Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-17, 04:57
Medlem
akademikerfyllos avatar
Som topic säger. Varför har svenska arbetargrabbar så svårt att dejta och bilda familj? Duger inte hårt arbetande svenska män till landets kvinnor? Vad är problemet? Har vi en kader av skatteförsörjda kvinnor inom offentlig sektor som helt enkelt har det bättre än vad de borde ha, med tanke på prestation och utfall? Vad blir den långsiktiga konsekvensen av en klass av män som aldrig får sexuella relationer, eller har en chans att någonsin bilda familj?

Tyck till!
Citera
2022-04-17, 05:04
Medlem
Det får de nog, men de måste träna. Alltså på gym.
Citera
2022-04-17, 05:05
Medlem
sebastian66s avatar
Klart arbetarkillar får dejta alla dagar i veckan. Det kanske inte vimlar av kvinnor för det verkar vara överbefolkat med män. Jag tror du kanske satsar på fel kvinnor. Idag är det svårt att dejta för en kille man spelar på olika villkor. Jag satte in en annons på en dating för typ 10 år sedan fick 2 svar på 1 vecka. Det dg ut ganska fort efter 1 par chattar. Veckan efter gjorde jag en profil med en simpel kvinna på samma app. 52 svar på 2 dagar. Kvinnan är mer kräsen än en man är därför är det som skilda världar. Därför är mannen redan underlägsen. Sedan idag är det hot att satsa på kk det är inget ovanligt allt rinner ut i sanden.
Citera
2022-04-17, 05:06
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrollStrategen
Det får de nog, men de måste träna. Alltså på gym.

Du tror alltså att de är mindre vältränade än folk med högre utbildning? Tror inte det! Kanske har det med pengar och status att göra?
Citera
2022-04-17, 05:09
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Klart arbetarkillar får dejta alla dagar i veckan. Det kanske inte vimlar av kvinnor för det verkar vara överbefolkat med män. Jag tror du kanske satsar på fel kvinnor. Idag är det svårt att dejta för en kille man spelar på olika villkor. Jag satte in en annons på en dating för typ 10 år sedan fick 2 svar på 1 vecka. Det dg ut ganska fort efter 1 par chattar. Veckan efter gjorde jag en profil med en simpel kvinna på samma app. 52 svar på 2 dagar. Kvinnan är mer kräsen än en man är därför är det som skilda världar. Därför är mannen redan underlägsen. Sedan idag är det hot att satsa på kk det är inget ovanligt allt rinner ut i sanden.

Det ser inte ut på det här sättet i de flesta länder i världen. Så frågan är varför svenska kvinnor diskriminerar svenska arbetarkillar. Det måste finnas ett systemfel.
Citera
2022-04-17, 05:13
Medlem
Det även en hantverkare måste tugga i sig är att ALLA kan inte få Victoria Silvstedt eller hennes look a likes. Hantverkaren får kolla sig i spegeln och gradera sig från 1-10 (så där som grabbar gjort i alla tider när det gäller tjejer) och vara ÄRLIG. Det HV ska komma ihåg det är ju att det finns MÄNGDER med "arbetar-kvinnor" out there. (inte sexiga som Victoria kanske men säkert fina ändå)
Citera
2022-04-17, 05:13
Medlem
procentarns avatar
För att svenska män är tråkiga. De knegar hela dagen, sedan sitter de och tittar på tv, sitter framför datorn och äter chips, dricker öl, känslomässigt avstängda.

Svenska män är hjärndöda och tråkiga.
Citera
2022-04-17, 05:16
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av procentarn
För att svenska män är tråkiga. De knegar hela dagen, sedan sitter de och tittar på tv, sitter framför datorn och äter chips, dricker öl, känslomässigt avstängda.

Svenska män är hjärndöda och tråkiga.

Det kan mycket väl stämma. Är svenska kvinnor så mycket bättre? Det tror jag inte. Instagram titties, ass, and lips selfie - all that matters...
Citera
2022-04-17, 05:17
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Det ser inte ut på det här sättet i de flesta länder i världen. Så frågan är varför svenska kvinnor diskriminerar svenska arbetarkillar. Det måste finnas ett systemfel.
Svenska kvinnor vill ha karriär i regel före man skaffar barn eller familj. Den svenska kvinnan kollar om du har hyfsad bil bra arbete har du en lille 1a i växjö ryker du direkt.
Den svenska kvinnan vill ha mannen som disk städtant handla på lidl. Idag eller sedan tidigare ska man göra lika om inte mer. Man ska inte klaga eller käfta för då ligger skillsmässa nära till hands. För kvinnan vet det står andra karlar och väntar runt hörnan. Svenska folket har mindre repspekt idag än man hade förr har du stor näsa haltar eller 1 hängande öga så är det fel. Folk förlöjligar personer med lyten eller defekter. Feta är fult i sverige handikappade är ännu värre man fnyser åt sånt folk. Ganska skönt man dragit från sverige och befinner sig folk som inte dömer dig för utseendet eller annat.
Har aldrig ångrat bytet har bra familj respekt bra arbete chillar sol över 300 dagar bra vänner. Ingen snackar massa papegojja om man har mer än andra här är alla glada och tacksamma.
Citera
2022-04-17, 05:18
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Svenska kvinnor vill ha karriär i regel före man skaffar barn eller familj. Den svenska kvinnan kollar om du har hyfsad bil bra arbete har du en lille 1a i växjö ryker du direkt.
Den svenska kvinnan vill ha mannen som disk städtant handla på lidl. Idag eller sedan tidigare ska man göra lika om inte mer. Man ska inte klaga eller käfta för då ligger skillsmässa nära till hands. För kvinnan vet det står andra karlar och väntar runt hörnan. Svenska folket har mindre repspekt idag än man hade förr har du stor näsa haltar eller 1 hängande öga så är det fel. Folk förlöjligar personer med lyten eller defekter. Feta är fult i sverige handikappade är ännu värre man fnyser åt sånt folk. Ganska skönt man dragit från sverige och befinner sig folk som inte dömer dig för utseendet eller annat.
Har aldrig ångrat bytet har bra familj respekt bra arbete chillar sol över 300 dagar bra vänner. Ingen snackar massa papegojja om man har mer än andra här är alla glada och tacksamma.

Ok. Vad tror du själv? Är detta ett framgångsrecept för ett land på längre sikt?
Citera
2022-04-17, 05:20
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Det även en hantverkare måste tugga i sig är att ALLA kan inte få Victoria Silvstedt eller hennes look a likes. Hantverkaren får kolla sig i spegeln och gradera sig från 1-10 (så där som grabbar gjort i alla tider när det gäller tjejer) och vara ÄRLIG. Det HV ska komma ihåg det är ju att det finns MÄNGDER med "arbetar-kvinnor" out there. (inte sexiga som Victoria kanske men säkert fina ändå)

Varför ska inte kvinnor göra samma sak? Kolla sig i spegeln och se om egot matchar looken?
Citera
2022-04-17, 05:23
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Ok. Vad tror du själv? Är detta ett framgångsrecept för ett land på längre sikt?
Jag ser många svenskar ser sig om i världen för den öppnar upp mer för svenska killar.
Jag har redan 3 polare som lämnat landet för andra länder funnit lyckan och har sagt varför gjorde man inte detta för 15 år sedan. Ingen har saknat sverige när man väl kommer bort. Kan bara tala av erfarenhet jag hade sjukt bra arbete bra lön hus bil etc sparade lagom. Idag har jag fett arbete tjänar 10 gånger mer än det lokala folket har helper på hemmaplan som gör det mesta. Kan gå på krogen eller restaurang hur ofta jag vill, Taxi kostar som 2 paket pasta, Jag har bättre liv mer socialt liv i detta land sparar mer och är aldrig stressad. I sverige är det svårt att spara eller slappa för samhället är stressat.
I sverige har man sällan polare som är tajta för det finns sällan tid,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in