Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-06-19, 21:14
  #1
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Topic, om ni vill så skicka ett pm (värld namn lr ngt)

eller skriv bara här..

Eller (troligen) skit it efterosm ingen lirar detta .
Citera
2006-06-19, 21:26
  #2
Medlem
T.R.I.C.s avatar
Cyklade förbi några ungar under 10-års strecket för ett par dagar sen och frågade helt omotiverat ifall jag spelade Tibia. Svarade nej och fick tillbaks att jag kunde dra åt helvete. Är man verkligen så hopplöst ute ifall man inte spelar denna pixelgröt till spel?
Citera
2006-06-19, 21:57
  #3
Medlem
DXM-Redemptions avatar
hahahah ! Tibia i ett nötskal!

Elaka ungdomar! .

Roligaste är att sätta dom på plats... men då är jag genast en elak ungdom.

Tar det som ett nej, samt att dagens ungdom behöver agas.
Citera
2006-06-19, 22:00
  #4
Banned
zkitzs avatar
Tibia är ett skitbra spel, men det är så fyllt med pk'are och snorungar så jag spelar det inte, har letat efter ett stadigt och bra mmorpg nu i snart 2 år men har fan inte hittat något, jag har bytit mmorpg i snitt varje vecka.. Men aldrig är det något speciellt bra, alltid någonting som fattas
Citera
2006-06-19, 22:14
  #5
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Topic, om ni vill så skicka ett pm (värld namn lr ngt)

eller skriv bara här..

Eller (troligen) skit it efterosm ingen lirar detta .

lirade någon månad riktigt bra men klarade inte av polakerna som inte kunnde engelska och förstörde för en och skit!
sen så tröttnade jag också men dom var ju en av anledningen att jag sluta..
namn och värld kommer jag inte ihåg pga det var så jävla länge sen..

lycka till med spelandet (om du nu spelar själv alltså)
Citera
2006-06-19, 23:41
  #6
Medlem
HerrDoktors avatar
104 elite knight på aldora, men som tur är har jag lyckats slita mig ifrån detta elaka beroendeframkallande träsk och skådat den riktiga världen igen
Citera
2006-06-20, 00:38
  #7
Medlem
Jocke-Jokos avatar
Lirat i en del år men slutade för ett tag sedan då spelet tappat sin charm.
Inte samma känsla i det längre när allt fokus ligger på att ens karaktär ständigt ska bli bättre.
Citera
2006-06-20, 00:46
  #8
Medlem
HerrDoktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke-Joko
Lirat i en del år men slutade för ett tag sedan då spelet tappat sin charm.
Inte samma känsla i det längre när allt fokus ligger på att ens karaktär ständigt ska bli bättre.

Håller med, finns ingen som rollspelar längre utan allt är bara en ända stor tävling om vem som har mest makt.
Citera
2006-06-20, 00:51
  #9
Avstängd
TMM_Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrDoktor
Håller med, finns ingen som rollspelar längre utan allt är bara en ända stor tävling om vem som har mest makt.

Man behöver inte vara "high-lvl" för att äga en server. Var vice-leader i Premias ondaste och mäktigaste guild med en 40-någonting Paladin för ett par år sen innan några GM's började power-abusa och deleta oss alla.

Skönt att man lyckades lägga det till slut iaf.

För övrigt håller jag med om att det är alldeles för mkt PGande när det gäller tibia. När jag började lira i Maj 2002 var man high-lvl på lvl 50. Var mycket mer fokus bland spelarna på karaktärerna och allt i den stilen ist för nuvarande lvl och makt.
Citera
2006-06-20, 01:49
  #10
Medlem
hehe, jag har spelat skiten förut... helt damp vad beroendeframkallande det är.... satt på modem på den tiden o hade räkningar kring 2000 kr/månaden...
Citera
2006-06-20, 11:02
  #11
Medlem
Flärps avatar
Min brorsa har en ~150 Elite på Hiberna. Om du pm'ar mig så kanske jag är bussig nog att ge dig nicket

Om du nu bryr dig dvs...
Citera
2006-06-20, 16:12
  #12
Medlem
wrongs avatar
har en lvl 41 på antica :P har Ö i mitt namn, det är inte många kvar med åäö
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback