Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2023-06-23, 08:22
  #37
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Bättre att lära sig hitta de bästa eskorterna alt sexklubbar, bordeller etc i respektive land. Så länge man väljer bort vissa länder som är hopplösa ex Sverige, Finland, Norge o Frankrike brukar det finnas pärlor i de flesta länder. Att förbereda sig noga är viktigt för en resa.

Jag tycker det är trevligt att träffa tjejer från det landet jag besöker ex tyskor i Tyskland men oftast blir det från olika nationaliteter.

Då vet du väldigt lite om det landet.
De allra vackraste och mest servicemaindiga hittar du i just Franska rivieran. Herre gud vilka pumor, googel är människans bästa vän
Citera
2023-06-23, 20:36
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Då vet du väldigt lite om det landet.
De allra vackraste och mest servicemaindiga hittar du i just Franska rivieran. Herre gud vilka pumor, googel är människans bästa vän

Du ser, jag har inte gjort läxan om Frankrike! Jag har haft förutfattade meningar. Dock lockar inte Frankrike mig speciellt mycket i övrigt heller.
Citera
2023-06-23, 21:28
  #39
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Du ser, jag har inte gjort läxan om Frankrike! Jag har haft förutfattade meningar. Dock lockar inte Frankrike mig speciellt mycket i övrigt heller.

I övrigt kan jag hålla med dej, folk som äter grodor är suspekta som fa, men en av vår jords vackraste platser är just rivieran, rekommenderas varmt som besöksort
Citera
2023-08-06, 13:09
  #40
Medlem
Vietnam. Toppklass. Nästan gratis dessutom.
Citera
2023-09-23, 21:21
  #41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av UGEbladet
Vietnam. Toppklass. Nästan gratis dessutom.
Lät bra för att vara sante.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback