Walker & De Bryune missade grdagens trning s osker om de r med men klart City vntar med att nmnda det om de nu missar matchen.
Dias tillbaka i truppen sedan i onsdags men vldigt riskabelt att starta honom idag efter sin skada, inget inhopp i veckans CL.
Hoppas Liverpool mnstrar starkaste laget.
Jota kan vara ett frgetecken annars frisk trupp s vitt jag frstr det.
Jag personligen hade nog spelat Konate fre Matip pga snabbhet & styrka, Firmino fre Jota som arbetsmyra och fr att sttta mittfltet som hamnade i stora svrigheter frra helgen d de varken lyckades frsvara ytan eller ge understd till ytterbackarna.
Klurigt att ta ut dagens lag p ngra positioner.
Salah borde vila men tar frhoppningsvis p sig extra markering pga av sitt namn s drfr start.
Man har rutin frn sna hr matcher och verkar p gng igen. Firmino behvs fr lpmeter t mittfltet. Att ha 5 anfallare av klass gr det svrt idag, mste vljas p utifrn man vill lira boll mot City.
Vrvder 17-18 och sol 🌞 i London d kanske man slipper se Salah hlla i sina trjrmar 😂😂
Liverpool har slt ut sina sektioner men tydligen finns det oslda platser hos City.
Har Liverpool haft bttre frutsttningar att vinna mot City sedan okt 2019 🤔
Fast LFC fans blev ju hatade p frra ret nr man anvnde urskten att VVD var skadad, borde ju vara samma sak nu Troligtvis inte.
Frlorar city idag r det fr att de hade B-mlvakten, fel mittbackar, KdB skadad, att man inte prioriterade denna cup. Och det har ju en del sanning i sig om det blir s. Vinner de idag trots det blir jag besviken.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!