2024-03-18, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liiiquid
Ja nostalgin r det finaste med tibia, och kanske det enda jag kommer ngra p min ddsbdd: att jag inte spelade mer tibia nr det vl begav sig.

Att jag inte frstod spelet bttre d ocks. Visst var jag vl lite fr ung osv, men jvlar vad fint det var. 😔

Agreed... folk som spelar MMO's idag just doesn't understand the beauty that was created 20 r sedan.
Skiter i vad folk sger, inte ens WoW kan matcha knslorna som gick med tibia.
Citera
2024-03-18, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caligarii
Agreed... folk som spelar MMO's idag just doesn't understand the beauty that was created 20 r sedan.
Skiter i vad folk sger, inte ens WoW kan matcha knslorna som gick med tibia.

Exakt. Vi r ett gng som spelar p tibiantis som r en 7.4 tibia server. Den har varit igng i 3+ r och r seris som tusan.

Vi PKar mest och stller till ofog. Men vill du fr du sjlvfallet vara med och knna p nostalgin 😎
Citera
2024-03-20, 13:30
Medlem
Citat:
Exakt. Vi r ett gng som spelar p tibiantis som r en 7.4 tibia server. Den har varit igng i 3+ r och r seris som tusan.

Vi PKar mest och stller till ofog. Men vill du fr du sjlvfallet vara med och knna p nostalgin 😎

Jag brjade typ i helgen men man hinner ju bara kra lite i taget. Skulle va trevligt att ha lite folk man kan gra saker med p serer, rp skit eller pk. Sak samma.
Citera
2024-03-26, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalen001
Jag brjade typ i helgen men man hinner ju bara kra lite i taget. Skulle va trevligt att ha lite folk man kan gra saker med p serer, rp skit eller pk. Sak samma.
Kan tyvrr inte PMa dig, men droppa ditt nick eller skicka ett letter till

Gnework
Thais

S ska jag skicka ver discord lnk! Vi r ett gng svenskar som mest PKar, men gtt hng varje kvll!
Citera
2024-03-29, 15:01
Medlem
Ska brja lira igen! Blir nog Secura. Kpa en Lvl 8 gubbe med bra skills. Kr ngon mer p Secura?
Citera
2024-03-29, 19:36
Medlem
Citat:
Kan tyvrr inte PMa dig, men droppa ditt nick eller skicka ett letter till

Gnework
Thais

S ska jag skicka ver discord lnk! Vi r ett gng svenskar som mest PKar, men gtt hng varje kvll!

Ingen av er som kr lite serisare p andra gubbar? Har ftt blodad tand och faktiskt blivit lite sugen p att kra lite lngsiktigare. Levla, questa o skit.
Citera
2024-03-30, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalen001
Ingen av er som kr lite serisare p andra gubbar? Har ftt blodad tand och faktiskt blivit lite sugen p att kra lite lngsiktigare. Levla, questa o skit.

r vl ngra som gr det, men skrivs en del i den officiella discorden under swedish-chat s strre lycka dr. D vr egna discord bara anvnds fr PK
Citera
2024-07-01, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym1234
Brjade lira fr ett halvr sen igen, ungefr. Brjade spela 2001, hade en revival 2004, en revival 2007, en ny 2010, en 2014 och den senaste 2018. S summa summarum, jag har nu accepterat att detta r THE GAME fr mig. Passar ocks vl nu i vuxen lder nr jag inte vill behva anpassa mig s mycket till andra utan spelar lite nr jag vill och hur jag knner fr.

Blev nyligen lvl 323. Tycker spelet blivit mycket, mycket, mycket bttre med de senaste 5 rens updates iallafall.

Kan vl uppdatera, spelar fortfarande och lskar det. Perfekt spel att bara stta sig vid med en podd efter jobbet.
Nrmar mig lvl 600 med stormsteg... vem kunde tro det fr 15 r sen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in