Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-19, 22:27
  #1
Medlem
Finns det ngn smidig app att köra på en SonyTV för att se på iptv?
Citera
2022-03-19, 22:29
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avskedsfest
Finns det ngn smidig app att köra på en SonyTV för att se på iptv?

VLC media player?
Citera
2022-03-20, 15:24
  #3
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avskedsfest
Finns det ngn smidig app att köra på en SonyTV för att se på iptv?

Ja, Tivimate. Finns i Play Store.
Citera
2022-03-23, 18:53
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Ja, Tivimate. Finns i Play Store.

Tack så mkt!
Citera
2022-03-26, 10:52
  #5
Medlem
Ställer frågan här även om det är lite off topic...

Jag vet hur man gör för att för att ladda ner alla sina kanaler till ett .m3u fill.

"http://hemsida.se:8080/get.php?username=xxx&password=yyy
y&type=m3u_plus&output=mpegts"

Finns det ngn liknande sträng man kan använda sig av för att få ner alla VOD filmer?
Citera
2022-03-26, 20:45
  #6
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avskedsfest
Ställer frågan här även om det är lite off topic...

Jag vet hur man gör för att för att ladda ner alla sina kanaler till ett .m3u fill.

"http://hemsida.se:8080/get.php?username=xxx&password=yyy
y&type=m3u_plus&output=mpegts"

Finns det ngn liknande sträng man kan använda sig av för att få ner alla VOD filmer?

Använder du Tivimate? Då ska du helst lägga in din playlist med hjälp av Xtreme Codes när du ska lägga in den. Då tar du uppgifterna från din m3u.

Server är det som jag fetat i din länk, användarnamn och lösenord finns också i din riktiga länk. Sen ser du till att "inkludera vod" är ibockat när du lägger in playlisten i Tivimate.

Sen finns VOD med beskrivningar och betyg under "Filmer" och "Serier" i Tivimates meny. Alltså inte bland dom vanliga kanalerna/länderna.
Citera
2022-03-26, 21:33
  #7
Medlem
Jag använder mig faktist av SipTV. Det är till en Panasonic.

Det jag är ute efter är hur jag kan ladda ner min m3u... jag får bara kanaler och inte VOD

Men om jag kör GSE iptv och lägger in server som Xtreme codes så ser jag VOD. Men frågan är ju hur jag ska få ner dem till en m3u...
Citera
2024-02-22, 12:43
  #8
Medlem
Gammal tråd men högst aktuellt här.
Jag har laddat hem tivimate och allt gick smidigt tills jag insåg att jag inte får tillgång till VOD-filmer och serier.
Valde då att ändra och logga in med Xtreme Codes och bockarna för VOD är ifyllda.
Trots detta får jag bara upp att jag ska skaffa premium på tivimate för att få tillgång till filmer/serier.

Finns det något man kan göra?
Har en Sony.
Citera
2024-03-11, 18:40
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ciivii
Gammal tråd men högst aktuellt här.
Jag har laddat hem tivimate och allt gick smidigt tills jag insåg att jag inte får tillgång till VOD-filmer och serier.
Valde då att ändra och logga in med Xtreme Codes och bockarna för VOD är ifyllda.
Trots detta får jag bara upp att jag ska skaffa premium på tivimate för att få tillgång till filmer/serier.

Finns det något man kan göra?
Har en Sony.

Köp premium och avbryt prenumerationen direkt? Tror dom har 7 dagar gratis.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback