Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-03, 05:47
  #1
Avstängd
redlajtss avatar
(1/2) Kvinnan
Kom precis hem efter ännu ett "sjukt" äventyr och tänkte att det vore bra att dokumentera
denna sexupplevelsen eftersom det var väldigt speciellt på många sätt och vis.
Dessutom så upplevde jag något som går helt emot förväntningarna av hur
ett sexköp ska vara enligt den svenska modellen/tänket :

I "lucka 230" i karusellen såg jag något intressant, en kvinna jag aldrig sett där förut,
hon log emot mig, jag stannade upp ett ögonblick sen gick jag vidare
men vände snabbt om igen för att växla några meningar med henne, vem vet vissa tjejer
försvinner snabbare än vinden och sen så ser man dem aldrig igen...och de är alltid de bästa...

Iallafall så valde jag henne efter mkt om och men men jag var tvungen att
ställa många frågor till henne först, nya tjejer kan vara lite knepiga ibland.
För ny var hon. Det bästa var att ha allting under kontroll för oss båda två innan.

Tydligen så hade hon brutit upp med sin man efter 6 års äktenskap, sedan hade
hon förlorat jobbet, varför vet jag inte, och hon sa att hon inte hade någon i sin familj som kunde
hjälpa henne - jag behöver pengar sa hon, det är därför jag gör det här.
-"det är ju ett väldigt galet jobb, svarade jag". Min hjärna tyckte synd om henne samtidigt som
våra kåta kroppar stod där och instinktivt ville para sig med varandra..

Vi hade en väldigt bra kontakt från början vid första ögonkastet - allting sitter i ögonen -
(ja jag tror på kärlek vid första ögonkastet, iallafall passionerad het naiv kärlek/eld)
samtidigt så såg jag att hon var lite rädd. Men hon var ändå väldigt avslappnad
och lekfull, intresserad och nyfiken, en ovanlig blandning av känslor...
visst var hon erfaren av sex genom äktenskapet men vem vet kanske hade hon knappt legat
med någon annan förrut...hmm..kanske hade hon haft kasst sex med sin man, var det därför det tagit slut?

Hon sa att det var hennes första dag som sexarbetare och att hon hade haft mindre än 5 kunder
med mig.
Jag accepterade att betala i förskott och att hon använde klocka bara för att hon var ny och eftersom
hon verkade soft och lugn och trevlig för övrigt.
Anledningen till att hon haft så få kunder var eftersom hon inte accepterade vem som hellst som hon sa.
Detta smickrade mig så klart, sedan gav hon komplimanger för mitt ansikte, sa att jag var fin och
anorlunda, vilket jag faktiskt seriöst tycker att jag är.

Eftersom jag legat med 200 + tjejer nu så kännde jag att hon var genuin och äkta
eftersom det även finns de som skådespelar och ja när man varit med så många tjejer
lär man sig de olika versionerna och vilka som är av bra kvalite och de som inte är det, även om
man aldrig blir full-lärd.

Hennes kropp var så fast(!!), allting, hon hade små men extremt fasta vackra bröst,
rumpan var liten och välformad och även den extremt fast, och magen trimmad
som en idrottare men med en kvinnlig och vacker kropp, slank, ljus vit hud och lockigt
brunt hår och en slags page frisyr - stora runda lockar, så levande, håret var fylligt och lite rufsigt, spänstigt, precis som
hennes hy. Läpparna var fylliga och sensuella, ögonen ganska normala men stora och hennes smala ansikte
gjorde både ögonen och de inbjudande läpparna ännu mer påtagliga. Hon såg lite busig ut, med ett barns nyfikenhet.

Underkläderna var normala, en svart bh och ett par svarta stringtrosor, stilrent och hygieniskt rent men
inget speciellt vilket många av de andra tjejerna ofta har när dom blir mer och mer
innarberade i yrket. Vi hade en enkel dubbelsäng i ett vitkaklat rum med sensusell varm belysning.

Vi skulle först kramas och ta det lugnt innan hon drog på klockan.
allting var naturligt och fint men jag noterade aatt hon gav mig en stor och varm kram
som var anorlunda och stark, hon liksom kramade mig på ett verkligen hårt sätt ungefär som att hon
inte ville släppa taget om mig.
Det enda ålderstecken jag upptäckte med henne var att hennes
händer hade "valkar", förmodligen så hade hon tvättat väldigt mkt kläder för hand (min egna gissning) men vem vet
endå verkade hon komma från en medelklassfamilj. Jag märkte snabbt att hon hade en känsla
för detaljer iom hennes sätt att jobba och hur hon analyserade omgivningen - hon verkade vara
precis som jag själv är med andra ord.

Vi kramades nakna och hon smekte och runkade min kuk med hennes små händer.
Längdmässigt var hon några centimeter kortare än jag,
= Bra för sex - bra för att föda mina barn".

Jag frågade henne hur gammal hon var, eller snarare sa jag att -"du är 18 år?"
Menande att en tjej med sådan fast kropp/hud måste vara väldigt ung, dessutom var det ju hennes
första arbetsdag som workinggirl (dock glömmde jag i stunden bort att hon varit gift i 6 år när jag frågade).
En annan detalj med henne var att hon hade 0 barn. Inga barn alls alltså, det är ovanligt för unga
prostituerade. Nu till svaret på min fråga: -"jag är 29".
wtf, "29??" som sagt det märktes verkligen inte alls, herrejusses vilka kvinnor det
finns här i världen. Oftast när dom ser väldigt unga ut kan man ändå märka av på huden
att de är unga. Ärligt talat så gillar jag faktiskt inte så mkt när huden är för fast hur
konstigt det än kan låta, men det är av samma anledning som jag inte gillar silikonbröst,
jag tycker bröst ska vara mjuka liksom. men men...
__________________
Senast redigerad av redlajts 2022-05-03 kl. 06:46.
Citera
2022-05-03, 05:47
  #2
Avstängd
redlajtss avatar
(2/2)

Efter hon visat upp sin ungdomliga välformade fasta fitta för mig - precis exakt som jag beordrat henne
att göra - och jag såg att hon blev våt av att göra det - var det dags för avsugningen.
Hon var väl helt okej men ingen expert. Minus var att hon inte kunde ta in hela kuken
till botten men det var väl skitsamma, det jag var mest intresserad av var att knulla henne -
den där kroppen var gjord för att knullas...
Förresten så hade hon ett litet liet guldhjärta i en tunn guldkedja runt halsen.

Hon använde glidmedel på kuken och sen även lite på fittan innan jag trängde in i henne.
Tyckte att det var enn aning konstigt eftersom vi hade så bra kontakt men hon var ju ny och då
får man räkna med sånt. Hon provar sig fram (även fast hon var våt naturligt)...

Jag trängde in medans hon låg på rygg, hon var ganska trång och samtidigt extremt
skön, dvs tajt men ändå blöt. Tiden stressade mig lite och även hennes rörelser eftersom
hon verkade känna allting starkt, jag var nära att komma ovanligt snabbt, men lyckades
enligt mina knep (ffrågaa mig om mina knepp om ni vill) hålla mig från att spruta.
Hennes hår luktade kokosfett...
Jag pussade mjukt hennes hals, panna och kinder, och även de toppiga brösten.
tonårsbröst, men hon var 29 wtf....jag sög även på dem men de var nästan för fasta för att man skulle kunna suga på
dem på ett mer normalt sätt, och ändå var bröstvårtorna styva.
(off topic så hade jag sex nästan helt gratis med en w-girl för ca en vecka sen..)

Well well, åter till denna underbara varelse, hon hade en kompis som betalat hyran för rummet på
envånings-bordellen med rosa ljus - så att hon skulle kunna jobba,
hon var verkligen "out of money"...ändå kan jag inte påstå att hon tog särskillt mkt betalt,
dessutom hade hon tydligen "råd" med att tacka nej till kunder och endast ha sex med de hon själv
valde...(konstigt?)

Allting känndes så starkt med henne....
Jag sa åt henne att hålla i mig och jag lyfte upp henne i en position där hon red mig,
så extremt skön var hon, det känndes precis som första gången man har sex med en vanlig snygg tjej
som man är sjukt tänd på. Den där fasta huden är fan overklig! Gud hjälp mig!!

Efter ridningen knullade jag henne lite mer i missionnären för att sedan be henne om
doggystyle...jag ÄLSKADE hennes fasta rumpa.. Kuken var väl 85% hårt kknstigt nog när hon hjälpte till
med att föra in den (möjligt pga att hon fumlade lite) men blev snabbt 100 % styv direkt när jag var helt inne
i hennes varma universum-grotta.
Den här ställningen var normalt inte min favorit, men hennes fitta var så jävlans skön
och tight och spänningen och närvaron i rummet höll på att explodera av intensitet.

Jag lyckades knnulla henne skönt och bra även fast jag var känslig. Hennes kropp
stretade emot lite men det var på ett bra sätt för hon var ändå avslappnad och stönade oavbrutet
vilket jag hörde och såg i hennes ansikte och hon visade inga tecken på att hon inte ville att jag skulle
göra något. Lyckligtvis klarade hon av att ta emot hela kuken bakifrån, trotts att hon var en ny tjej
(tror de flesta blir uttöjda efter några år)
, men det kändes verkligen hur tajt hon var när jag pressade in de sista centimetrarna till roten.
samtidigt såg jag att det vart väldigt blött på sängen men en bit ifrn fittan, wtf, fick hon en fontän??

Hon stönade på ett intensivt sätt som jag inte var van vid. jag bestämde mig för att
komma i henne i denna position och jag knullade henne verkigen så djupt jag kunde
och även hårt med korta hårda stötar eftersom min penis är större just vid roten.

Det känndes som jag knullade "Alice i underlandet..."

Kort efteråt jag kommit sa hon: - "din penis är såå stooor" (jaa det är sant flashback, tro det eller ej)

Jag blev förvånad men ärligt talat så kändes det faktisk som att hon tyckte
det när jag var i henne bakifrån, och som sagt så jag jag varit med över 200 tjejer nu...
kanske över 300 vem vet..man tappar ju räkningen när siffrornaa blir för höga...

Jag sa, -"neeej...den är inte speciellt stor..", eller ärligt talat så är den väl lite över medel på
längden och halva kukens omkrets är väl medel medans resten okej är vad som tydligen ska betraktas
som XL enligt kondom-modells-tänket. Dock brukar jag aldrig få det direkt påpekat av någon tjej på detta
sätt(tänker aldrig att den är särskilt stor..), och när det gäller de flesta betaaltjejerna så är
ju många redan vana vid säkert alla sorters kukar och även säkert monster-kukar som betydligt större
än min, så det brukar inte vara nått att bry sig om,
men för den här tjejen så kändes den tydligen vääldigt stoor.
så nu fick jag vara med om upplevelsen av att få den typen av komplimangen som väldigt storkukade
män kan tänkas få och det är väl varje mans dröm, hehe.
Mycket ska man vara med om innan man dör...

Möjligtvis kommer jag att söka upp den här tjejen igen och kanske även ha sex med henne snart igen
om min plånbok och sinnesstämmning tillåter. Nu när hon känner mig bättre tror jag att vi skulle kunna ha
ännu bättre sex...

Ärligt talat så tror jag att vissa tjejer som är helt nya är lite av i en adrenalinrush genom
dessa äventyr de håller på med, det är fan inte normalt, vissa kan bli beroende av kickarna
(de snyggaste haar mest makt!),
samtidigt är det snabba pengar och nya otroligt bra sexupplevelser (för vissa), bekräftelse,
upplevelser av män som är så bra så de aldrig skulle tro att det skulle kunna finnas såna män
(jämfört med deras idiot-ex...)samtidigt som de kan få uppleva män som våldtar och är aggressiva
på ett obhagligt sätt eller upplevelsser av att ha sex med nån där kemin är noll och där de
känner sig som ett lik som blir våldtaget av en nekrofil, om de inte är försiktiga med vad de
håller på med. Fula äckliga motbjudande män, en mix av allt -
sen är en del är även bisexuella och kan på så vis också ha grymt sex med lesbiska heta tjejer.

Nej nu ska jaag gå och lägga mig.
Ha det gott!

Har ni några frågor om hur det är att ha sex med en prostituerad som är helt ny i yrket
(en nyanserad beskrivning till den fastkedjade våldtagna kvinnnan), så fråga på här!

Dock iom kvinnans integritet och iom allmän respekt (stigma finns) så kommer jag inte avslöja vart jag hittade
henne, men det var 100% lagligt, så mycket kan jag säga.

Vad hon hette? Det minns jag inte... "lucka 230 ♥️"

// Peace & Love
__________________
Senast redigerad av redlajts 2022-05-03 kl. 06:04.
Citera
2022-05-03, 07:38
  #3
Avstängd
redlajtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Hur känns det att utnyttja en uppenbarligen desperat kvinna som ser prostitution som en sista utväg? Hon anger en tapper fasad men ser dig som Satan själv när du knullar. Tanken på barnen hemma får henne att stå ut.

Känner du stolthet över att knullat en desperat kvinna?

Jag skrev ju i texten att hon inte hade några barn.

Prostitution är ett yrke som vissa väljer framför andra yrken eller sätt för att tjäna pengar,
om hon vore så desperat varför skulle hon endast ha sex med kunder hon själv väljer ut?

DU verkar se kvinnor som hjälplösa offer, kvinnor är starkare än så.
OCH kvinnor har även en levande sexualitet, precis som män.
Citera
2022-05-03, 16:31
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlajts
(1/2) Kvinnan
Kom precis hem efter ännu ett "sjukt" äventyr och tänkte att det vore bra att dokumentera
denna sexupplevelsen eftersom det var väldigt speciellt på många sätt och vis.
Dessutom så upplevde jag något som går helt emot förväntningarna av hur
ett sexköp ska vara enligt den svenska modellen/tänket :

I "lucka 230" i karusellen såg jag något intressant, en kvinna jag aldrig sett där förut,
hon log emot mig, jag stannade upp ett ögonblick sen gick jag vidare
men vände snabbt om igen för att växla några meningar med henne, vem vet vissa tjejer
försvinner snabbare än vinden och sen så ser man dem aldrig igen...och de är alltid de bästa...

Iallafall så valde jag henne efter mkt om och men men jag var tvungen att
ställa många frågor till henne först, nya tjejer kan vara lite knepiga ibland.
För ny var hon. Det bästa var att ha allting under kontroll för oss båda två innan.

Tydligen så hade hon brutit upp med sin man efter 6 års äktenskap, sedan hade
hon förlorat jobbet, varför vet jag inte, och hon sa att hon inte hade någon i sin familj som kunde
hjälpa henne - jag behöver pengar sa hon, det är därför jag gör det här.
-"det är ju ett väldigt galet jobb, svarade jag". Min hjärna tyckte synd om henne samtidigt som
våra kåta kroppar stod där och instinktivt ville para sig med varandra..

Vi hade en väldigt bra kontakt från början vid första ögonkastet - allting sitter i ögonen -
(ja jag tror på kärlek vid första ögonkastet, iallafall passionerad het naiv kärlek/eld)
samtidigt så såg jag att hon var lite rädd. Men hon var ändå väldigt avslappnad
och lekfull, intresserad och nyfiken, en ovanlig blandning av känslor...
visst var hon erfaren av sex genom äktenskapet men vem vet kanske hade hon knappt legat
med någon annan förrut...hmm..kanske hade hon haft kasst sex med sin man, var det därför det tagit slut?

Hon sa att det var hennes första dag som sexarbetare och att hon hade haft mindre än 5 kunder
med mig.
Jag accepterade att betala i förskott och att hon använde klocka bara för att hon var ny och eftersom
hon verkade soft och lugn och trevlig för övrigt.
Anledningen till att hon haft så få kunder var eftersom hon inte accepterade vem som hellst som hon sa.
Detta smickrade mig så klart, sedan gav hon komplimanger för mitt ansikte, sa att jag var fin och
anorlunda, vilket jag faktiskt seriöst tycker att jag är.

Eftersom jag legat med 200 + tjejer nu så kännde jag att hon var genuin och äkta
eftersom det även finns de som skådespelar och ja när man varit med så många tjejer
lär man sig de olika versionerna och vilka som är av bra kvalite och de som inte är det, även om
man aldrig blir full-lärd.

Hennes kropp var så fast(!!), allting, hon hade små men extremt fasta vackra bröst,
rumpan var liten och välformad och även den extremt fast, och magen trimmad
som en idrottare men med en kvinnlig och vacker kropp, slank, ljus vit hud och lockigt
brunt hår och en slags page frisyr - stora runda lockar, så levande, håret var fylligt och lite rufsigt, spänstigt, precis som
hennes hy. Läpparna var fylliga och sensuella, ögonen ganska normala men stora och hennes smala ansikte
gjorde både ögonen och de inbjudande läpparna ännu mer påtagliga. Hon såg lite busig ut, med ett barns nyfikenhet.

Underkläderna var normala, en svart bh och ett par svarta stringtrosor, stilrent och hygieniskt rent men
inget speciellt vilket många av de andra tjejerna ofta har när dom blir mer och mer
innarberade i yrket. Vi hade en enkel dubbelsäng i ett vitkaklat rum med sensusell varm belysning.

Vi skulle först kramas och ta det lugnt innan hon drog på klockan.
allting var naturligt och fint men jag noterade aatt hon gav mig en stor och varm kram
som var anorlunda och stark, hon liksom kramade mig på ett verkligen hårt sätt ungefär som att hon
inte ville släppa taget om mig.
Det enda ålderstecken jag upptäckte med henne var att hennes
händer hade "valkar", förmodligen så hade hon tvättat väldigt mkt kläder för hand (min egna gissning) men vem vet
endå verkade hon komma från en medelklassfamilj. Jag märkte snabbt att hon hade en känsla
för detaljer iom hennes sätt att jobba och hur hon analyserade omgivningen - hon verkade vara
precis som jag själv är med andra ord.

Vi kramades nakna och hon smekte och runkade min kuk med hennes små händer.
Längdmässigt var hon några centimeter kortare än jag,
= Bra för sex - bra för att föda mina barn".

Jag frågade henne hur gammal hon var, eller snarare sa jag att -"du är 18 år?"
Menande att en tjej med sådan fast kropp/hud måste vara väldigt ung, dessutom var det ju hennes
första arbetsdag som workinggirl (dock glömmde jag i stunden bort att hon varit gift i 6 år när jag frågade).
En annan detalj med henne var att hon hade 0 barn. Inga barn alls alltså, det är ovanligt för unga
prostituerade. Nu till svaret på min fråga: -"jag är 29".
wtf, "29??" som sagt det märktes verkligen inte alls, herrejusses vilka kvinnor det
finns här i världen. Oftast när dom ser väldigt unga ut kan man ändå märka av på huden
att de är unga. Ärligt talat så gillar jag faktiskt inte så mkt när huden är för fast hur
konstigt det än kan låta, men det är av samma anledning som jag inte gillar silikonbröst,
jag tycker bröst ska vara mjuka liksom. men men...

Konstigt att alla kvinnor är så 100% perfekta i recensioner. Eller så tycker männen om att överdriva och ger en tjej som är betyg 5 en 10:a.

Naturligtvis är äkta bröst bäst. Men stora snygga äkta bröst har bara 1 av 500 kvinnor.
Citera
2022-05-04, 03:48
  #5
Avstängd
redlajtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nassa
Konstigt att alla kvinnor är så 100% perfekta i recensioner. Eller så tycker männen om att överdriva och ger en tjej som är betyg 5 en 10:a.

Naturligtvis är äkta bröst bäst. Men stora snygga äkta bröst har bara 1 av 500 kvinnor.

Grejen är att det är mer troligt att man skriver en recension om en bra tjej än om en negativ upplevelse - men jag har faktiskt även skrivit såna storys för att man ska få en mer nyanserad bild av allt detta...

De tvá senaste innan denna underbara kvinnan var riktiga bottennapp faktiskt och en av dem blev faktiskt som en slags parodi, bland den sjukaste upplevelsen jag varit med om ..haha...funderade pá om jag skulle skriva om det eller bara behálla det för mig själv 🤣
Citera
2022-05-04, 03:51
  #6
Avstängd
redlajtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nassa
Konstigt att alla kvinnor är så 100% perfekta i recensioner. Eller så tycker männen om att överdriva och ger en tjej som är betyg 5 en 10:a.

Naturligtvis är äkta bröst bäst. Men stora snygga äkta bröst har bara 1 av 500 kvinnor.

Många kvinnor har snygga äkta bröst medans de är unga, smala och barnlösa. De flesta faktiskt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback