Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2022-02-27, 16:56
Medlem
Svettiga-babbars avatar
Jag har ett bra sexliv. Min fru är nationalist och låter mig göra ariska barn i henne närhelst jag behagar. Jag tänder inte heller på porr, då det är skapat av judar för att degenerera oss.

Men något konstigt händer när jag kollar på damskidåkningen. Sliddjuren åker omkring i tajta trikåer som framhäver deras välformade bakdelar. Så fort de böjer sig framåt blir jag upphetsad, och efter 10-15 minuters tittande klarar jag inte mer. Jag säger då till min fru att jag ska gå och handla eller fixa nåt i garaget, men sätter mig då i bilen och onanerar tills jag får utlösning.

Detta gäller alltså bara skidåkerskor. Damtennis, fotboll, friidrott etc gör mig inte alls upphetsad.

Funderar på vad detta kan bero på. Kan det vara att skidåkerskor i 99 % av fallen är vackra, vita kvinnor? Jag skäms i alla fall över detta och undrar hur man gör för att komma över det.
Citera
2022-02-27, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svettiga-babbar
Jag har ett bra sexliv. Min fru är nationalist och låter mig göra ariska barn i henne närhelst jag behagar. Jag tänder inte heller på porr, då det är skapat av judar för att degenerera oss.

Men något konstigt händer när jag kollar på damskidåkningen. Sliddjuren åker omkring i tajta trikåer som framhäver deras välformade bakdelar. Så fort de böjer sig framåt blir jag upphetsad, och efter 10-15 minuters tittande klarar jag inte mer. Jag säger då till min fru att jag ska gå och handla eller fixa nåt i garaget, men sätter mig då i bilen och onanerar tills jag får utlösning.

Detta gäller alltså bara skidåkerskor. Damtennis, fotboll, friidrott etc gör mig inte alls upphetsad.

Funderar på vad detta kan bero på. Kan det vara att skidåkerskor i 99 % av fallen är vackra, vita kvinnor? Jag skäms i alla fall över detta och undrar hur man gör för att komma över det.
sluta kolla på deras bakdelar.
Citera
2022-02-27, 17:02
Bannlyst
Tror skidskytte kan komma att ge dig ännu mer orgasmiska känslor.
Citera
2022-02-27, 17:05
Bannlyst
Varför runka när du har en fru? Vill hon inte knulla?
Citera
2022-02-27, 17:05
Medlem
Citat:

Varför runka då du har fru som du får knulla med när du vill ?
Citera
2022-02-27, 17:07
Medlem
Vet inte vad de kan bero på.. Dom ser ju ut som pojkar i ansiktet allihopa så det kanske kan handla om någon underliggande homoerotisk fantasi?
Citera
2022-02-27, 17:08
Medlem
Svettiga-babbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Varför runka då du har fru som du får knulla med när du vill ?

Skulle kännas fel att älska med min fru när en annan slyna har gjort mig upphetsad.
Citera
2022-02-27, 17:09
Medlem
NysvenskenAbdullahs avatar
Provat att kolla på damfriidrott? De glider ju i princip runt i stringtrosor. Strandvolleyboll också för den delen
Citera
2022-02-27, 17:18
Medlem
Svettiga-babbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NysvenskenAbdullah
Provat att kolla på damfriidrott? De glider ju i princip runt i stringtrosor. Strandvolleyboll också för den delen

Tycker friidrottare ser väldigt okvinnliga ut. Beachvolleyboll har för många mulatter.
Citera
2022-02-27, 17:24
Medlem
NysvenskenAbdullahs avatar
Citat:
Tycker friidrottare ser väldigt okvinnliga ut. Beachvolleyboll har för många mulatter.

Jag förstår. Provat att kolla på youtube-klipp där kvinnor, i tajta leggings som skär in djupt i stjärtskåran, visar hur man tränar rumpan? Nej, alla är inte superbiffiga med maskulina drag. De flesta är tonade brudar.

Tror det kan vara en god idé för att utesluta ifall du är rasist eller tänder på tajta klädesplagg på välformade bakdelar.
Citera
2022-02-27, 17:44
Medlem
Svettiga-babbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NysvenskenAbdullah
Jag förstår. Provat att kolla på youtube-klipp där kvinnor, i tajta leggings som skär in djupt i stjärtskåran, visar hur man tränar rumpan? Nej, alla är inte superbiffiga med maskulina drag. De flesta är tonade brudar.

Tror det kan vara en god idé för att utesluta ifall du är rasist eller tänder på tajta klädesplagg på välformade bakdelar.

Jag tänder enbart på vita kvinnor. Jag kan ibland bli upphetsad av gymtjejer om de är vita och inte alltför biffiga. Speciellt korta tjejer. Men skidåkare får igång mig som inget annat.
Citera
2022-02-27, 17:52
Medlem
pellevin11s avatar
Citat:
Jag tänder enbart på vita kvinnor. Jag kan ibland bli upphetsad av gymtjejer om de är vita och inte alltför biffiga. Speciellt korta tjejer. Men skidåkare får igång mig som inget annat.

Kan du länka till något så vi får se vad som är så intressant.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in