Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-06-22, 12:02
  #1
Medlem
Fader Jacks avatar
Jag röker sisådär ett paket i veckan, vanligtvist är det Marlboro Lights men min gamla favorit är North State men jag försöker dra ner så jag röker inte den så mycket då den är såpass stark.

Jag röker ibland pipa också, försöker ersätta cigaretterna med piprökning faktiskt. Ska också börja odla egen tobaksplanta och se vad jag får för resultat, ska pröva i en kruka först bara, har 200 st. virginiatobaksfrön och 100 st. bondtobaksfrön(nicotiana rustica).
Citera
2006-06-22, 12:13
  #2
Medlem
skalizs avatar
Snusar ca 3 dosor Kronan/vecka. Ett par paket cigg i månaden, oftast röd Marlboro. Röker även lite Borkum Riff Whiskey i min pipa ibland.
Citera
2006-06-22, 12:21
  #3
Medlem
Katarsiss avatar
När jag var yngre så snusade jag grovsnus, men med påsarnas intåg övergick jag till generall white eftersom påsar är mer hygieniska (slipper snus mellan tänderna) och för att white rinner mindre.

Röker helst prince och så har det nog alltid varit. Får halsont av gula blend av någon anledning. Har försökt röka det märket flera gångar och får alltid fruktansvärt ont i halsen.
Lite skumt, sådär...
Citera
2006-06-22, 12:32
  #4
Medlem
CyRaXs avatar
Grov portion white!
Citera
2006-06-22, 12:32
  #5
Medlem
Resistances avatar
Jag snusar ett par dosor General i veckan. Röker gör jag inte allt för ofta men när jag gör det så röker jag John Silver.
Citera
2006-06-22, 12:36
  #6
Medlem
eggshellss avatar
Prince Light. Camel Light när det är fest. Annars snusar jag catch white portion på jobb.
Citera
2006-06-22, 12:38
  #7
Medlem
grimms avatar
En dosa ettan portion om dagen brukar det bli!
Citera
2006-06-22, 13:07
  #8
Medlem
moshkas avatar
Ca 5 dosor Ettan bak i veckan, sen 2-3 cigg paket på det. Oftast John Silver då.
Citera
2006-06-22, 13:08
  #9
Medlem
flushdraws avatar
Det blir väl en 3-4 dosor Grov portion, i veckan

Överlägset bäst smak.
Citera
2006-06-22, 13:19
  #10
Medlem
grojn-nies avatar
Jag röker inte, men gjorde i yngre dagar. Då var det marlboro som gällde tills jag började med John Silver för att sedan börja med John Silver rulltobak i pipa.

Om jag röker nu för tiden, vilket sällan händer, så är det marlboro light eller John Silver grey som är väldigt god
Citera
2006-06-22, 13:29
  #11
Banned
olletraskarpås avatar
Det blir ca 3-4 dosor general portion i veckan.
Jag röker även rätt mkt när jag väl har cigg, men de brukar aldrig införskaffas enbart för att rökas som de är.
Citera
2006-06-22, 13:32
  #12
Medlem
[ix]s avatar
Knappt en dosa Skruf portion om dagen. Gillade Göteborgs Rapé portion innan men det känns som de parfymerar den för mycket numera. Brukar även ta en cigarr på nyårsafton.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback