Citat:
Ursprungligen postat av
korrektamund0
Nej, jag r inte ett dugg ohvlig mot mnniskor som av en eller annan anledning vljer att inte vaccinera sig. I sjlva verket har jag varit nrmast vertydlig nr frklarat att jag tycker det r var och ens rtt att vlja huruvide man vaccinerar sig.
Drifrn r det gansla lngt till de idioter som postar lgner och desinformerar i de hr trdarna. Nr man dessutom blir kallad "pedofil", "fitta" och en hel hoper andra saker - och dessutom blir hotad i vart och annat inlgg - frbehller jag mig rtten att ppeka att dessa personer r minst sagt ointelligent. I det perspektivet r begrepp som "foliehatt", "ointelligent pajas" och "dumsnorkigt anitavaxxarpatrask" nrmast att betrakta som en hedersbetygelse som de skall vara stolta ver.
Det r lite det hr.
Du har rtt, du sitter p sanningen och den enda sanningen. Allt du tolkar r det absolut rtta och ingen sitter p lika mycket fakta som du.
Sedan frsvarar du ditt dliga och aggressiva beteende med att antivaxxers r s onda, ointelligenta och alla andra fina ord och epitet.
Kanske dags att rannsaka sig sjlv lite?
Vad r ditt ml med allt det hr?
Om ditt ml r att sprida den absoluta sanningen till alla dem som hamnat snett i den har covidrran s gr du knappast det genom att vara ett svin mot folk.
Mnniskor lyssnar helst inte p mobbare och de snappar inte upp information s speciellt bra nr den levereras med mobbing och taskig attityd.