2022-04-16, 10:37
Medlem
Drickbacks avatar
16/4
16.30 Manchester City - Liverpool

17/4
17.30 Chelsea - Crystal Palace
Senast redigerad av Drickback 2022-04-16 kl. 10:43.
Citera
2022-04-16, 14:29
Medlem
Imbazs avatar
Hade varit roligt att f Crystal Palace i finalen.
Citera
2022-04-16, 15:08
Medlem
Drickbacks avatar
Walker & De Bryune missade grdagens trning s osker om de r med men klart City vntar med att nmnda det om de nu missar matchen.

Dias tillbaka i truppen sedan i onsdags men vldigt riskabelt att starta honom idag efter sin skada, inget inhopp i veckans CL.

Hoppas Liverpool mnstrar starkaste laget.
Jota kan vara ett frgetecken annars frisk trupp s vitt jag frstr det.
Jag personligen hade nog spelat Konate fre Matip pga snabbhet & styrka, Firmino fre Jota som arbetsmyra och fr att sttta mittfltet som hamnade i stora svrigheter frra helgen d de varken lyckades frsvara ytan eller ge understd till ytterbackarna.
Klurigt att ta ut dagens lag p ngra positioner.
Salah borde vila men tar frhoppningsvis p sig extra markering pga av sitt namn s drfr start.
Man har rutin frn sna hr matcher och verkar p gng igen. Firmino behvs fr lpmeter t mittfltet. Att ha 5 anfallare av klass gr det svrt idag, mste vljas p utifrn man vill lira boll mot City.

Mitt lag:
Alisson, Trent, Konate, VvD, Robertson, Fabinho, Henderson, Thiago, Man, Firmino, Salah
Senast redigerad av Drickback 2022-04-16 kl. 15:10.
Citera
2022-04-16, 15:25
Medlem
Drickbacks avatar
Liverpool
Alisson; Alexander-Arnold, Konate, Van Dijk, Robertson; Fabinho, Thiago, Keita; Salah, Mane, Diaz.

Avb: Kelleher, Milner, Firmino, Gomez, Henderson, Jones, Jota, Tsimikas, Matip.

Konstigt att Henderson bnkas till frmn av Keita. Nu finns det ingen pdrivare p mittfltet. Keita fr grna motbevisa mig att han frtjnar platsen 👍🏻
Senast redigerad av Drickback 2022-04-16 kl. 15:38.
Citera
2022-04-16, 15:36
Medlem
Drickbacks avatar
Manchester City
Steffen, Cancelo, Stones, Ake, Zinchenko, Fernandinho (C), Bernardo, Foden, Grealish, Jesus, Sterling

Avb.
Ederson, Dias, Gundogan, Laporte, Rodrigo, De Bruyne, Mahrez, Delap, Lavia
Citera
2022-04-16, 15:44
Medlem
Drickbacks avatar
Vrvder 17-18 och sol 🌞 i London d kanske man slipper se Salah hlla i sina trjrmar 😂😂
Liverpool har slt ut sina sektioner men tydligen finns det oslda platser hos City.

Har Liverpool haft bttre frutsttningar att vinna mot City sedan okt 2019 🤔
Citera
2022-04-16, 16:13
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Har Liverpool haft bttre frutsttningar att vinna mot City sedan okt 2019 🤔

Troligen inte.

Neutral plan och skadelget pekar p Liverpool. Inga urskter idag. Frvntar mig en bttre insats n sist.
Citera
2022-04-16, 16:19
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Troligen inte.

Neutral plan och skadelget pekar p Liverpool. Inga urskter idag. Frvntar mig en bttre insats n sist.
Fast LFC fans blev ju hatade p frra ret nr man anvnde urskten att VVD var skadad, borde ju vara samma sak nu Troligtvis inte.
Citera
2022-04-16, 16:22
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Troligen inte.

Svrt att gra smre n 1:a halvlek, hoppas de kan ta fatt i taktpinnen och fra matchen.
Hade grna sett matchen p plats, kanonvder att spela fotboll i 🥳🥳
Senast redigerad av Drickback 2022-04-16 kl. 16:24.
Citera
2022-04-16, 16:22
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Fast LFC fans blev ju hatade p frra ret nr man anvnde urskten att VVD var skadad, borde ju vara samma sak nu Troligtvis inte.

Frlorar city idag r det fr att de hade B-mlvakten, fel mittbackar, KdB skadad, att man inte prioriterade denna cup. Och det har ju en del sanning i sig om det blir s. Vinner de idag trots det blir jag besviken.
Citera
2022-04-16, 16:23
Medlem
Ngon som har en bra stream till Man City - Liverpool? Lnka grna!
Citera
2022-04-16, 16:33
Medlem
Satan i gatans avatar
Vad fr slags sldder vsnas under en tyst minut? Fy!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in