Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-09-25, 12:34
Medlem
Birabackens avatar
Satt precis å lyssnade lite på Onkel. Finns det inga riktiga bilder (inte de tecknade på skivomslaget) på de som är medlemmar?
Citera
2006-09-26, 03:07
Medlem
WoWbaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birabacken
Satt precis å lyssnade lite på Onkel. Finns det inga riktiga bilder (inte de tecknade på skivomslaget) på de som är medlemmar?

Jorå, har ett zine med ett foto på Onkel & Doris. Men det är ett enmansprojekt sen en lång tid tillbaka.
Citera
2006-09-26, 10:05
Medlem
Passar på att fråga en grej. Vad heter orginalet av låten Cp-Åke. För det är ju knappast Onkel Konkel som har kommit på den?
Citera
2006-09-26, 10:05
Medlem
mahutma_homos avatar
Finns väl en del bilder från deras levande direktmusik-spelning på Nalen. bandaget runt ansiktet ramlade av. själv har jag inte lagt ut några avslöjande bilder.
Citera
2006-09-26, 10:21
Medlem
chillionaires avatar
Onkel Kankel ar mycket bra, vacker musik, skon poesi.
Citera
2006-09-26, 12:00
Medlem
Alpunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
Finns väl en del bilder från deras levande direktmusik-spelning på Nalen. bandaget runt ansiktet ramlade av. själv har jag inte lagt ut några avslöjande bilder.
Onkel? Är det du?
Citera
2006-09-26, 13:10
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpunk
Onkel? Är det du?

Nu har du missförstått mig. jag var på konserten.

bild
Citera
2006-09-26, 15:19
Medlem
Alpunks avatar
Citat:
Nu har du missförstått mig. jag var på konserten.

bild

Fy fan vad avundsjuk jag är.. verkade vara ett sånt jävla ös i publikhavet.
Någon kille som crowdsurfar enbart iförd kalsonger och kängor om jag inte minns fel.. var du med om någon annat bizarrt?
Citera
2006-09-26, 15:28
Medlem
chillionaires avatar
nagon som har fler bilder fran Onkel Kankel live spelningar?
Citera
2006-09-26, 15:48
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Fy fan vad avundsjuk jag är.. verkade vara ett sånt jävla ös i publikhavet.
Någon kille som crowdsurfar enbart iförd kalsonger och kängor om jag inte minns fel.. var du med om någon annat bizarrt?

det luktade bajs/stinkbomb och folk slogs om en dildo som slängdes ut. när nazze penis skulle spelas så förklarade onkel att "eftersom man inte får heila så geilar vi istället. det blir stig geil - stig kåt på tyska" sen började hela publiken heila/geila till nasse penis. det var härligt

punkarna hoppade runt framför scenen som vanligt och slängde sig in i varandra. det ryktades att nån av dom bajsat under konserten.

det här är de enda bilderna som jag har kvar
Citera
2006-09-26, 20:33
Medlem
Alpunks avatar
Citat:
när nazze penis skulle spelas så förklarade onkel att "eftersom man inte får heila så geilar vi istället. det blir stig geil - stig kåt på tyska" sen började hela publiken heila/geila till nasse penis. det var härligt

Haha just jävlar, det har jag ju med sett på filmen ifrån Kåren.. eller Nalen.. eller båda två, kommer inte ihåg. Antar att du inte varit med om något liknande? Stod det något i tidningarna om spelningen?
Citera
2006-09-26, 21:16
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Haha just jävlar, det har jag ju med sett på filmen ifrån Kåren.. eller Nalen.. eller båda två, kommer inte ihåg. Antar att du inte varit med om något liknande? Stod det något i tidningarna om spelningen?

det var lite speciellt, har väl hänt att man heilar lite för skojs skull när man är påverkad av alkohol eller liknande

hittade en video från nalen
http://youtube.com/watch?v=DA5X9DWCo0M&search=sug
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in