2022-03-02, 17:50
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteriorDecorator
Svrtolkat dokument, min spontana reaktion efter att ha skummat igenom det r att, ja, det finns riktigt sjuka bieffekter, men dessa r extremt ovanliga.

Drtill nmner man inga externa faktorer i de individer som haft dessa negativa effekter.

Ddsfallen enligt frskringsbolagen r upp ca 40% i USA i yngre ldrar.
D har det inte ens tagit fart.

Ett Tyskt frskringsbolag kom ut fr ett tag sedan. milioner skadade i Tyskland.
Citera
2022-03-02, 17:53
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Finns det en bra klla som visar att denna rapport nu har slppts och att detta r rapporten?

Finns massor.

Men du kommer ha svrt att hitta det i MSM till en brjan d samtliga i media har gjort sig skyldig till medhjlp av folkmord ngot flera r av dessa satanist-globalister fullt medveten ver.(Mutor)

Men dit kommer vi.

Som med allt annat.
Citera
2022-03-02, 17:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shoottheelks

Att 40% av alla som tagit vaccinet skulle ha dtt? D hade vi talat om massdd. Det hller jag mig extremt tveksam till. Nstan alla jag knner har vaccinerat sig. Alla r i liv, vore det s borde jag personligen knna folk som i samband med vaccinering kolat vippen.
Citera
2022-03-02, 17:57
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:

Citat:
Att 40% av alla som tagit vaccinet skulle ha dtt? D hade vi talat om massdd. Det hller jag mig extremt tveksam till. Nstan alla jag knner har vaccinerat sig. Alla r i liv, vore det s borde jag personligen knna folk som i samband med vaccinering kolat vippen.

Antalet dda r upp 40%.

Tex. Om det dr normalt 100 personer/mnad i lderspannet 15-45.
kning p 40%, skulle d betyda att det dr 140 personer/mnad i stllet.

Det finns minst 2 trdar om frskringsbolagens rapporter p FB.
Har ej siffrorna i huvudet p hur mnga fler som dtt.
Senast redigerad av shoottheelks 2022-03-02 kl. 18:01.
Citera
2022-03-02, 17:59
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:

Tror han menar att ddstalen i yngre ldrar r 40% fler, d frn frsteligt vldigt lga niver.
Citera
2022-03-02, 18:01
Bannlyst
Citat:
Antalet dda r upp 40%.

Tex. Om det dr normalt 100 personer/mnad i lderspannet 15-45.
kning p 40%, skulle d betyda att det dr 140 personer/mnad i stllet.

Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Tror han menar att ddstalen i yngre ldrar r 40% fler, d frn frsteligt vldigt lga niver.

D r jag med, det lter naturligtvis illavarslande, vart kan man lsa om detta? Vilka frskringsbolag gller det? Och har man angivit ngon orsak till detta?
Citera
2022-03-02, 18:03
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:
D r jag med, det lter naturligtvis illavarslande, vart kan man lsa om detta? Vilka frskringsbolag gller det? Och har man angivit ngon orsak till detta?

Det finns minst 2 trdar om frskringsbolagens rapporter p FB.
Har ej siffrorna i huvudet p hur mnga fler som dtt.

Testa skord "frskringsbolag"
Citera
2022-03-02, 18:07
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dodcoviddod
Sg det till WEF, inte mig. Det r aldrig ver, de sitter och smider fler och fler planer. Frstr du inte hur mycket pengar de tjnar p vacciner? Pengar de kan investera i fler phitt fr att ta allas rttigheter. Jag kan acceptera att det r ver nr Klant Swchab stlls infr rtta.

Allt har sin tid.

Pengar r r en illusion
, det r din energi dom vill t.
Citera
2022-03-02, 18:20
Avstngd
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 369Q
h den intelligenta "experten" r tillbaka.

Kan du inte frklara fr oss den hr gngen med vad vi alla frstr fel som du har insett? Rcker inte ens deras egna dokument lngre?

Jag hoppas du frstr vad det hr kommer sluta med.
Ja, jag vet exakt hur det hr kommer sluta. Du kommer inse att du gjort bort dig ytterligare en gng genom att terigen bevisa att du inte kan lsa och frst engelska samt inte har vanan, utbildningen eller kunskapen att tolka vetenskapliga dokument, och nr det sker kommer du sluta kommentera och hoppas att det glms bort, alternativt genom att helt frckt ljuga och frska vertyga folk om att listan avser rapporterade biverkningar (trots att s inte r fallet).

Den hr gngen har du allts dragit igng den nrmast pinsamt ointelligenta skitsnackaregeneratorn och bevisar din okunskap genom att referera till en lista av icke nskade biverkningar - och diskutera som om de biverkningarna r de som rapporterats. Det r det inte (n mindre konstaterats). Men det begriper inte du fr du r totalt okunnig och rakt igenom antivaxxande ointelligent. En tnt, helt enkelt.

Ta en kurs, istllet fr att gra bort dig gng efter gng.
Citat:
Pfizerdokument gllande biverkningar som man frskte dlja ifrn allmnheten har nu blivit offentligt efter domstolsorder.

Och det r illa. Riktigt illa :

"Deleting part of people's chromosomes"

"Progressive damage to the brain."

"Skert och effektivt"

Kllor:

Genomgng av rapporten med kommentar : https://rumble.com/vw868j-stranger-t...ses-truth.html

Sjlva rapporten (biverkningar sida 30) : https://phmpt.org/wp-content/uploads...experience.pdf

Man kan frga sig hur jvla blsta och dumma ni antivaxxare r som gr p den hr skiten gng efter annan? Ringer det aldrig ngon liten klocka nr det listas virusjukdomar och 'MERS-CoV test positive, MERS-CoV test negative' och liknande, eller beror det helt enkelt p att ni r lika smarta som en kontorsprm? Ni r helt enkelt s blsta? r det s illa? Ni tror att 'MERS-CoV test negative' r en biverkning efter att ha vaccinerats mot SARS?

Haha, ja jvlar, det hr slr nog alla rekord p antivaxxardumskalle...
Citera
2022-03-02, 18:26
Medlem
Citat:
Finns massor.

Men du kommer ha svrt att hitta det i MSM till en brjan d samtliga i media har gjort sig skyldig till medhjlp av folkmord ngot flera r av dessa satanist-globalister fullt medveten ver.(Mutor)

Men dit kommer vi.

Som med allt annat.
r helt med p vad du sger, suttit i samma sits... Ber inte om klla fr att attakera dig utan fr att f mer ktt p benen s om du vill skicka den du anser vara trovrdigast och tydligast gr grna det
Citera
2022-03-02, 18:34
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Ja, jag vet exakt hur det hr kommer sluta. Du kommer inse att du gjort bort dig ytterligare en gng genom att terigen bevisa att du inte kan lsa och frst engelska samt inte har vanan, utbildningen eller kunskapen att tolka vetenskapliga dokument, och nr det sker kommer du sluta kommentera och hoppas att det glms bort, alternativt genom att helt frckt ljuga och frska vertyga folk om att listan avser rapporterade biverkningar (trots att s inte r fallet).

Den hr gngen har du allts dragit igng den nrmast pinsamt ointelligenta skitsnackaregeneratorn och bevisar din okunskap genom att referera till en lista av icke nskade biverkningar - och diskutera som om de biverkningarna r de som rapporterats. Det r det inte (n mindre konstaterats). Men det begriper inte du fr du r totalt okunnig och rakt igenom antivaxxande ointelligent. En tnt, helt enkelt.

Ta en kurs, istllet fr att gra bort dig gng efter gng.

Man kan frga sig hur jvla blsta och dumma ni antivaxxare r som gr p den hr skiten gng efter annan? Ringer det aldrig ngon liten klocka nr det listas virusjukdomar och 'MERS-CoV test positive, MERS-CoV test negative' och liknande, eller beror det helt enkelt p att ni r lika smarta som en kontorsprm? Ni r helt enkelt s blsta? r det s illa? Ni tror att 'MERS-CoV test negative' r en biverkning efter att ha vaccinerats mot SARS?

Haha, ja jvlar, det hr slr nog alla rekord p antivaxxardumskalle...

"Icke nskade biverkningar" ? Du vet att det hr dokumentet kom fram pga domstolsorder? Dom frskte dlja det fr allmnheten. Och det R potentiella biverkningar frn vaccinen.

Du har ljugit klart i trdarna nu fr din mstares rkning. Ni r krd.

Njut av tiden nu "korrekto".
Citera
2022-03-02, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dodcoviddod
Sg det till WEF, inte mig. Det r aldrig ver, de sitter och smider fler och fler planer. Frstr du inte hur mycket pengar de tjnar p vacciner? Pengar de kan investera i fler phitt fr att ta allas rttigheter. Jag kan acceptera att det r ver nr Klant Swchab stlls infr rtta.

Schwaub r en Rothchild och kommer aldrig att stllas infr rtta tyvrr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in