2022-03-25, 17:36
Moderator
Dr Kings avatar
Här kan Robinson 2022 (Västindien) diskuteras av de som följer årets säsong via TV4 Play.

Till skillnad från i den vanliga Robinsontråden (FB) Robinson 2022 (Västindien) får man i denna tråd skriva saker som hänt i ett avsnitt utan att använda spoilertag så fort avsnittet har lagts upp på TV4 Play.

För de som följer programmet via tablåsändningarna i TV4 rekommenderas det att använda den andra tråden. Där måste spoilertaggar användas om man avslöjar saker från ett avsnitt innan det har sänts på TV4.
2022-03-30, 02:07
Medlem
LillTurkens avatar
Ok då startar jag den här tråden. "Daniel har lämnat."

Jag tänkte: Vemfan är Daniel?

Det var visst kocken, det.

Och en grej till. Nu börjar Robinson på riktigt. Efter det som hände i gränslandet. Så är årets säsong igång, på riktigt.
Senast redigerad av LillTurken 2022-03-30 kl. 03:04.
2022-03-30, 09:26
Medlem
XtraXs avatar
Var fängelsedomen anledningen till att han lämnade?
2022-03-30, 11:32
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Var fängelsedomen anledningen till att han lämnade?
Min första tanke var att han smugglat med sig knark och att de kom på honom på natten när han smög upp och tände på. Därför han fick dra på stört utan å ha en chans å tala om för någon deltagare var han (om han) hade sin gömma. Sofistikerat fusk helt enkelt
2022-03-30, 11:38
Medlem
kubuns avatar
Ha ha ha bajsnegern åkte på en ordentlig nit i en gren han skulle krossa i - sa han Sen försökte han skyla över förlusten med att fräckt förklara att han lade sig för han hade så dåligt samvete. Sämsta bortförklaring jag hört. Dödsdansen är inte en gren som går bara går ut på styrka utan balans å teknik är ju än mer viktigt.
2022-03-30, 11:41
Medlem
XtraXs avatar
Men vafan, så det var till ön han smugglade. Jäkla drogproblem han måste ha.
2022-03-30, 12:20
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Men vafan, så det var till ön han smugglade. Jäkla drogproblem han måste ha.
Han är väl dömd i Sverige. Antagligen försökte han smuggla med sig gräs när han skeppades hem efter att ha blivit påkommen använda elden till annat än matkokning den gode kocken
2022-03-30, 13:23
Medlem
Jag tror att Daniel blev hemkallad för förhör/utredning.
2022-03-30, 15:45
Medlem
fingercuffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Jag tror att Daniel blev hemkallad för förhör/utredning.

Tror också på detta. Synd! Han verkade sympatisk och duktig.

Fint gjort av Hayes förresten!
2022-03-30, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ha ha ha bajsnegern åkte på en ordentlig nit i en gren han skulle krossa i - sa han Sen försökte han skyla över förlusten med att fräckt förklara att han lade sig för han hade så dåligt samvete. Sämsta bortförklaring jag hört. Dödsdansen är inte en gren som går bara går ut på styrka utan balans å teknik är ju än mer viktigt.

Det syns ju tydligt att han vrider handen så det tippar över.
2022-03-30, 16:07
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Det syns ju tydligt att han vrider handen så det tippar över.
Ja för att han tappade koncentrationen på det som skulle balanseras. De höll på så länge speciellt vid andra kampen och Mattias kommenterade hur stark Hayes var. Vid första kampen tappade Hayes det helt när han glömde bort å balansera å bara koncentrerade på att få Mattias ur balans. Hade han verkligen velat lägga sig så skulle han ha tippat ner det som skulle balanseras direkt. En skitstövel och oerhört dålig förlorare som inte hade guts nog att gratulera Mattias till segern.
2022-03-30, 17:46
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ja för att han tappade koncentrationen på det som skulle balanseras. De höll på så länge speciellt vid andra kampen och Mattias kommenterade hur stark Hayes var. Vid första kampen tappade Hayes det helt när han glömde bort å balansera å bara koncentrerade på att få Mattias ur balans. Hade han verkligen velat lägga sig så skulle han ha tippat ner det som skulle balanseras direkt. En skitstövel och oerhört dålig förlorare som inte hade guts nog att gratulera Mattias till segern.
Jag är också ytterst tveksam till att Hayes la sig. Varför hålla på och tävla innan med risk att Mattias skulle tappa. Varför vara så otroligt kaxig innan att han spelar smart och sen tvärvända helt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in