Citat:
Ursprungligen postat av
Svettiga-babbar
Jag har ett bra sexliv. Min fru är nationalist och låter mig göra ariska barn i henne närhelst jag behagar. Jag tänder inte heller på porr, då det är skapat av judar för att degenerera oss.
Men något konstigt händer när jag kollar på damskidåkningen. Sliddjuren åker omkring i tajta trikåer som framhäver deras välformade bakdelar. Så fort de böjer sig framåt blir jag upphetsad, och efter 10-15 minuters tittande klarar jag inte mer. Jag säger då till min fru att jag ska gå och handla eller fixa nåt i garaget, men sätter mig då i bilen och onanerar tills jag får utlösning.
Detta gäller alltså bara skidåkerskor. Damtennis, fotboll, friidrott etc gör mig inte alls upphetsad.
Funderar på vad detta kan bero på. Kan det vara att skidåkerskor i 99 % av fallen är vackra, vita kvinnor? Jag skäms i alla fall över detta och undrar hur man gör för att komma över det.
Menar du längdskidor eller utförsåkning?
Personligen så tycker jag att slalomtjejerna är hetast. Dom har oftast rejäla rövar också.
Lindsey Vonn, Mikaela Shiffrin, Tina Maze och Lara Gut för att nämna några av dessa masturberingsobjekt.