behövs ? Hur ofta har inte det upprepats ?

Likaså tippar jag att detta kan även påverka Trump : "-Det var de jag visste, inte är de så allvarliga med vad de säger.., utan tänker ta en räkmacka på Usa`s bekostnad igen !"

Hans fördomar om Eu besannas. Varför skall han engagera sig, om inte de större spelarna i Eu menar allvar ?
Citera
2025-01-06, 20:30
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koll99
Tigga, de stjäl väl?
https://x.com/PStyle0ne1/status/1876...n7ZpoYVLQ&s=19
Citera
2025-01-06, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
https://x.com/PStyle0ne1/status/1876...n7ZpoYVLQ&s=19

Inget signalerar stormakt lika mycket som när statlig TV uppmanar medborgarna att skänka sina bilar till ett redan förlorat anfallskrig som kört fast.
Citera
2025-01-06, 20:46
Medlem
leachs avatar
Full fart i den ryska tomteverkstaden.

The Russian MoD releases footage of a Russian 'construction and repair site' of homemade armored trucks and buggies for assault units by repairmen of the Center group in the Pokrovsk direction.
You read it right. Homemade armored trucks and buggies for assault units.
https://x.com/NOELreports/status/1876353779177763090
Citera
2025-01-06, 20:50
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Jag säg det..?

Hur som det sporrar Putin att Macron börjar visa upp detta, och köra för allt vad tygen håller och lite till. Vad hände med allt snack om att stå sida vid sida med Ukraina, så länge det behövs ? Hur ofta har inte det upprepats ?

Likaså tippar jag att detta kan även påverka Trump : "-Det var de jag visste, inte är de så allvarliga med vad de säger.., utan tänker ta en räkmacka på Usa`s bekostnad igen !"

Hans fördomar om Eu besannas. Varför skall han engagera sig, om inte de större spelarna i Eu menar allvar ?

Vad har Macron nu gjort?
Citera
2025-01-06, 20:50
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyDiggerNick
Fantastiskt att den här dök upp här! Jag tror att 99% av Flashback inte riktigt kan ta in hur sinnesskjut kul den här filmen är Man behöver vara rätt så duktigt insatt i historiken för att uppskatta Alekseys ansiktsuttryck fullt ut.

Hint: Han har det inte skitkul där i rummet och han har inte haft så mycket att säga till om kring deras "gemensamma" uttalande. Det är som taget ur en komedi!

Nu vet jag inte vad svenska nazister och nordfront har för böjelser men personligen tycker jag det är vidrigt att ryska nazister och ultranationalister böjer sig framåt och tar emot från muslimska getknullare.

Men vad ska ryssen göra då nu när han är så svag? Den svage och slagne ryssen är helt enkelt tvungen att kyssa koranen och böja sig framåt med en skäggig muslimsk getknullare bakom sig.

En förvarning för svenska folket hur lätt svenska nazister kommer att sälja sina skinkor när det börjar blåsa lite kallt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in