Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-01, 14:48
  #373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Läget ser dock inte bra ut för honom.
Hela grejen med att man ska utse en "förste duellant" i gränslandet som sedan ska välja motståndare är så jäkla dumt. Då får den som inte är förste duellant välja gren och den som väljer gren kommer typ alltid vinna duellen.
Mattias kommer förmodligen väljas ut först för Shevin kommer joina Hayes och Elin kommer säkert glida med.
Om inte Mattias lyckas prata sig till en lottning.

Hayes kan vinna dödsdansen mot Mattias, Elin kan vinna hängning mot Mattias och Shevin har säkert också någon säker gren hon kan vinna.

Har inte intresserat mig av gränslandet förrns nu
Vad är dödsdansen?
2022-05-01, 14:53
  #374
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av threefifty
Har inte intresserat mig av gränslandet förrns nu
Vad är dödsdansen?

En av grenarna man duellerar i.
Man ska hålla motståndaren i ena handen och en grej man ska balansera i andra handen, sen ska man dra motståndaren ur balans så att den tappar sin grej och då har man vunnit.

I princip omöjligt mot Hayes som väger dubbel så mycket.
2022-05-01, 14:58
  #375
Medlem
Trist att det inte finns nån gren med snabbhet i ? Tjockisen Hayes hade ju varit rejält körd då.
2022-05-01, 17:59
  #376
Medlem
Och nu börjar det snackas patriarkat. Hanna kommer väl igång nu och ska tjejpakta .

Har svårt att se hur Mattias ska klara sig tillbaka när både fittan Shevin och bajsnegern håller ihop. Vidriga människor. Fy fan för att få henne som lärare. Värsta mobbaren.
2022-05-01, 20:48
  #377
Medlem
Shevin är ju en gammal brottare och borde lyckats bättre på pålen.
2022-05-01, 20:59
  #378
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Shevin är ju en gammal brottare och borde lyckats bättre på pålen.

Hon är ju även gammal basketspelare och vi vet ju hur det har gått! Den kvinnan alltså. Sämst i allt men tror fortfarande att hon blir utröstad pga att hon är stort hot.
2022-05-01, 21:13
  #379
Medlem
Enmansdemos avatar
Det såg ut som att Linn satt i Mattis knä under intervjun, inga daddy issues

När ska det genomföras ett hederligt svenskt språktest på Angela/Angelica eller vad hon hette?
Woodo skit! samtidigt som hon medverkat i Bond Live and leet die

Butterface Jessica
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-01 kl. 21:22.
2022-05-01, 21:27
  #380
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Shevin är ju en gammal brottare och borde lyckats bättre på pålen.
Du sa det innan TV-sänding, skäms

Shevin har en svenskfientlig T-shirt som måste eldas!
2022-05-01, 23:54
  #381
Medlem
Tråkigt att Mattias åkte, tycker han är rätt skön och spelar spelet bra. Förstår faktiskt inte varför Hayes byggt ett sådant hat mot honom, att pakta och rösta tillsammans med andra är ju en del av spelet. Han har inte ens spelat fult.

Känns tråkigt om slutet av hans resa ska vara att bli illa behandlad av Hayes och Shevin i gärnslandet. Tyvärr tror jag det blir svårt för honom att komma tillbaka.
2022-05-02, 01:08
  #382
Medlem
LillTurkens avatar
Jag tycker den här säsongen är så dålig. I början var det bara gränslandet man var intresserad av. Och det var för Mattias och Jani. Riktiga Robinson var ju ganska värdelöst. Och när dom förstörde säsongen med Covid... då fick jag nog. Men Mattias fick mig att se på Robinson när han kom in. Nu är han i Gränslandet igen.

Jag får kolla på Säsong 2020 igen. Då vann ju till och med en kille man tyckte var helt ok. Kock Micke. Mycket bättre än den här säsongen kock. Var den här säsongens kock ens kock? Han kallades för kocken.
__________________
Senast redigerad av LillTurken 2022-05-02 kl. 01:19.
2022-05-02, 05:18
  #383
Medlem
Hotfull stämning mellan Hayes Jemide o Mattias Pettersson, så arga snickaren är på väg
in och medla i kommande avsnitts spoiler i kvällens Gränsland som visas på Tv4play nu.

En viftade Hayes Jemide med machete kanske bevisar vad han egentligen ville göra.
Tror att Öfvergård bryter de båda eller kanske bara Hayes som verkar labil.
2022-05-02, 06:17
  #384
Medlem
Hayes verkar inte må bra. Han framstår inte som helt frisk. Kanske är han labil efter sin fars bortgång eller något. Förhoppningsvis har han lärt sig att inte utsätta sig själv för den typen av påfrestande situationer i framtiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in