2022-02-25, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Det är värre för Ryssland. Tyskland har ju bara svårt för att straffa tjockis-Hitler då de föredrar att vara på fel sida om historien.

Det är värre för Ryssland ja. Men när bränslet går upp i 30kr/l och elpriserna på 10öre/kw för att Tyskarna måste ha all vår el som vi kan leverera, då kommer du inte ropa TockHitler. Du kommer be att kriget går över så snabbt som möjligt.

Jag skiter fullständigt i Ukraina och Ryssland, jag vill inte att mina investeringar skall gå i botten och behöva slänga halva min lön på att ta mig till jobbet för att Putin och Biden inte kan komma överens om the battlefield of Ukraine.
Citera
2022-02-25, 11:19
Medlem
Poor.Boy.Valentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Vad FAN sysslar Putin med? Har han kontroll över krigsmakten. Vet dom överhuvudtaget hur man ockuperar ett land numera?
Ha lite förtröstan. Och lyssna på den fete Mango Mussolini. Han tycker ju invasionen var GENIAL och du brukar ju svälja varje ord han yppar, så jag förstår inte varför du låtsas va förvånad nu.

Börjat tvivla på din fete idol eller?

(FB) Trump om Putins invasion av Ukraina: "This is genius"
Citera
2022-02-25, 11:20
Medlem
brigades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shizukesa
Han flyr till London. Britternas specialstyrkor håller honom under skydd.

Någon källa där man kan läsa mer?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Tack, tror jag...

Jag hade hoppats på du ljög...

Indien har inte tagit ställning.

Iran bryr sig väl ingen om. Iran är ett eftersatt land med en liten befolkning i sammanhanget.

Kina är i Rysslands hörna.
Citera
Medlem
CalzoneItalias avatar
Vilken tid kommer vi att se den första stridsvagnen rulla in i stadskärnan i kiev?
Citera
Medlem
t.bundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poor.Boy.Valentine
Va!? Rysstrollen säger ju att vapnen man fått är av sån typ man måste veva igång för att få iväg! Kan det va så att de ljugit för oss? Eller så kanske det är så att Bidens generösa vapenleveranser håller måttet? Ja, jag vet inte vad man ska tro på längre i denna post-sanning värld. Vet ni?

Ryssen ljuger så hälften vore nog. Endast lögner om och om igen. Ryssarna har åkt på mycket förluster.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilacwine84
Bara en undran. Hur hade det här utvecklats om Ukraina hade haft en ”riktig” president?

Jag menar Zelenskij blev ju vald för att han spelade president i en populär tv serie. Alltså han är väl i grunden en skådespelare?

Skulle det vara bättre eller sämre, vad tror ni?
De flesta statsledare är väl skådespelare, även om de inte haft det som yrke.
Citera
Avstängd
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakydetective
Vilken ondska!

https://twitter.com/WarsontheBrink/s...cQ694UTXQ&s=19

#BREAKING: #Ukraine armed forces are now calling up people of any age to fight against the #Russian Forces. All they need to do is bring along their passport and they can fight.

Dom utnyttjar civila för att kriga deras krig! Fy fan!

Helt rätt orcherna som invanderar måste utrotas omgående!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
på Deutche Welle news säger de att Ryssland kontrollerar Kievs internationella flygplats och en annan flygplats. Stämmer det?

De har slagits fram och tillbaka om flygplatsen sedan igår.

Ryssarna tog den, Ukraina tog tillbaka den och sedan dess har striderna pågått.

Ingen kan använda den dock, eventuella plan blir nedskjutna direkt eller mål på marken.

De håller den i skick dock, för de kommer vilja använda den senare, sidan som "vinner!.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakydetective
Vilken ondska!

https://twitter.com/WarsontheBrink/s...cQ694UTXQ&s=19

#BREAKING: #Ukraine armed forces are now calling up people of any age to fight against the #Russian Forces. All they need to do is bring along their passport and they can fight.

Dom utnyttjar civila för att kriga deras krig! Fy fan!

Dom står upp för sitt land o vill försvara det!! Annat än man kan säga av gummi båts flottan av Mena män som fegt flydde o lämnade kvinnor o barn!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Avrättas eller fängslas. Om han inte smugglas ur landet. Troligtvis flyttar man HQ och president till Lviv om Kiev faller.

Avrättas är osannolikt, finns ingen vinning. Ryssarna är inte religiöst motiverade till detta krig.
Citera
2022-02-25, 11:21
Medlem
lifeabroads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Härlig inställning. Då är du i min värld inte bättre än Putin. Han kommer ta med hela välden med sig ner i helvetet.

Vad spelar det för roll ifall du avsätter Putin ifall världen är förstörd och mänskligheten utrotas?

USA hinner ta ut diktatorn precis som de gjorde med ISIS ledararna. Kärnvapen kommer aldrig hinna användas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in