Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-03-25, 21:19
  #1
Medlem
Jag har erfarenhet av ca 40 nationer och i de flesta fall mer än 5 erfarenheter per nation.
Sett från service, utseende, form, känsla och personlighet har jag en favorit, men i just det fallet har jag bara en erfarenhet. Så kanske inte rättvist.
Vem börjar?
Citera
2022-03-25, 21:25
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppsalva
Motivera gärna
Snyggaste och billigaste unga tjejer! Försök hitta en snygg 16 åring i Europa utan att riskera flera års fängelse eller betala massor till maffia
Citera
2022-03-25, 21:49
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Kazakstan...mums
Ligger definitivt i topp 5 , samma som Uzbekistan
Citera
2022-03-25, 21:58
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppsalva
Ligger definitivt i topp 5 , samma som Uzbekistan
välformade med asiatiskt utseende
Citera
2022-03-25, 22:01
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
välformade med asiatiskt utseende
Japp. Kolsvart hår och ljus hy. Oftast smala men samtidigt former. Och vet sin sak hur de gör en man lycklig
Citera
2022-03-25, 22:25
  #6
Medlem
BlueSwedes avatar
Håll er till ämnet nu och sluta tramsa! Dessutom är detta ingen chat, så skriv inlägg med innehåll utifrån ämnet.
Raderingar och varningar utdelade.
Skärp er, annars blir det papperskorgen!
/Mod
__________________
Senast redigerad av BlueSwede 2022-04-27 kl. 07:07.
Citera
2022-03-25, 22:37
  #7
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppsalva
Jag har erfarenhet av ca 40 nationer och i de flesta fall mer än 5 erfarenheter per nation.
Sett från service, utseende, form, känsla och personlighet har jag en favorit, men i just det fallet har jag bara en erfarenhet. Så kanske inte rättvist.
Vem börjar?

Japan o Hong kong?
Sägs vara trevligt om man är ensam affärsman o är villig att betala för sällskap.
Det samma lär servicen vara bra i Cannes.
Citera
2022-03-25, 22:42
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Japan o Hong kong?
Sägs vara trevligt om man är ensam affärsman o är villig att betala för sällskap.
Det samma lär servicen vara bra i Cannes.
Av de du nämner har jag Japan på listan. Högt. Väldigt annorlunda på ett positivt sätt...
Citera
2022-03-26, 02:53
  #9
Avstängd
redlajtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppsalva
Av de du nämner har jag Japan på listan. Högt. Väldigt annorlunda på ett positivt sätt...

Kan du beskriva mer ingående varför dessa japanskor är så bra så vi förstår?
Citera
2022-03-26, 09:00
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlajts
Kan du beskriva mer ingående varför dessa japanskor är så bra så vi förstår?

Lättstyrda? Gör precis som man vill i sängen? Jag skulle beskriva dem som levande sexdockor, men inlevelse har jag inte känt, iaf inte med de fem japanskor jag haft nöjet att ha sex med. Gillar när man får respons och givande/tagande är en skön del av akten.
Citera
2022-03-28, 02:39
  #11
Medlem
dengamleDs avatar
Genom åren har jag knullat i ett femtiotal länder och allt sammantaget går min röst för bästa betalknull-land till Colombia
Riktigt heta damer, aldrig feta eller otrevliga, alltid fräscha och ger en maximalt av sig själva.
Bra priser, lättillgängligt, skön miljö och så självklart cocaína i mängder till självkostnadspris
Citera
2022-03-29, 20:42
  #12
Medlem
Back in the days så gillade jag verkligen Prag. Unga, lite oskuldsfulla tjejer som gav bra service. Detta har dock förändrats...

Nu tycker jag att Grekland är bra. Spanien har också ett relativt fint utbud.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback