2022-03-16, 01:09
Medlem
Jag och min flickvän har varit ihop i tre år (vi båda är 18, snart 19). Nu ska hon och hennes vänner åka på semester till Kap Verde, vilket är såklart jätteroligt för dem.

Men det är några saker som stör mig och det första är att ett grabbgäng som går i deras klass ska med och där finns det en kille som tycker mig flickvän är snygg och vore det inte för att jag finns så skulle han gärna velat få ihop det med henne.

Jag vet att min flickvän tycker detta är lite smickrande och tycker väldigt mycket om uppmärksamheten (även om hon försöker låsas som något annat).

Ytterligare så tjatar min tjej om att hon måste köpa nya bikinis och det måste! Vara string. Det är verkligen jätteviktigt för henne att det ska vara string, medans hennes vänner tänker ha med sig baddräkter.

Min flickvän är även lättpåverkad av alkohol och kan göra liksom ”sämre val” när hon är påverkad.

Så med allt detta blandat ihop, asså borde jag vara orolig över hennes semester?

Tack för svar!
Citera
2022-03-16, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centerklovern03
Jag och min flickvän har varit ihop i tre år (vi båda är 18, snart 19). Nu ska hon och hennes vänner åka på semester till Kap Verde, vilket är såklart jätteroligt för dem.

Men det är några saker som stör mig och det första är att ett grabbgäng som går i deras klass ska med och där finns det en kille som tycker mig flickvän är snygg och vore det inte för att jag finns så skulle han gärna velat få ihop det med henne.

Jag vet att min flickvän tycker detta är lite smickrande och tycker väldigt mycket om uppmärksamheten (även om hon försöker låsas som något annat).

Ytterligare så tjatar min tjej om att hon måste köpa nya bikinis och det måste! Vara string. Det är verkligen jätteviktigt för henne att det ska vara string, medans hennes vänner tänker ha med sig baddräkter.

Min flickvän är även lättpåverkad av alkohol och kan göra liksom ”sämre val” när hon är påverkad.

Så med allt detta blandat ihop, asså borde jag vara orolig över hennes semester?

Tack för svar!

Är hon såpass ung så kan du förvänta dig att hon super skallen av sig och särar på benen för en annan kille (rent statistiskt sett). Boka in en resa med några av dina polare och åk på någon resa där du kommer hänga med andra tjejer och se hur hon reagerar, eller sitt hemma och lev med det faktum att du aldrig kommer få veta, eller gör slut. Du har några få val.

Alternativt matförgifta killarna/killen på något sätt innan detta sker och visa vem som bestämmer. Bjud in alla på någon grillfest dagen innan de åker och lägg nåt skit i deras drickor. Om hon inte åker då, pga. killen/killarna hon vill knulla är hemma med magsjuka, så är det ju tecken på att anledning hon åker bort med dom är för att komma undan dig. Nu lär väl någon feminist dyka upp här och säga "hon får väl klä sig i vad som helst?", ja det kanske stämmer. Men rent statistiskt sett så lär hon ligga med andra. Väldigt få lojala flickvänner, särskilt i den åldern, klär sig så bland andra utan sin partner i närheten.

En tjej som vill sticka ut bland tjejkompisarna genom att vara den enda med string är ju tecken på att hon vill ha attention från andra. Hon kommer knulla sönder varje dag.

My advice:
Knulla henne en sista gång, riktigt jävla hårt och djupt så hon knappt kan gå dagen efteråt, låt henne åka på resan och under flyget dit så sms:ar du henne att du gör slut & blocka henne. Hitta en annan, det finns massvis med tjejer. Du kommer fatta detta om 10 år. Du kanske blir deppig en period efter att man gjort slut - det är normalt. Men du är fortfarande jävligt ung. Fastna inte i massa romantiska förhållanden i den åldern. Passa på att utforska världen av tjejer där ute som bara väntar på dig. Latinas, ukrainskor (perfekt läge att träffa dem under kriget), brasilianskor, afrikanskor, mellanöstern tjejer, ja allt möjligt... vidga dina gränser. Få mer erfarenhet av världen där ute. Finns massvis med tjejer i din ålder som också vill utforska nytt. Att gå all-in på ett förhållande i den åldern är som att låsa dörren till resten av hela världen. När du är runt 25 kan du börja settle down. Eller varför inte runt 28-32? Du kommer spara pengar på det dessutom. (rent statistiskt sett) Livet är ingen jävla Disneyfilm. Fråga din farsa.
Senast redigerad av nyfirma 2022-03-16 kl. 01:41.
Citera
2022-03-16, 01:14
Medlem
Räkna med att hon kommer ligga runt! What happens in Vegas stays in vegas
Citera
2022-03-16, 01:17
Medlem
Niggwards avatar
Låter inte alls kul, för det är en tuff situation.

Är du misstänksam så kommer hon bli irriterad på dig och kasta sig på någon annan där nere. Låter du henne vara så låter det nästan likadant.

Varför ska hon på en resa med massa grabbar?

Hon låter som inget att ha du.

Luktar lite troll, men om det är sant. Du kan ge fan på att något kommer hända där nere.
Citera
2022-03-16, 01:18
Medlem
JuniorDahlens avatar
Är du så osäker på henne kan du väl bara dumpa henne direkt?
Citera
2022-03-16, 01:20
Medlem
Själv hade ja varit så stenålder så sagt till henne att du åker inte ens på den resan men om du gör det så dra åt helvete
Citera
2022-03-16, 01:20
Medlem
vividcarrots avatar
Hon kommer leta snopp där nere. Jobbigt läge. Men du tycker ju det är okej, så kör hårt.
Citera
2022-03-16, 01:22
Medlem
Ung, ni har varit tillsammans länge, alkohol, blir lätt smickrad, dåligt ölsinne, stringbikini.

Det låter inte sådär jättelovande.
Citera
2022-03-16, 01:29
Citat:
Ursprungligen postat av vividcarrot
Hon kommer leta snopp där nere. Jobbigt läge. Men du tycker ju det är okej, så kör hårt.

Leta? Hahaha....
Citera
2022-03-16, 01:29
Medlem
Nej, du borde inte vara orolig. Vill du leva i ett lyckligt förhållande så borde du bestämma dig för att lita på din partner så länge hon inte visar prov på otrohetstendenser.

Alternativet är att vara orolig varje gång hon är borta utan dig, och konstant vara orolig över att hon kanske har gjort något. Det blir bara nedbrytande.
Citera
2022-03-16, 01:32
Medlem
vividcarrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Nej, du borde inte vara orolig. Vill du leva i ett lyckligt förhållande så borde du bestämma dig för att lita på din partner så länge hon inte visar prov på otrohetstendenser.

Alternativet är att vara orolig varje gång hon är borta utan dig, och konstant vara orolig över att hon kanske har gjort något. Det blir bara nedbrytande.

Hon visar alla röda flaggor om att hon kommer vara otrogen och du säger att han bara ska lita blint på henne. Är du dum eller bara väldigt naiv?

Det TS ska göra är att säga åt henne att hon inte åker eller så dumpar han henne. Annars kan han väl ha så kul med eventuella könssjukdomar.
Citera
2022-03-16, 01:36
Medlem
sebastian66s avatar
Det måste ändå vara lite chill semester rock n roll. Ni är unga hela livet framför er tycker du borde slänga till henne 1 lusentapp så hon kan köpa string med urval.
När man är 20 blir det som det blir. Ladda upp för PS4 massa prullar och lev loppan innan tjejen kommer hem igen. Sedan kan ni berätta för varandra vad ni har hittat på under din lediga vecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in