• 1
  • 2
2022-02-27, 13:12
Medlem
Hörde på SVT nyss att Polens gräns mot Ukraina är helt öppen nu och ingen krävs på pass eller ID handlingar. Nu säger de till och med på SVT att "flyktingar" runt om i hela världen ser sin chans att gå via Ukraina.

De kan alltså gå in i andra länder vandra längs de trygga delarna av Ukraina och in i Europa och automatiskt ses som "ukrainska flyktingar"..

Förstår ni vad som kommer hända nu då?

Vänta några veckor så ska ni se att de står köer in i Sverige med slöjor och vuxna muslimska män.
Sossarna står väl redan där nere och sorterar ut de som ser ut som Araber och säger "Go to Sweden, we have everything ready for you"..
Citera
2022-02-27, 13:16
Medlem
Kommer ni håg 2014?
Det matades ut bilder på Yazidier som slaktades, jagades upp i helikoptrar.
Det pratades om Kristna som mördades.

Vad hände?
Jo muslimer kom i hundratusentals till Sverige, sedan passade även Afghanerna på att smyga in några som inte alls hade med konflikten att göra. Ändå hamnade just dessa Afghanska män i fokus för hela flyktingströmmen.

JAG ÄR 100% FÖR INVANDRING FÖR UKRAINSKA FOLKET.
JAG VILL ATT SVERIGE HJÄLPER UKRAIANA MED ALLT.

Men jag vet hur det här kommer utnyttjas för att fylla på vårat kära land med ännu mer muslimsvin.
Citera
2022-02-27, 13:17
Medlem
Niggwards avatar
Vad jag hört så stoppar de MENA. Dessa kommer med största sannolikhet fastna vid gränsen och sen bli utflugna. Polen vet skillnad på rätt och fel, tillskillnad från Sverige som önskar segregation, kaos och misär för sitt land.

Muslimer med enbart medborgarskap i Ukraina är en annan fråga, de kommer slussas till Sverige av regeringen. 800 000 bidragsslugare är inte nog.

”Refugees welcome to the welfareCaliphate where Allah gives you moniiieeesss”

Typ så. Sverige är åt helvete ändå. Vad spelar ännu mer skjutningar nu någon roll?
Senast redigerad av Niggward 2022-02-27 kl. 13:44.
Citera
2022-02-27, 15:49
Medlem
Fy, hu så vidrigt! Hoppas att Polen verkligen sorterar och sätter stopp. De kom och hjälpte oss vid en stor skogsbrand för några somrar sedan. Hoppas de hjälper oss nu också. De vet nog vart icke-ukrainierna är på väg. Rasism finns inte i Polen.😈😎
Citera
2022-02-27, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjollahopp85
Hörde på SVT nyss att Polens gräns mot Ukraina är helt öppen nu och ingen krävs på pass eller ID handlingar. Nu säger de till och med på SVT att "flyktingar" runt om i hela världen ser sin chans att gå via Ukraina.

De kan alltså gå in i andra länder vandra längs de trygga delarna av Ukraina och in i Europa och automatiskt ses som "ukrainska flyktingar"..

Förstår ni vad som kommer hända nu då?

Vänta några veckor så ska ni se att de står köer in i Sverige med slöjor och vuxna muslimska män.
Sossarna står väl redan där nere och sorterar ut de som ser ut som Araber och säger "Go to Sweden, we have everything ready for you"..

Ja dom stackars Muslimukrainarna är papperslösa. Dom är egentligen Ukrainare men det är bara inte som det ser ut.
Citera
2022-02-27, 22:29
Medlem
Satte på en livestream nu med flyktingar i Slovakien..
Första som syns fem män (araber) står och röker, förbi går två kvinnor i slöja..

Ska vi blåsas en gång till nu?
Vi ska hjälpa Ukrainska folket, de ska inte smuggla in mer muslimer i Europa hoppas jag?
Citera
2022-03-01, 00:34
Medlem
Svensken grundlurad igen - Fullt med Muslimer bland Ukrainska flyktingarna

Nu har jag suttit senaste tre dagarna gått igenom filmer och bilder från gränsen.
Något kändes inte rätt jag såg slöjor och arabiska män överallt.

Se på detta reportaget from 18:00 in i videon:
https://youtu.be/Ws0H1vQzyDk

Som han nämner att inne i den stora sovsalen får han inte filma, där finns i stort sett bara män. Och inga är Ukrainska.

Jag kan säga att vi är på väg att bli totalt grundlurade igen.
Svenska folket (inklusive mig själv, vänner och familj) är positiva till att ta emot invandrare FRÅN UKRAINA. Men det är dags att inse att Sverige kommer få ta tiotusentals muslimer än en gång, för Ukrainska flyktingarna vill främst till länder som gränsar. Vart tror muslimerna vill?

Jag blir på riktigt ledsen, ÄN EN GÅNG SKA VI BLÅSAS.
Vi tror vi hjälper människor som kommer från KRIG men får hit ekonomiska flyktingar som fyller upp kvoten av folk som inte vill integreras in i Sverige eller har någon vilja att åka hem och bygga upp sina egna länder.
Citera
2022-03-01, 00:40
Medlem
Såvitt jag förstått är det vitryssland som passar på att bussa alla muslimerna som inte kom vidare förra året via Polens gräns, de bussas nu till Ukraina och ska sedan smita in via flyktingströmmen som består av Ukrainare.

Grejen är att Polen är positiva till ukrainare som flyktingar för de vet att ukrainare återvänder hem till ukraina när det går. Men afrikaner och mellanösternfolk är inte flyktingar på det sättet utan kommer för att stanna.

Som TS skriver gissar vi på att de söker sig vidare till lämpligt bidragsgivarland, dvs Tyskland/Sverige.

Så egentligen inte Polens problem, men polackerna är inte glada att se snyltarna och kan avvisa dem vid gränsen medan de välkomnar ukrainare.

Sedan att mellanösternfolket mest består av män är ju bara direkt pinsamt.
Citera
2022-03-01, 00:41
Medlem
Niggwards avatar
Grundlurade vette fan. Att vakna idag och inse att vi bara öser in muslimer håller inte.

Sverige fortsätter att varje val rösta för mer rött, mer skjutningar, mer segregation , mer bidrag, mer invandring från de värsta folken i världen.

Det har pågått länge. Den röda sidan vill bara ta in muslimer för de röstar för bidrag och inte att jobba - dvs RÖTT.

Kommer det ukrainare så är det som du säger, de kommer åka hem tillslut eller närområdet. De röstar även konservativt så dem vill inte sossarna prioritera, dessutom är det vita kvinnor.

Nu är det krig och svenska folket kommer glömma att vi har krig i vårt egna land på daglig basis mellan muslimer. Du kan ge dig fan på att S vinner igen.

Sverige förtjänar och kommer hamna i väpnad konflikt mot denna grupp till slut, det står i stjärnorna.
Citera
2022-03-01, 00:42
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Såvitt jag förstått är det vitryssland som passar på att bussa alla muslimerna som inte kom vidare förra året via Polens gräns, de bussas nu till Ukraina och ska sedan smita in via flyktingströmmen som består av Ukrainare.

Grejen är att Polen är positiva till ukrainare som flyktingar för de vet att ukrainare återvänder hem till ukraina när det går. Men afrikaner och mellanösternfolk är inte flyktingar på det sättet utan kommer för att stanna.

Som TS skriver gissar vi på att de söker sig vidare till lämpligt bidragsgivarland, dvs Tyskland/Sverige.

Så egentligen inte Polens problem, men polackerna är inte glada att se snyltarna och kan avvisa dem vid gränsen medan de välkomnar ukrainare.

Sedan att mellanösternfolket mest består av män är ju bara direkt pinsamt.

De muslimer som enbart har medborgarskap i Ukraina kommer man inte kunna tvinga tillbaka till landet. De kommer komma till Sverige, va så säker. Från Ukraina till bidragskalifatet Sverige, vilken jävla jackpot
Citera
2022-03-01, 00:45
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjollahopp85
Satte på en livestream nu med flyktingar i Slovakien..
Första som syns fem män (araber) står och röker, förbi går två kvinnor i slöja..

Ska vi blåsas en gång till nu?
Vi ska hjälpa Ukrainska folket, de ska inte smuggla in mer muslimer i Europa hoppas jag?

Haha, klart det kommer! De är strax i Malmö
Citera
2022-03-01, 00:49
Medlem
Silltunnas avatar
Vem fan orkar bry sig om det slinker igenom nån arabjävel, Sverige är ändå fullt av dem. Men till TS, hur ser din fritid ut? Sitta och glo genom en kamera flera dar i sträck låter autistiskt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in