Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2022-02-25, 07:52
Medlem
KillenArCPs avatar
Om ni har missat det så har er kära stasiledare Magdalena Andersson deklarerat följande:

1. Sverige tar mycket hellre mot afghanska skäggiga snorungar än systrar och bröder från Ukraina.
2. Att hjälpa Ukraina militärt nu när det är krig är något som är farligt då Sverige ska vara neutrala.
3. Kärringen är så jävla naiv och inte förstår att Sverige snart står på tur att bli erövrat av Ryssland om vi inte går med i Nato.
4. Att utvisa Rysslands ambassadör är något man inte bör göra, utan ska hanteras med silkesvantar.

Så mycket solidaritet känner Magdalena för våra grannar i Europa.

Är du som sosse stolt över Magdalenas handlingar?
Citera
2022-02-25, 07:56
Medlem
Det är antagligen shakernas pengar dom får som drar.
Mutor.
Inmutade invandrare.
Eventuellt miljardärer.
Senast redigerad av troligengud 2022-02-25 kl. 07:58.
Citera
2022-02-25, 07:56
Medlem
Quackenbushs avatar
Naturligtvis ska Ukraina få hjälp och stöd men Sverige har utfört sina åtaganden med bravur framförallt senaste tio åren. Det är dags för andra att ta sitt ansvar, typ Polen och Ungern och Danmark.

Dina konspirationsteorier imponerar för övrigt inte.
Citera
2022-02-25, 07:58
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quackenbush
Naturligtvis ska Ukraina få hjälp och stöd men Sverige har utfört sina åtaganden med bravur framförallt senaste tio åren. Det är dags för andra att ta sitt ansvar, typ Polen och Ungern och Danmark.

Dina konspirationsteorier imponerar för övrigt inte.
Alla ska väl ta sitt ansvar? Jag är uppvuxen att man hjälper sina systrar och bröder och inte pissar på dem.
Citera
2022-02-25, 07:59
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Om ni har missat det så har er kära stasiledare Magdalena Andersson deklarerat följande:

1. Sverige tar mycket hellre mot afghanska skäggiga snorungar än systrar och bröder från Ukraina.
2. Att hjälpa Ukraina militärt nu när det är krig är något som är farligt då Sverige ska vara neutrala.
3. Kärringen är så jävla naiv och inte förstår att Sverige snart står på tur att bli erövrat av Ryssland om vi inte går med i Nato.
4. Att utvisa Rysslands ambassadör är något man inte bör göra, utan ska hanteras med silkesvantar.

Så mycket solidaritet känner Magdalena för våra grannar i Europa.

Är du som sosse stolt över Magdalenas handlingar?

Du får gärna länka till en källa på det här. Dyngspridare.
Citera
2022-02-25, 08:02
Medlem
Quackenbushs avatar
Citat:
Alla ska väl ta sitt ansvar? Jag är uppvuxen att man hjälper sina systrar och bröder och inte pissar på dem.
Sverige har tagit en stor del av det totala ansvaret i vår region under de senaste tio åren. Det är inte rätt att vissa ska slippa undan, som Polen och Ungern och Danmark gjort. Det är dags för andra att hjälpa till att bära. Sverige har fortfarande ett inflöde av flyktingar från andra regioner, att ovanpå det ta emot miljontals ukrainare hade inte gått.
Citera
2022-02-25, 08:02
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Du får gärna länka till en källa på det här. Dyngspridare.
Här får du
https://www.expressen.se/nyheter/mag...agnat-oss-val/

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...arskottet-nlaw

Svensk regimmedia. Nöjd?
Citera
2022-02-25, 08:04
Medlem
thebroffessors avatar
Citat:
Sverige har tagit en stor del av det totala ansvaret i vår region under de senaste tio åren. Det är inte rätt att vissa ska slippa undan, som Polen och Ungern och Danmark gjort. Det är dags för andra att hjälpa till att bära. Sverige har fortfarande ett inflöde av flyktingar från andra regioner, att ovanpå det ta emot miljontals ukrainare hade inte gått.
Så inga mer skäggiga afghan vuxna barn hit mer heller då eller?
Citera
2022-02-25, 08:06
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Okej, låt mig få gissa att du brukar leka i sandlådan? ”Men han gjorde inte så, så då behöver inte jag heller …”.

Bara för att våra grannländer skämmer ut sig, så behöver väl inte Sverige göra det?

Att vi tar mot våldtäktsmän, kriminella och annat pack och inte folk från Ukraina säger en del om din människosyn.
Citera
2022-02-25, 08:07
Medlem
Quackenbushs avatar
Citat:
Okej, låt mig få gissa att du brukar leka i sandlådan? ”Men han gjorde inte så, så då behöver inte jag heller …”.

Bara för att våra grannländer skämmer ut sig, så behöver väl inte Sverige göra det?

Att vi tar mot våldtäktsmän, kriminella och annat pack och inte folk från Ukraina säger en del om din människosyn.
Att du kallar flyktingar för ”pack” bara för att de har en annan hudfärg än dig säger också en hel del.
Citera
2022-02-25, 08:07
Medlem
seranoskinkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Det är antagligen shakernas pengar dom får som drar.
Mutor.
Inmutade invandrare.
Eventuellt miljardärer.
Har du någonsin sett en rik invandrare?
Citera
2022-02-25, 08:09
Medlem
Citat:

Hur ska du screena ukrainarna så du vet att de inte är kriminella?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in