Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-04-26, 21:12
  #13
Medlem
Så här säger J*nny Ahln*r angående fossildemon vid korsningen Sveavägen och Kungsgatan.
"Jenny Ahlner
· 3:06
Fossilfritt för fred❤❤❤!"

Men när det gäller fossila bilar så har hon inget emot att hennes man har 4 st fossilfordon, det är tydligen okej, tre av fordonen har inte ens katalysatorer.
Morris Minor 4D Saloon BLS979 Svart Bil 1959
Bolinder-Munktell Volvo 425 DOD314 Röd Traktor 1959
M.g.a JDN962 Röd Cabriolet 1956
Peugeot 308 SW 1.6 HDi KRP599 Grå Crossover 2010

Hans diesel Peugot har rullat 28 176 mil på 7 år så den används fan flitigt, men det är väl okej, han är ju bara gift med en miljöragata, fast jag anser att dom är ena jävla hycklare, frun har kommenterat flitigt när Återställ Våtmarker hade protester och jag har för mig att hennes make även han kommentera och hyllat aktionerna.

Är det verkligen rätt och stödja demonstrationen "Fossilupproret" och samtidigt vara gift med en karl som har tre gamla härken utan katalysatorer och sedan i familjen ha en Peugot diesel som rullat över 28 000 mil på 7 år? Nog fan har kärringen åkt i bilen, dom har säkert storhandlat och gud vet vad, fy fan.
Citera
2022-04-26, 22:14
  #14
Medlem
Klimataktivisterna som drar fram likt gräshoppor denna veckan har nu en fritidsgård nere i Kungsan, dom ska sabba i trafiken och dessutom ha en träffpunkt i Kungsan, fy fan.
https://www.facebook.com/photo?fbid=...24275036480030
Citera
2022-04-26, 22:30
  #15
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av covf33f
Nu är idioterna igång

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...ade-i-korsning

Haha vilka dårar 😂 nån som vet vilket lim å vad det innehåller? Om det är ett sånt pass bra lim med fästnings förmåga så kan det väl knappast vara miljövänligt? 🤔

Citat:
Ursprungligen postat av MisterWhite
Så här säger J*nny Ahln*r angående fossildemon vid korsningen Sveavägen och Kungsgatan.
"Jenny Ahlner
· 3:06
Fossilfritt för fred❤❤❤!"

Men när det gäller fossila bilar så har hon inget emot att hennes man har 4 st fossilfordon, det är tydligen okej, tre av fordonen har inte ens katalysatorer.
Morris Minor 4D Saloon BLS979 Svart Bil 1959
Bolinder-Munktell Volvo 425 DOD314 Röd Traktor 1959
M.g.a JDN962 Röd Cabriolet 1956
Peugeot 308 SW 1.6 HDi KRP599 Grå Crossover 2010

Hans diesel Peugot har rullat 28 176 mil på 7 år så den används fan flitigt, men det är väl okej, han är ju bara gift med en miljöragata, fast jag anser att dom är ena jävla hycklare, frun har kommenterat flitigt när Återställ Våtmarker hade protester och jag har för mig att hennes make även han kommentera och hyllat aktionerna.

Är det verkligen rätt och stödja demonstrationen "Fossilupproret" och samtidigt vara gift med en karl som har tre gamla härken utan katalysatorer och sedan i familjen ha en Peugot diesel som rullat över 28 000 mil på 7 år? Nog fan har kärringen åkt i bilen, dom har säkert storhandlat och gud vet vad, fy fan.

Många av dessa folk är sånna hycklare. Skulle inte förvåna om vederbörande är vegan också men äter godis som innehåller krossade löss. Oj nu har jag fördomar igen... 🙄
Citera
2022-04-26, 22:39
  #16
Medlem
covf33fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterWhite
Morris Minor 4D Saloon BLS979 Svart Bil 1959
Bolinder-Munktell Volvo 425 DOD314 Röd Traktor 1959
M.g.a JDN962 Röd Cabriolet 1956
Peugeot 308 SW 1.6 HDi KRP599 Grå Crossover 2010
Vilka jävla hycklare
Samma gäller Isabella lövin och hennes tunga stenar
Hycklare hela bunten

Tydligen är jag "mer miljövänlig" än dessa muppar utan att ens försöka bry mig
Citera
2022-04-27, 09:34
  #17
Medlem
Queenofqueenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterWhite
Så här säger J*nny Ahln*r angående fossildemon vid korsningen Sveavägen och Kungsgatan.
"Jenny Ahlner
· 3:06
Fossilfritt för fred❤❤❤!"

Men när det gäller fossila bilar så har hon inget emot att hennes man har 4 st fossilfordon, det är tydligen okej, tre av fordonen har inte ens katalysatorer.
Morris Minor 4D Saloon BLS979 Svart Bil 1959
Bolinder-Munktell Volvo 425 DOD314 Röd Traktor 1959
M.g.a JDN962 Röd Cabriolet 1956
Peugeot 308 SW 1.6 HDi KRP599 Grå Crossover 2010

Hans diesel Peugot har rullat 28 176 mil på 7 år så den används fan flitigt, men det är väl okej, han är ju bara gift med en miljöragata, fast jag anser att dom är ena jävla hycklare, frun har kommenterat flitigt när Återställ Våtmarker hade protester och jag har för mig att hennes make även han kommentera och hyllat aktionerna.

Är det verkligen rätt och stödja demonstrationen "Fossilupproret" och samtidigt vara gift med en karl som har tre gamla härken utan katalysatorer och sedan i familjen ha en Peugot diesel som rullat över 28 000 mil på 7 år? Nog fan har kärringen åkt i bilen, dom har säkert storhandlat och gud vet vad, fy fan.

Hon har nog hycklat och kört bilen själv till och med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in